Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon kanssa hotelliviikonloppua viettämään

Vierailija
04.10.2013 |

Antakaapa kuumia vinkkejä hotelliviikonlopulle. Olemme tänään lähdössä viettämään raitista viikonloppua. Eli vinkkejä kaivataan, jotta vaimo olisi takuulla tyytyväinen viikonlopun jälkeen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:54"]

Kiva että järjestätte!

Varaapa teille yhteinen parihieronta yllätyksenä. Tai liput teatteriin, tai vaimolle kasvohoitoon tai jalkahoitoon.

Joo, lapsiperheessä yhteinen aika on kortilla, mut joku yllätys osoittaa että olet panostanut asiaan ja käyttänyt aikaa "sen pienen yllätyksen" järjestämiseen. Siis vaimoa varten! Ois musta tosi ihanaa...

t. Vaimo, jonka miehellä ei bisneksiltään ikinä jää aikaa tollaseen...

[/quote]

Eli sä et halua viettää aikaa miehesi kanssa? Jos mun mies olisi järjestänyt meidän lomalla mulle jonkun kasvohoidon, niin olettaisin kyllä, että se haluaa lomaa musta, eikä mun kanssa!

Vierailija
22/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^^

Tossa tuli jo ihan kivoja ylläriehdotuksia. Kaupungilla kiertely on minusta tylsää ja lenkkeillä en haluaisi, koska sitä tekee jo arkena aivan tarpeeksi. Musta olis ihanaa aloittaa vaikka kentällä samppanjalla. Ja sitten hyvässä ravintolassa illallinen, hemmotteluhoitoja, konsertti jne. Osta vaimollesi jokin koru tai uudet alusvaatteet.

t. 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varannut tarpeeksi tasokkaan hotellin...

Vierailija
24/24 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo viritellyt tunnelmaan koko päivän. Laittanut pitkin päivää vihjailevia viestejä ym.

Tästä taitaa tullakin ikimuistoinen viikonloppu. Hotellin tasosta emme tingi koskaan.

Ap