Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Miss XL suuttuu siitä

Vierailija
06.10.2013 |

että häntä sanotaan läskiksi? Asiahan ON niin. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Esko sanoi Johannalle, ja mitä Johanna sitten sanoi takaisin Eskolle? :D

Vierailija
2/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko sanoi, että Johanna on epäaito. Johanna sanoi, että Esko on keski-ikäinen, kaljuuntuva, läski hunks, jolla on hyllyvä takapuoli. Vihjasi myös, että tietää miksi Eskon radiojuontajan päättyi... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan silti pahantahtoisesta nimittelystä tykkää, vaikka se kuinka pohjautuisi todelliseen ominaisuuteen. Vähän empatiaa, ap.

Vierailija
4/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko muuten ap lapsillesikin, että on ok haukkua vaikkapa koulukavereita läskeiksi, jos he ovat ylipainoisia? Vain laihoja ei mielestäsi saa läskitellä?

Vierailija
5/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 = 2

Vierailija
6/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 09:19"]

[/quote]

Kyllä sinäki ap vasrmaan loukkaannut jos sinua sanotaan idiootiksi. Vaikka asiahan on niin.

Vierailija
7/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, antaa niiden olla rauhassa sen näköisiä ja laisia kun ovat.  

Vierailija
8/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt mitenkään kauniisti sanottu ole, mutta mun mielestä Johanna otti sen vähän liian raskaasti. Jos ihminen, jonka julkkis-status perustuu ainoastaan siihen, että hän on osallistunut isojen tyttöjen kauneuskilpailuun, ottaa tuollaisen sanan noin vakavasti, niin... 

Ja turha nyt verrata mihinkään ala-asteen nimittelyyn, hieman eri asiaa nyt tarkoitin. 

ap

Vierailija
9/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 10:02"]

Eihän se nyt mitenkään kauniisti sanottu ole, mutta mun mielestä Johanna otti sen vähän liian raskaasti. Jos ihminen, jonka julkkis-status perustuu ainoastaan siihen, että hän on osallistunut isojen tyttöjen kauneuskilpailuun, ottaa tuollaisen sanan noin vakavasti, niin... 

Ja turha nyt verrata mihinkään ala-asteen nimittelyyn, hieman eri asiaa nyt tarkoitin. 

ap

[/quote]

Hahaa, sä loukkaannuit. Onnea.

Vierailija
10/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä ihmettelen, kun Johanna sanoi Marille mennessään BB-taloon että on nykyisin M-kokoinen eikä enää XL. Johanna ei taatusti ole M-kokoinen vaan L/XL-kokoinen. Miksi ei ole sinut itsensä kanssa kun on kuitenkin muuten ihan nätti nainen.

Vierailija
11/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa katsoin eilen Johannaa ja ei ole mikään hirveä pullukka nelikymppiseksi. Omenavartalo selvästi ja tokihan siinä kiloja on, mutta ei todellakaan mikään läski. Naama näyttää lihavammalta kuin nainen muuten. M-koko on liioittelua, mutta ei missään tapauksessa mikään XXL. Veikkaan, että BMI on alle 30 himpun. Ylipainoa siis, muttei varsinaisesti lihava.

Vierailija
12/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 10:12"]

Sitä mä ihmettelen, kun Johanna sanoi Marille mennessään BB-taloon että on nykyisin M-kokoinen eikä enää XL. Johanna ei taatusti ole M-kokoinen vaan L/XL-kokoinen. Miksi ei ole sinut itsensä kanssa kun on kuitenkin muuten ihan nätti nainen.

[/quote]Eikös Tuksukin sano olevansa  M-kokoinen?

Vierailija
13/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on minun silmääni ruma, on varmaan ihan ok sanoa se ääneen jos kohdataan? Asiahan ON niin, mitä siitä sitten loukkaantumaan. Sama tyhmyyden suhteen.

Mä oon kato vaan niin suorapuheinen.

Vierailija
14/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuon yhden kommentti  että Johanna ei ole nelikymppiseksi kovin pullea:D Ovatko kaikki tuntemasi nelikymppiset sitten pulleita? Minun tuttavapiirissäni he ovat pikemminkin hoikkia ja pulleammat löytyvät parikymppisistä.

Vierailija
15/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 09:26"]

[/quote]

Kyllä sinäki ap vasrmaan loukkaannut jos sinua sanotaan idiootiksi. Vaikka asiahan on niin.

[/quote]

Touché!

:D

Vierailija
16/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sun mielestä on vissiin outoa, että joku loukkaantuu , kun sanotaan: läski, luiuvielu, ruma, kauheen näkönen,rillirousku, hörökorva ? Onks niin ? Sun mielestä on reilua sanoa kaikki päin pläsiä, koska SE on niin ? Voi sua v...n typerys !

Vierailija
17/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 10:56"]

Sun mielestä on vissiin outoa, että joku loukkaantuu , kun sanotaan: läski, luiuvielu, ruma, kauheen näkönen,rillirousku, hörökorva ? Onks niin ? Sun mielestä on reilua sanoa kaikki päin pläsiä, koska SE on niin ? Voi sua v...n typerys !

[/quote]

En ole ap, mutta on se minustakin vähän huvittavaa että loukkaantuu läskistä, jos kerran on julkisuudessa sen vuoksi, että voitti läskien kauneuskilpailun :D Jonkun peruspullukan ymmärtäisin tuosta loukkaantuvan, mutta tämä matami päätti kyllä ihan itse osallistua tuohon kilpailuun.

Vierailija
18/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Kun järjestetään "Maailman rumin koira" -kilpailu ja voittajasta sanotaan, että "onpa ruma!", silloin omistaja vain myhäilee tyytyväisenä... 

Vierailija
19/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 10:56"]

[/quote]

En ole ap, mutta on se minustakin vähän huvittavaa että loukkaantuu läskistä, jos kerran on julkisuudessa sen vuoksi, että voitti läskien kauneuskilpailun :D Jonkun peruspullukan ymmärtäisin tuosta loukkaantuvan, mutta tämä matami päätti kyllä ihan itse osallistua tuohon kilpailuun.

[/quote]

onko se kisan nimi läskien kauneuskilpailu? Niin EI OLE!!! 

vähän sama kun tummaihoisia haukuttaisiin neekereiksi koska voittivat tummaihoisten kauneiskilpailun!  Vittu mikä palikka olet.

Vierailija
20/44 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta että ihminen päästää itsensä ihravuoreksi ja seuraavaksi on ihmettelemässä kun se joitakin kuvottaa. Aivan itse on kroppansa tuonut julkiseen arvosteluun, joten suu suppuun vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan