Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaa mennä sänkyyn paljon nuoremman tai paremmannäköisen kanssa

Vierailija
05.10.2013 |

vartalonsa puolesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vanhat ukot vastatkaa? Olen usein ihmetellyt mistä vanhojen miesten mieletön itsetunto kumpuaa, muistan aina kun 89v papparainen yritti vikitellä 17v tyttöä vaikka ainoa mikä kropassaan toimi oli suu, josta tuli hävyttömyyksiä ja papparainen oli ihan tosissaan.

Vierailija
2/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitähän sille maksetaan ! itsetunto on lompakossa ei se sen kummepaa ole kun saa pumpata tiukkaa 2-kymppistä muotoyksilöä. kun palvelu pelaa ei siinä tarvitse miettiä mitä se musta jälkikäteen ajattelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:51"]

No, vanhat ukot vastatkaa? Olen usein ihmetellyt mistä vanhojen miesten mieletön itsetunto kumpuaa, muistan aina kun 89v papparainen yritti vikitellä 17v tyttöä vaikka ainoa mikä kropassaan toimi oli suu, josta tuli hävyttömyyksiä ja papparainen oli ihan tosissaan.

[/quote] Miesten on pakko olla sellaisia. Mies ei saa ikinä ihailua, vaan ainoastaan metsästysluvan eli mahdollisuuden asiakaspalvella ja ihailla naista ja siinä sivussa tyydyttää itsensä naisen vartaloon. Naiset vaativat absoluuttista valtaa mieheen.

Vierailija
4/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä poitti tuo ihailun puute ... 20 + yhdessäolovuoden jälkeen edelleen odotan sitä kaunista sanaa, hellää kosketusta .... tuon puutteen vuoksi on tullut sitten myös petettyä kun joku muu osasi sanoa ...

Vierailija
5/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kl1.05 Haista paska, toi on taas tota idiootti naisen tietämättömyyttä miehistä, itse ainakin saanut paljon ihailua naisilta.

Vierailija
6/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 01:28"]

vierailija kl1.05 Haista paska, toi on taas tota idiootti naisen tietämättömyyttä miehistä, itse ainakin saanut paljon ihailua naisilta.

[/quote]

Kuulostaa kyllä ainakin minun korvaani enemmän palstaa trollaavista laasaslaisista "miesasiamiehistä" kuin naiselta. Toi naisen absoluuttinen valta miehiin ja blaablaa on kyllä täällä moneen kertaan itketty ko. tyyppien toimesta.

Voi tietty olla nainenkin, eipä siinä mitään. Urpoja löytyy kaikenlaisia.

Vierailija
7/7 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi