Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, minkälaisista asioista päättelet naisen olevan älykäs?

Vierailija
02.09.2020 |

Esimerkkejä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa olla tarvittaessa valittamatta - aistii koska se ei enää hyödytä ketään.

Hyvä, iso pyöreä peppu - ehdoton

Osaa keskustella jotakin politiikasta (koska siitä näkee onko yhtään kartalla maailman menosta, puoluekannatuksella ei niin väliä)

Osaa nauraa itselleen - ja puolisollekin. Tätä ei yllättävän moni osaa..

T. Akateeminen mies

Vierailija
22/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkela,äkkiälynen mies tai nainen.Yhden semmosen tiiän joka otti kopin mistä tahaan vinkistä niitä on harvassa nykyään.Tietysti osaa hoitaa asiat,tehdä kaikkee.Mikää yo ei välttämättä ole älykkyyttä,tai koulutus.Kyllä se älykkyys näkyy eletyssä elämässä..Tyhmät on helppo luetella, niiden tölväämiset se on eletää ko pellossa,olisko heitä enempi kuin älykkäitä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies sanoo minua älykkääksi. Kertoi että ei olisi ikinä huolinut tyhmää tai yksinkertaista naista.

Mies sanoi, että ihmisen täytyy olla sivistynyt; pitää tietää ja ymmärtää politiikkaa, taloutta, historiaa, kulttuuria, kuten kirjallisuutta, musiikkia, luonnontieteitä jne.

Pitää pystyä myös loogiseen ajatteluun, pystyä keskustelemaan ja nojautua väitteissään tieteisiin ja faktoihin, ei tunteeseen.

Myös tietty kriittisyys on älykästä, että näkee asioiden taakse eikä esim niele kaikkia väitteitä esim valheuutisia. Älykäs ihminen osaa väitellä ja perustella näkemyksiään faktatiedolla ja tutkimustuloksilla.

Älykäs ihminen on kiinnostunut asioista ja seuraa ajankohtaisia asioita, lukee paljon ja seuraa uutisia ja sanomalehtiä.

Tätä oma mieheni on sanonut

Mutta ei tietenkään matemaattisia aineita.

Vierailija
24/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies sanoo minua älykkääksi. Kertoi että ei olisi ikinä huolinut tyhmää tai yksinkertaista naista.

Mies sanoi, että ihmisen täytyy olla sivistynyt; pitää tietää ja ymmärtää politiikkaa, taloutta, historiaa, kulttuuria, kuten kirjallisuutta, musiikkia, luonnontieteitä jne.

Pitää pystyä myös loogiseen ajatteluun, pystyä keskustelemaan ja nojautua väitteissään tieteisiin ja faktoihin, ei tunteeseen.

Myös tietty kriittisyys on älykästä, että näkee asioiden taakse eikä esim niele kaikkia väitteitä esim valheuutisia. Älykäs ihminen osaa väitellä ja perustella näkemyksiään faktatiedolla ja tutkimustuloksilla.

Älykäs ihminen on kiinnostunut asioista ja seuraa ajankohtaisia asioita, lukee paljon ja seuraa uutisia ja sanomalehtiä.

Tätä oma mieheni on sanonut

Mutta ei tietenkään matemaattisia aineita.

Vai pystytkö keskustelemaan myös esim älypuhelinten kehityksestä, algoritmeista ym. etkä jättänyt pois tätä tuosta "luonnontieteistä"?

Vierailija
25/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa keskustella jotakin politiikasta (koska siitä näkee onko yhtään kartalla maailman menosta, puoluekannatuksella ei niin väliä)

T. Akateeminen mies

Perseen koko ja muoto ei liity älyyn mitenkään.

Vierailija
26/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyseenalaistaa asioita. 

Vierailija
27/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihnettelen, ettei kukaa ole vielä lausunut tätä perustotuutta: Kun nainen on aina samaa mieltä kanssani.

Vierailija
28/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa soittaa viulua tai muuta vaativaa instrumenttia.

Vierailija
29/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Siitä on tutkimus että leveäperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia.

Vierailija
30/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Niin, tässä kysyttiin vastauksia miehiltä. Sinä et selvästikään ole mies. Hyvää illanjatkoa, ehkä muut ketjut ovat enemmän sinua varten.

Vierailija
31/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihnettelen, ettei kukaa ole vielä lausunut tätä perustotuutta: Kun nainen on aina samaa mieltä kanssani.

Naisen on turha luulla, että mies on kiinnostunut hänen mielipiteestään. Mies haluaa kuulla vain oman mielipiteensä naisen lausumana. Älykäs nainen tajuaa tämän.

Vierailija
32/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut että olen älykäs koska osaan monia asioita, esim. puhua kolmea kieltä, soittaa pianoa ja leipoa hyvin ja laittaa ruokaa. Katson kymmenen uutiset joka päivä ja luen sanomalehden. Osaan keskustella erilaisista asioista enkä usko jos joku valehtelee. Mieheni on sanonut että älykäs nainen ei ala raivoamaan kesken keskustelun vaikka joku on eri mieltä, en siis tee niin, koska olen älykäs. Mieheni ei tykkää tyhmistä eikä yksinkertaisista naisista. Jos katsoo esim. Temppareita niin on sellainen. Minä katson dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia. Älykkään pitää kyetä itsenäiseen ajatteluun. Minulla on usein myös omia mielipiteitä, ja osaan etsiä Googlella väittämiä mielipiteitteni tueksi. Mieheni on onnekas koska hänellä on älykäs nainen. Naisen pitää olla älykäs eikä saa olla tyhmä! Tätä mieltä mieheni on!

Vierailija
33/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on sanonut että olen älykäs koska osaan monia asioita, esim. puhua kolmea kieltä, soittaa pianoa ja leipoa hyvin ja laittaa ruokaa. Katson kymmenen uutiset joka päivä ja luen sanomalehden. Osaan keskustella erilaisista asioista enkä usko jos joku valehtelee. Mieheni on sanonut että älykäs nainen ei ala raivoamaan kesken keskustelun vaikka joku on eri mieltä, en siis tee niin, koska olen älykäs. Mieheni ei tykkää tyhmistä eikä yksinkertaisista naisista. Jos katsoo esim. Temppareita niin on sellainen. Minä katson dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia. Älykkään pitää kyetä itsenäiseen ajatteluun. Minulla on usein myös omia mielipiteitä, ja osaan etsiä Googlella väittämiä mielipiteitteni tueksi. Mieheni on onnekas koska hänellä on älykäs nainen. Naisen pitää olla älykäs eikä saa olla tyhmä! Tätä mieltä mieheni on!

Miehesi kuvaili tavisnaisen.

Vierailija
34/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia: tehtävänannossa kysyttiin vastauksia miehiltä. Kuinka älykäs mielestäsi olet, jos tämä perusvaatimus meni heti metsään?

Vierailija
35/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti huomaan, jos ihminen on älykäs. Hetken keskustelulla ja havainnoinnilla sen kyllä huomaa. Eipä siihen mitään patenttikonstia ole. Älykäs osaa keskustella, osaa käyttäytyä ja on fiksu. Ei siihen sen ihmeempiä tarvita.

-m

Vierailija
36/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kertoa/selittää monimutkaiset asiat yksinkertaisella tavalla, mutta kuitenkin ilman, että vaikuttaa siltä että pitäisi keskustelukumppania vähä-älyisenä. Tää toki pätee myös miehiin.

Vierailija
37/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen mies

Siitä on tutkimus että leveäperseiset naiset tekee älykkäämpiä lapsia.

Jos on samanlaine pers ja samanlaine sormenjälki ku mulla ni tulee Einstein-tyyppistä porsasta.

Tätä on tutkittu.

Vierailija
38/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyden paras tunnusmerkki on kyky pysytellä tavoitteessa, vaikka palkinto on vielä kaukana. Heikkoälyinen ei kykene viivästyttämään palkkiota, vaan ottaa kaiken nyt heti mulle kuin olisi jo.

Vierailija
39/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tais olla porvoosta

Vierailija
40/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