Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää Laura oli jotenkin ylenkatsovan oloinen

Vierailija
05.10.2013 |

Hänestä jäi jotenkin liikaa yrittämisen maku ja kappalekin oli huono. Laura kertoi jossain haastattelussa haluavansa antaa itsestään rennomman ja helposti lähestyttävän kuvan , mutta ei kyllä onnistunut vaan juuri päinvastoin kävi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Se oli jotenkin niin laskelmoivan oloinen koko ajan. Ei yhtään spontaani. Enkä minäkään pitänyt hänen Tie ajatuksiin-versiostaan.

Vierailija
2/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla ujo ja siksi vaikutelmasat voi saada väärän kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut tuota ohjelmaa mutta itsevarmuuskin tulkitaan usein ylimielisyydeksi.

Vierailija
4/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 11:28"]

Hän taitaa olla ujo ja siksi vaikutelmasat voi saada väärän kuvan.

[/quote]

Tällainen vaikutelma mullekin tuli. En saanut yhtään ylimielistä tai laskelmoivaa kuvaa.

Vierailija
5/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelin, että Laura oli niistä kaikkein normaalein ja luonnollisin. Jotenkin sellainen ihanan rento. Ei siis yhtään tullut ylimielinen kuva hänestä.

Vierailija
6/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki jännittivät hieman ja siksi vaikutelma. Minusta kyllä tilanne on aika jännittävä. Uusi paikka, osittain täysin uusia ihmisiä joiden kappaleita esität näille ja jatkuvasti kameratyyppejä kuvaamassa. Tuohon nähden ihmeen "normaaleja" olivat. Itse ainakin jännittäisin tuossa tilanteessa vaikka en ole mitenkään ujo luonteeltani.

Minulle ei tullut tuollaista vaikutelmaa.