Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron syyt

Vierailija
05.10.2013 |

Eli siis jos olet ollut pitkässä parisuhteessa/avo- tai avioliitossa, miksi olette eronneet?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 20:23"]

Mies rakasti tietokonettaan enemmän kuin minua :(

Ja tämä siis ennen kuin internet oli kaikkien arkipäivää.

[/quote]

Voi että, mun veljen vaimo otti eron kans kun veli ei tehnyt mitään muuta kuin pelasi kaiken työltä jäävän ajan. Kumman kauan se jaksoikin sitä katsella, melkein viis vuotta :=((

[/quote]

Osanottoni, me oltiin yhdessä 13 vuotta...

Vierailija
22/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa, meillä siis kaksi lasta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot erot koulutuksessa, arvomaailmassa, tavoissa.. ihan kaikessa. 10v avioliittoa oli takana. Ei yhteisiä lapsia. Miehellä oli edellisestä suhteesta yksi lapsi, jolle olen ollut "äitinä" ja toki olen vieläkin.

Vierailija
24/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta, lapsia ja ero tulossa. Syy: mies haluaa elää omaa elämäänsä ja pyörähtää välillä kotona, kun ei ole muuta tekemistä ja "leikkikavereita"...

Vierailija
25/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:11"]

20 vuotta, lapsia ja ero tulossa. Syy: mies haluaa elää omaa elämäänsä ja pyörähtää välillä kotona, kun ei ole muuta tekemistä ja "leikkikavereita"...

[/quote]

pihalle vaan tollanen äijä. Se pilaa teidän muiden elämän

Vierailija
26/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasa-arvoinen suhde jossa ei mitään saumaa saada suhdetta tasa-arvoiseksi ja tasapainoon, vuosien yrityksistä huolimatta. Mies ei suostunut pariterapiaankaan. 

Vierailija
27/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei parisuhdeterapia kiinnosta miehellä, missään ole vikaa, siis  muussa kuin vaimon marmatuksessa. Ja vaimohan jaksaa marmattaa, kun ei miestä näy usein mailla eikä halmeilla, miten tuota lapsillekin pitäisi aina puolustella että isillä on nyt vaan muuta...

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:11"]

[/quote]

Vierailija
28/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastui työkaveriinsa. Miehen mukaan se ei tosin ollut eron syy vaan seuraus. Syyt olivat sellaiset, että kuulin niistä vasta erossa. 

Vierailija
29/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLAINEN MIES PELAA KAIKEN AIKANSA TIETOKONEELLA? ÄLYLLISESTI LAPSEN TASOLLE JÄÄNYT????

Vierailija
30/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:52"]

Epätasa-arvoinen suhde jossa ei mitään saumaa saada suhdetta tasa-arvoiseksi ja tasapainoon, vuosien yrityksistä huolimatta. Mies ei suostunut pariterapiaankaan. 

[/quote]

millaisina asioina tuo epätasa-arvo ilmeni?

Vierailija
31/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:57"]

Mies rakastui työkaveriinsa. Miehen mukaan se ei tosin ollut eron syy vaan seuraus. Syyt olivat sellaiset, että kuulin niistä vasta erossa. 

[/quote]

En halua loukata, mutta minä mietin aina, kun usein kuulee, että ero tulee toiselle yllätyksenä - miten niin voi käydä? Mitä ne asiat olivat, jotka ajoivat miehen haluamaan eroa, mutta sinä et huomannut että asiat olivat vialla?

Vierailija
32/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 22:57"]

[/quote]

En halua loukata, mutta minä mietin aina, kun usein kuulee, että ero tulee toiselle yllätyksenä - miten niin voi käydä? Mitä ne asiat olivat, jotka ajoivat miehen haluamaan eroa, mutta sinä et huomannut että asiat olivat vialla?

