Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla tissit pilaa vaatteiden oston :(

Vierailija
05.10.2013 |

Nappaa aina kiinni vaikka muuten koko ois sopiva :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varautunut tällaiseen ihmettelyyn :) Kai se sitten riippuu niin paljon muun kropan mallista. Ei minulla ole koskaan ollut mitään muuta ongelmaa esim. H&M:n, Vero Modan tai Lindexin paitojen kanssa kuin se, että tissit eivät sovi kaikkiin paitoihin. Ja tosiaan ongelma on lähes aina niin, että nappi ei mene rinnan kohdalta kiinni koossa 34 tai sitten jos menee 36:ssa niin paita roikkuu muualta eikä näytä hyvältä, että ehkä mä sitten olisin kokoa 35, jos sellainen olisi olemassa, mutta 34 kokoon on tyytyminen tällä erää :)

Vierailija
2/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 14:27"]

4 jatkaa, kun meni epähuomiossa lähettämään edellisen kesken kaiken. Olen 155cm pitkä ja painan 51 kiloa ja olen kokoa 34. Silti jouduin ostamaan koon 40 yläosan, kun ostin bikinit viimeksi, koska kaikki sitä pienemmät olivat naurettavia lappuja tissien päällä ja joista pursusin joka suunnasta. Eikö olisi helpottavampaa laittaa noihinkin kuppikoko 75C eikä olettaa, että asiakas jaksaa sovittaa noin paljon isompia kokoja? Muutenkin tuntuu, että oli koko mikä hyvänsä niin kaikki on tehty pienirintaisille. 

[/quote]

Mulla on alaosa kokoa 38 ja olen 166cm ja 56-58kg. Rintaliiveissä koko 85G. Minäkin ihmettelen jos mahdut kokoon 34.

[/quote]

Kaikki ei vaan ole rakenteeltaan samanlaisia. Minä olen 166 cm pitkä ja kun painoin 63-65 kg alaosat olivat kokoa 36. Nyt tosin olen lihonut 20 kg ja ihmetellen katselen vanhoja housujani, ovat kuin lasten vaatteita nykyiseen verrattuna. Nykyisin kokoni on 42-44. En ole höttöläskiä, vaan treenaan aika paljon, vastapainoksi herkuttelen aika tavalla eikä paino vaan laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, kun meni epähuomiossa lähettämään edellisen kesken kaiken. Olen 155cm pitkä ja painan 51 kiloa ja olen kokoa 34. Silti jouduin ostamaan koon 40 yläosan, kun ostin bikinit viimeksi, koska kaikki sitä pienemmät olivat naurettavia lappuja tissien päällä ja joista pursusin joka suunnasta. Eikö olisi helpottavampaa laittaa noihinkin kuppikoko 75C eikä olettaa, että asiakas jaksaa sovittaa noin paljon isompia kokoja? Muutenkin tuntuu, että oli koko mikä hyvänsä niin kaikki on tehty pienirintaisille. 

[/quote]

Mulla on alaosa kokoa 38 ja olen 166cm ja 56-58kg. Rintaliiveissä koko 85G. Minäkin ihmettelen jos mahdut kokoon 34.

Vierailija
4/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin rinnat pilaa shoppailun, itselläni tosin hyvin pienet rinnat (ei edes A-kuppi). Ikinä ei löydy sopivan kokoisia rintsikoita, jää aina tilaa sinne kupin yläosaan, joka sitten näkyy rumasti kaikkien ohuiden paitojen läpi. Ja ei toivoakaan että löytäisi sopivat bikinit! 

Mekoissakin tämä ongelma toistuu kun yläosa jää aina liian löysäksi rintojen kohdalta :( esim. olkaimettomia mekkoja en voi edes käyttää koska yläosa jää löysäksi eikä pysy päällä ja näyttää naurettavalta.

Vierailija
5/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Tuo haastetta. Rinnat sitä kokoa, että puseroissa yms kokoa 44. Housut ja hameet kokoa 38.

Hyvän ja istuvan paidan löytäminen on tuskaa.

Vierailija
6/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kun alaosa on 36-38, ja yläosan pitäisi olla 42-44, paitsi että sit on liian löysä olkapäistä ja hihoista =(

Vierailija
7/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ei toivoakaan napillisten paitojen ostamisesta. Pienemmässä koossa ei mene tissien kohdalta kiinni, mutta on muualta sopiva. Jos ottaa isomman koon niin istuu tisseistä ja roikkuu muualta.

Vierailija
8/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama juttu. Siksi pukeudunkin nykyään rumasti vanhoihin ryysyihin, olen luovuttanut.

Vierailija
9/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itselläni yläosat useimmiten kokoa 42, alaosa 38. Usein joudun kaventamaan esim mekkoja itse. Ei ole helppoa hankkia vaatteita :(

Vierailija
10/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes isot rinnat (75DD,) mutta varsinkin kauluspaitoja on mahdotonta löytää. Samoin oikeankokoiset takit kiristävät rintojen kohdalta, joudun siis ostamaan isoja takkeja :(

Vierailija
12/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä naisten alusvaatteiden erikoisliikkeessä ja voin kertoa, että biksujakin löytyy ainakin G-kuppiin asti.

Siis turhaan te povekkaan pyöritte marketeissa tämän aiheen saralla ja valitatte täällä, sillä olette etsineen väärästä paikasta.

Paidatkin istuvat paaaaljon kauniimmin, kun liivi on juuri oikeaoppisesti oikean kokoinen. Nappipaitoja en lupailisi, mutta parempaa ja hoikemman näköistä muotoa....hyvästä olosta puhumattakaan!

Vierailija
13/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, kun meni epähuomiossa lähettämään edellisen kesken kaiken. Olen 155cm pitkä ja painan 51 kiloa ja olen kokoa 34. Silti jouduin ostamaan koon 40 yläosan,

[/quote]

Et ole kokoa 34, jos joudut ostamaan koon 40 paidan.

Mutta haaveilla voit ;).

Tai voit yrittää uskotella itsellesi ja muille, että ihmisen koko katsotaan pienimmän vaatenumeron mukaan.

Vierailija
14/14 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin juuri bikineiden ostamisesta. En suinkaan ole ostanut koon 40 paitoja ja jos ostaisin niin hukkuisin niihin. Miltei kaikki muut vaatteeni ovatkin sitten kokoa 34 enkä pursuile niistä pihalle :)