Apua millaisia aikoja naiset saatte 4.6 km juoksussa?
Kommentit (74)
Rapakuntoisena aloitin ja treenasin 2 viikkoa niin sain juostua 5km aikaan 30min
Olin ihan loppu mutta onnellinen😊
Riippuu missä juoksee. 5 km asfaltilla menee johonkin 30 minuuttiin mutta 5km metsäpolulla jossa kantoja, juuria, kiviä, kestää 45-50min.
Ainakin yksi kehui täällä taannoin hölkkäävänsä 10km lenkkejä puolessa tunnissa.
Tuo 4.6km menee siis noin 14 minuutissa.
Harrastat siis time attackia?
Mä saan esim 25min melko tarkasti, mut sitä isommat ajat tarvii jo ajanoton..
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi kehui täällä taannoin hölkkäävänsä 10km lenkkejä puolessa tunnissa.
Kukaan ei hölkkää 10 kilsan lenkkejä puolessa tunnissa.
Oon tosi huono juoksemaan nopeasti, vaikka jonkun verran juoksenkin. 5 km matkaa en saa alle puolen tunnin varmaan ikinä, menee se 35-40. Perkale. Reenaan tietty liian vähän.
Jaa a, 6km menee n.45min hyvin kevyttä hölkkää, että lyhyellä matikalla joku 34min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Kyseinen kirjoittaja sai asiasta kyllä palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usain Bolt?
Maastossa menee 5km 40 minuuttia, matolla se 30 minuuttia.
Juoksu on siitä kiva laji että tulokset kasvaa nopeasti, silti kymmentä kilsaa ei kukaan lenkkeile puoleen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usain Bolt?
En kutsuisi sitä lenkiksi😂
Laske, joskus meni 10 km 47 minaa.. eli puolet ja vähän pois.
5 kilsaa tasaisella maalla 22,5 minuuttia. Tämä maaliskuussa. Pitäisi taas viitsiä testata, kun on tuon jälkeen tullut ahkerasti harjoiteltua. Täysiä juokseminen on vaan kovin tympeää.
Piti ihan kaivella kännykästä tämän kesän lenkkien juoksuvauhteja. Nopein lenkki vähän tuota pitemmällä matkalla (6,3 km) on mennyt 5:49 min/km tahtia ja nopein lenkki lyhyellä matkalla (3,4 km) on mennyt 5:40 tahtia. Eli tuosta suoraan laskemalla menisi joku vähän päälle 26 min. Mutta nuo eivät olleet mitään maksimaalisia suorituksia eli jos olisi tosi kyseessä, ehkä johonkin 25 minuuttiin saisin puristettua.
Vierailija kirjoitti:
Rapakuntoisena aloitin ja treenasin 2 viikkoa niin sain juostua 5km aikaan 30min
Olin ihan loppu mutta onnellinen😊
Sama. Muistan, kun aloin juoksemaan joskus kymmenen vuotta sitten, ja parin viikon aloituksen jälkeen 5 km meni 25-30 minuuttiin. En tiedä onko hyvä vai huono, en ole vertaillut. Enkä ole aikoihin mittaillut aikoja tai matkoja saati oikeastaan edes juossut. :D
Entäs 3.7 km juoksusta