;iten pukeutua tahattoman sensuellisti?
Taustana se, että luulen että mukava mies on hiukan kiinnostunut, ja haluaisin oman poikamaisen ilmaisuni rajoissa näyttää parhaat puoleni.
Lyhyt hame+pitkät hihat -yhdistelmä?
Mulla on kivat ranteet ja pitkä kaula, näitä nyt lähinnä ajattelin esitellä :)
Kommentit (12)
Tahaton tarkoittaa sitä, mitä ei tehdä tarkoituksella. Tahattoman sensuellisti pukeutuminen tarkoittaa sitä, että sä vedät aamulla vaan jotkut rytkyt niskaasi ja töihin päästyäsi huomaatkin yllättäen olevasi jumalaisen vetävä. 99 prosentilta naisia tämä onnistuu 1% kerroista. Me muut näytämme juuri siltä, mitä olemmekin: vetäneet aamulla päälle ensimmäiset kiireessä käteensattuvat vaatteet.
Naulan kantaan, tässä tähdätään juuri tuohon yhteen prosenttiin!
Sattui nimittäin ehkä sattumalta osumaan siihen ensikohtaamisella, mutta myöhemmin menin vähän metsään: muodoton villapaita, grr!
Tietysti kun yrittää tahalteen olla viehättävä, niin eihän se tahatonta ole, mutta tahattomuuden vaikutelma tässä ensiarvoisen tärkeä! Olen nimittäin vähän huono tulkitsemaan että kuka on mukava muuten vaan ja kuka on mukava koska kiinnostaa...
... ja keskustelen nyt itsekseni täällä että sääriäkin on kehuttu. Poikamainen pitkähihainen, lyhyt hame (ja lämpimät sukkikset!).
Ei varmaan ainakaan karkota ketään, luulis?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:39"]
... ja keskustelen nyt itsekseni täällä että sääriäkin on kehuttu. Poikamainen pitkähihainen, lyhyt hame (ja lämpimät sukkikset!).
Ei varmaan ainakaan karkota ketään, luulis?
[/quote]Ei mua ainakaan, käyn nyt jo kuumana. Voitko laittaa kuvia? Tai numerosi?
M31
Voi kuule, nyt ei ole tämä projekti suhun kohdistettu. Mutta kiitos, öh, kuumotuksesta :D
Ihmettelen tuota pakonomaista "poikamaisuutta".
Onko se jotenkin coolimpaa nykyään kuin "tyttömäisyys" ??
Tai onhan se tietty kohteestakin kiinni. Kaappihomo mies varmaan osaa arvostaa poikamaisuutta.
Minkä takia pitäisi olla tyttömäinen vain koska on nainen?
Poikamainen tyyli tarkoittaa osaltani sitä että vaatekaapissani ei ole mitään vaaleanpunaista. Hyvin vähän värejä, tuskin mitään vaaleaa muutenkaan. Ei röyhelöjä, melko vähän mitään tyköistuvaa.
Ei näistä miehelle paljoa päällepantavaa välttämättä saisi, siltikään. Ja kaikkein tärkeintä tällaisessa jallitusprojektissa on se, että näyttää ne omat parhaat puolensa, ei sitä minkä vain olettaa vetoavan muihin.
En nyt jaksa tämän enempää selittää, mutta vuosien riesa tuli siitä yhdestäkin kerrasta kun nappasin messiin miehen joka sattui tykkäämään asustani joka sattui olemaan minulle ei niin tyypillinen.
OK, kukin suosikoon sitä tyyliä, minkä omakseen kokee.
Ja onhan se rehellisempää pukeutua ns. luonteensa mukaisesti.
Push upit, tissit kaulaan ja vako näkyviin. Tiukka musta trikoopaita, jossa on laaja kaula-aukko tissivako) ja vajaamittaiset hihat (ranteet). Lyhyt hame ja korkkarit. Eiköhän se ole siinä se 'tahaton' sensuelli asu. Ja sitten baanalle.
Harmi näiden tissien kanssa, ei ole push-upeillakaan oikein mitään pushattavaa näissä lapasissa :/
Ei mitään tyrkky-tissipaitaa vaan pidät oman tyylisi. Mutta jos haluat vähän viekoitella, niin hanki kivat liivit (pitsiolkaimet) ja anna niiden näkyä vahingossa kaula-aukosta. Mies huomaa ne vähästäkin jos on kiinnostunut. Tai pitsinen aluspaita tms. asiallinen, sensuelli, mutta vähän vihjaileva.
t: mies, johon puree pitsi :)
Ja otsikossa pitäis tietty lukea Miten eikä ;iten :P