[/quote]

kuulemma se, että me olimme liian erilaiset: mies tykkäsi olla metsässä, minä asvaltilla etc. tämäntasoisia selitylsiä oli 5-6 kpl. Kyllä minä erot tiesin, mutt enpä arvannut ne olivat syitä eroon. Ajattelen, että ne olivat miehen tapoja selittä asiaa itsellensä: toinen nainen oli myös metsäihminen. Niin: aina kun mies halusi sinne metsään, niin kyllä minä lähdin.

Vierailija
33/46 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin erota. Suurin syy oli arvostuksen puute. En merkinnyt enää muuta kuin rahantuojaa, lastenhoitajaa, käytännönasioidenhoitajaa, kellokorttia, joka kertoi, milloin mikäkin juttu tapahtuu. Seksiä ei ollut oikeastaan ikinä, kertaa vuodessa en laske. Pariterapiaan exä ei suostunut. Viimeinen tikki oli se, että hän käytti yhdessä säästämämme lomarahat "välttämättömään" elektroniikkahankintaan, vaikka oli sovittu, että kerran hän on saanut haluamansa videotykin, valkokankaan, PS3:n ja kotiteatterivahvistimen, niin seuraavaksi säästetään yhteinen kunnon etelän loma. Nuo edellämainitutkin oli säästetty yhdessä. Siinä vaiheessa totesin, että ei hän taida edes haluta saada asioita raiteilleen. Perustelukin oli tasoa:"Mutta kun minä halusin." 

Totesinkin, että haluapa sitten yksinäsi. 

Paremmin meillä menee näin. Exä elää omaa elektroniikkatilpehöörielämäänsä, minä lasten kanssa panostan elämisen laatuun muilta osin sitten. Lapset toki ovat osa isänsä elämää hyvinkin ja he ovat saaneet kaivettua isänsä enemmän ihmisten ilmoille kuin minä ikinä.

Vierailija
34/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikö ole aika surullista, yhdessä oltiin 20v, erostakin jo 10v. Ja ero tuli yllätyksenä, minulle.  Sille joka ihmettelee eikö näe että joku on pielessä, kyllä minä näin, mutta minusta ne eivät olleet syitä eroon, ne olivat niitä vastamäkiä joissa pitäisi tahtoa rakastaa eikä hakea lohtua viinasta ja vieraista naisista.

Vierailija
35/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastui valmentajaansa. Mies harrasti ultrajuoksua. Nyt minä hoidan kolmea lasta ja mies juoksee nyksänsä kanssa pitkin maailmaa. Olen yksinäinen ja hajalla. Erosta on vuosi!

Vierailija
36/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni hyvin ,mutta menin myös työpaikka-hurmurin virittämään ansaan .Helvetti , Se sika teki kyllä kaikki temput .Nyt olen yksin ,oma mies ei enää kestäny tätä .

r

Vierailija
37/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me eroamme ihan sen vuoksi, että olen aivan järkyttävä ihminen joka tavalla...ulkoisesti ruma ja sisältä ruma.

Vierailija
38/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 yhteisen vuoden jälkeenkään mies ei halunnut naimisiin eikä lapsia. Lapsia olisi tosin ollut vähän vaikea hankkia, koska seksiä ei enää ollut, mies ei halunnut. Minä halusin erota.

Vierailija
39/46 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastui työkaveriinsa, joka ei kuitenkaan "ollut sellainen, kuin hän kuvitteli".

Nyt heillä on vaikea parisuhdekriisi ja vauvakin tulossa.

Minä elän ihan tyydyttävää elämää näinkin, lapset tapaavat isäänsä säännöllisesti.

Vierailija
40/46 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:58"]Miehelle alkoi olut maistua liikaa. Nyt on täysjuoppo ja yksin, mulla on avomies, omakotitalo ja lapsi. Pelastin itseni, koska toista ei väkisin pystynyt pelastamaan.

[/quote]

Rakkautta on monenlaista. Onnea valinnallesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme