Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron syyt

Vierailija
05.10.2013 |

Eli siis jos olet ollut pitkässä parisuhteessa/avo- tai avioliitossa, miksi olette eronneet?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tiedät, että et ole onnellinen parisuhteessa, mutta et tiedä mitä tehdä muuttaaksesi tilanteen, saattaa olla syytä huoleen. Jatkuva ahdistus ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Jos ahdistus on läsnä arjessasi, pyri selvittämään, mitkä tekijät saavat sinut tuntemaan olosi epämukavaksi".

Tämä lause jäi soimaan korviini jostain höttölehdestä. Varsinkin tuo viimeinen lause. Häiritsevin tekijä on arki. Olen niin lopen kyllästynyt siihen. Lisäksi kun elää kontrollifriikin ja sellaisen ihmisen kanssa joka päättää milloin ongelmat ja asiat on hänen mielestään sovittu vaikka ne ei ole. Ja kun asiat ei mene hänen haluamallaan tavalla alkaa mökötys ja anteeksipyyntöjen odotus. Huh kuinka ahdistavaa.

Vierailija
42/46 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vaimoni, koska on en vaan kestänyt sitä että oli niin patalaiska. Tein todella fyysisen työn lisäksi lähes kaikki kotityöt vaikka oli työttömänä tai hoitovapaalla. Hyvä, että vaipat vaihtoi. Facebook ja kulissin pitäminen täytti elämän. Ei edes jaksanut kavereiden kanssa lähteä kahville tai drinkeille baariin. Joi mielummin läppärin ääressä.

t: YH-Isä, Puumanaisen salarakas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle alkoi olut maistua liikaa. Nyt on täysjuoppo ja yksin, mulla on avomies, omakotitalo ja lapsi. Pelastin itseni, koska toista ei väkisin pystynyt pelastamaan.

Vierailija
44/46 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 00:11"]Mies rakastui valmentajaansa. Mies harrasti ultrajuoksua. Nyt minä hoidan kolmea lasta ja mies juoksee nyksänsä kanssa pitkin maailmaa. Olen yksinäinen ja hajalla. Erosta on vuosi!

[/quote] taidan tietää, kenestä on kyse

Vierailija
45/46 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari päivää sitten 2 vuoden yhdessä olon jälkeen, päätin jättää mieheni. Syynä päänsääntöisesti ollut se että hän ei tee mitään muuta kuin nukkuu. Ei ole töissä, vaan työttömänä ja tuo ei minua haitannut, vaan alkoi pikkuhiljaa häiritä se että emme nähneet usein, tai jos näimme, niin se meni miehen pillin mukaan. Jos häntä väsytti ja olimme sopineet että käymme lounaalla kello 12, hän ei jaksanut odottaa sinne asti, vaan usein perui treffejä tai ehdotti aamulla 6.30 että käydään yhdessä vaikka kaupassa aamu 7 aikoihin vaikka usein tiesi että nukkuisin itse yövuoron jälkeen. Hän siis nukkui tyyliin 22-06, oli pari tuntia hereillä ja meni sitten taas nukkumaan ja nukkui kuutisen tuntia, ja taas samaa että oli pari tuntia hereillä ja meni taas nukkumaan jne. Ja ei, syynä ei ollut sairaus, ei kuulemma vaan viitsinyt tehdä mitään ja koki että nukkuminen tappaisi aikaa ainakin. Kiukutteli myös kuin pikkulapsi. Enään en vaan jaksanut.

Vierailija
46/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen käsitys avioliitosta on täysin eri. Nainen avioituu saadakseen hyvän isän lapselle. Mies avioituu saadakseen vakiseksiä. Tämä tajutaan vasta, kun lapsi syntyy. Silloin ollaan jo nalkissa. Mies syyttää naista pihtaamisesta. Nainen syyttää miestä vapaamatkustajana olosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi