Tuntipalkkasi?
Tuolla oli taas yksi palkka keskustelu, mutta vuoden palkkaa kiinnostavampaa olisi tietää ihmisten tuntipalkkoja.
Siis: mikä on EFEKTIIVINEN tuntipalkkasi? Eli paljonko tulee rahaa, mutta paljonko joudut tekemään töitä sen eteen (eurot/ajalla)? Vaikka bruttotuloista.
Eniten tienaavat tuskin ovat niitä 8-16 työntekijöitä... (Tai jos ovat, niin haluan tietää mille allalle uudelleenkouluttautua! :D)
Kommentit (30)
Noin 17 euroa taitaa olla. Olen sairaanhoitaja.
10e puuseppä 8 tunnin työ. huonopalkka ja raskastyö.
20€/h. Työaika arkisin 8h välillä 6-17(liukuva työaika.) Ylitöistä saan tesin mukaiset korotukset. Olen teollisuudessa työnjohtajana.
Vähän alle 27e/h, mutta tunnin palkka maksetaan 45 minuutilta. Eli siis jos teen 3 tuntia töitä, niin saan palkan neljästä tunnista. Opetan harvinaisempaa kieltä kansalaisopistolla, koulutukseltani olen FM. Palkka on hyvä joo, mutta kun tunteja on vain muutama viikossa, niin ansiot eivät päätä huimaa ;)
11,67 €/h. Kokoonpanoasentaja teollisuudessa. Työaika liukuva 5-17, 8h+0,5 ruokatunti. Koulutus agrologi ja alemman asteen koulut. Repikää siitä, ei ole hurraamista. Jo 15 vuotta sitten tienasin paremmin, mutta lama vei työpaikan ja nyt on pakko tyytyä siihen mitä saa.
Normaalisti arkipäivänä 8-16 luokkaa 25 €/h, muina aikoina vaihtelua on tasolla 7-70€/h. Ennätys taitaa olla n. 250 €/h. En valitse työpaikkojani palkan perusteella. Asiantuntijatyötä, nainen, ikä 29.
Aivan surkea. Olen äidinkielen ja kirjallisuuden opettja, ja työtuntini eivät todellakaan ole yhtä kuin opetustunnit. Myöskään lomani eivät ole yhtä kuin oppilaiden lomat.