Mikä vaivaa miestä, joka...
ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin työstään, rahan ansaitsemisesta, alkoholista. Viettää aikansa vain kavereitten kanssa, naiset tai seksi ei kiinnosta. Ostaa kalleinta ja maku on hyvä, mutta´silti on jotenkin välinpitämätön. On lisäksi lapseton ja keski-ikäinen.
Kommentit (21)
Onneksi evoluutio helposti karsii tuollaiset miehet pois jos ei edes seksi kiinnosta..
Ikuinen teini, ajattelee kyllä silloin tällöin lapsia ja parisuhdetta mutta miettii että aikaa on. Itsekäs nautiskelija joka ei halua kompromisseja.
Eiku tää on mulle vähän tämmönen harrastus. Musta on kiva analysoida ihmisiä ja yrittää keksiä heistä semmoinen naseva kuvaus. Yleensä tohon pystyy helposti, mut tää hämää.
Varmasti liikaa huonoja naiskokemuksia hällä takana. Pystyn samastumaan häneen.
mies
joku mt-ongelma? tekee työtä hullun lailla jottei sekoaisi täysin?
Miksi sitä pitäisi ämmät kiinnostaa?
Naisilla on kyllä suuret luulot itsestään kun me tavismiehet palvotaan maata jalkojen alla.
Ette te oikeasti ole mitään kovin erikoista sellaiselle miehelle, jolla on kaikkea. Monet hyvinmenestyneet liikemiehet tilaa hotellihuoneeseen huoran tai pari aina reissussa. Se hiljalleen nakertaa "normaalin" mielenkiinnon naisiin saati parisuhteeseen kun näkee mitä ne on.
Opiskeluaikainen kaveri on tällainen mies. Yrittäjä ja aina menossa - reissaa ympäri maailmaa ja siihen elämään kuuluu huorat ja alkoholi pitkillä lounailla ja jatkot klubeilla. Sanonut jo nuorena, ettei ikinä aio ottaa muijaa. Keskittyy työhönsä ja ilmeisesti nai kun jaksaa. Toki mieli voi muuttua kun vielä vanhenee, nyt kuitenkin vasta päälle 30. En kuitenkaan usko. Niin suoraviivaisesti on mennyt eteenpäin samalla tyylillä jo lukioajoista.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:38"]
Miksi sitä pitäisi ämmät kiinnostaa?
Naisilla on kyllä suuret luulot itsestään kun me tavismiehet palvotaan maata jalkojen alla.
Ette te oikeasti ole mitään kovin erikoista sellaiselle miehelle, jolla on kaikkea. Monet hyvinmenestyneet liikemiehet tilaa hotellihuoneeseen huoran tai pari aina reissussa. Se hiljalleen nakertaa "normaalin" mielenkiinnon naisiin saati parisuhteeseen kun näkee mitä ne on.
Opiskeluaikainen kaveri on tällainen mies. Yrittäjä ja aina menossa - reissaa ympäri maailmaa ja siihen elämään kuuluu huorat ja alkoholi pitkillä lounailla ja jatkot klubeilla. Sanonut jo nuorena, ettei ikinä aio ottaa muijaa. Keskittyy työhönsä ja ilmeisesti nai kun jaksaa. Toki mieli voi muuttua kun vielä vanhenee, nyt kuitenkin vasta päälle 30. En kuitenkaan usko. Niin suoraviivaisesti on mennyt eteenpäin samalla tyylillä jo lukioajoista.
[/quote]
Niinpä. Kyynistynyt, kylmä, turha mies. Ihmisperse.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 12:38"]
ei ole kiinnostunut mistään muusta kuin työstään, rahan ansaitsemisesta, alkoholista. Viettää aikansa vain kavereitten kanssa, naiset tai seksi ei kiinnosta. Ostaa kalleinta ja maku on hyvä, mutta´silti on jotenkin välinpitämätön. On lisäksi lapseton ja keski-ikäinen.
[/quote]
Olisiko homo?
Tyypillinen kyynistynyt, korkeasti kouluttautunut mies. Ne imee elämänilon kaikesta johon törmäävät. Todellisia ihmisperseitä.
Jaa-a... En tiiä. Mua vaan kummastuttaa seurata vierestä yhtä tuttua, luulis että miehiä yleensä ottaen kiinnostaisi edes se seksi. Tälle olisi naisiakin tarjolla. Välillä se tuntuu tosi syvälliseltä ja empaattiselta, välillä se taas vastaa puhelimeen pelkästää, että "en haluu puhuu tänään kenenkään kanssa".
Oon lähinnä omaksi huviksi yrittänyt analysoida tätä tyyppiä, mutta en vaan taida osata! :O
On huomannut ettei naiset kiinnostu vaikka mitä tekis, niin koettaa keksiä elämälleen jotain muuta sisältöä. Ei sen pillun perässä jaksa koko elämäänsä juosta, jos ei koskaan saa.
Eiku tää tyyppi kyllä sais naisia jos vaan haluais! Mut sitä ei vaan jotenki kiinnosta. On tosiaan korkeesti kouluttautunu ja vaativassa työssä. Sillä on tosi musta/ironinen/sarkastinen huumorintaju. Ehkä se sen työ on sen lapsi...?
ap (olin myös nelonen)
Ei kai sitä tarvitse mikään vaivata. Ihmiset ovat erilaisia.
No en mä tarkottanukkaan, että varsinaisesti vaivais mikään. Mua tässä enemmän vaivaa, kun en keksi muutamaa luonnehtivaa sanaa! :D Kyyninen on kyllä ehkä oikein.
ap
Ehkä on parempikin, että ei ole kumppania tai lapsia, jos on tosi kyyninen.
7
ei perinteinen seksi kiinosta kaikkia samalla tavalla, kuulostaa muutenkin ihmiseltä jolla on vaikeuksia antaa itsestään muille, tod. näk ei vaan kiinnosta nähdä vaivaa edes sen seksin eteen. mahdollisesti harrastaa jotain fetissileikkejä itsekseen ja tyydyttää seksuaaliset halunsa sillä tavoin..
Olisko vaikka "ihminen" oikeanlainen sana? Miksi pitäisi lokeroida toista johonkin, jos hän on vain erilainen kuin sinä? Vai vaivaako taustalla se, että olet vongannut häntä eikä ole suostunut? Kuulostaa nimittäin siltä.
Ei kait sitä mikään vaivaa, sillähän on elämä ihan omassa hallussa ja tekee mitä itse haluaa, harva kait niin voi elää.
Noi miehet jätän rauhaan mielihyvin! :) Haluan kuitenkin nauttia elämästäni ja elää positiivisesti.