Kaksosten nimiksi Emma Sofia ja Julia Isabella, onko liian ns. tusinanimet??
Kommentit (31)
Oikeasti, eikö sinulla ole mitään muuta kysyttävää? Minulle on aivan sama minkä nimen kukakin lapselleen antaa. Aivan sama. Minulla ei ole mielipidettä lastesi nimistä!
No, jos teitä ei haittaa että lapsilla tulee olemaan aika monta kaimaa tarhassa ja koulussa...
Mun pojalla on top 10 nimi, eikä luokalla ole samannimisiä. Nykyään skaala nimille on niin laaja. Ja ei kai ole nimeä josta kaikki tykkäisi, vai onko. Joten ei kannata täällä kysellä. Jos nimet susta on nättejä, niin sitten annat ne.
Kauniit, tyylikkäät ja klassiset nimet, anna ihmeessä!
Sähän kirjoitit eilenkin Emmasofiaisabella-aiheesta. Kysy nyt kerralla se mitä oikeasti ajat takaa?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 11:40"]
Sähän kirjoitit eilenkin Emmasofiaisabella-aiheesta. Kysy nyt kerralla se mitä oikeasti ajat takaa?
[/quote]
Ja vastailit itsellesi näitä samoja kuin tänäänkin. Mikä sua vaivaa...
No onhan nuo kauniita, tavallisia nimiä. Mikä on vaan hyvä asia. Kuvittele, lapsesi saa kaikki postinsa oikealla nimellä ilman omituisia kirjoitusvirheitä! Kerhonohjaajat, opettajat ja lasten kaverit eivät yritä kieli solmussa mäkeltää nimeä ja yrittää päätellä, onko tässä nyt k vai c vai kentien Bantumaan paikallismurteen hiljainen f. Antamalla tavallisen nimen teet niin monet ihmiset iloisiksi, että siitä vaan. :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 11:41"]
[/quote]
???? Mikä juttu tää on?
Ja vastailit itsellesi näitä samoja kuin tänäänkin. Mikä sua vaivaa...
[/quote]
Kauniit, tyylikkäät ja klassiset nimet, anna ihmeessä!
[/quote]
hehheh :D
Ei ole tusinanimet. Kansainväliset, kauniit ihan normi nimet. Mua ärsyttää useimmat nimet ihmeväännöksiä nuo on konstailemattomat ja yksinkertaisesti hyvät!
Erittäin kaunis yhdistelmä mielestäni! "Tusinanimissä" ei ole mitään vikaa, nämä ainakin ovat syystä suosittuja. Emma ja Julia, sointuu hyvin yhteen eikä tarvitse arvuutella että mitenköhän mikäkin lausutaan. :)
Mä en ymmärrä tota Juliaa, kun on olemassa huomattavasti kauniimpi nimi Juulia.
Ihan hyvät nimet, ei voi loputtomiin keksiä uniikki nimiä ja jos näistä tykkää niin hyvät on!
Musta on jotenkin hassua miten isoja ihmisiä kiinnostaa muiden mielipiteet lastensa nimistä.
Meille syntyy kohta vauva ja nimetkin on jo päätetty eikä mua voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä vieraat ja tutut ihmiset on niistä. Miehen kanssa tykätään tosi paljon ja se riittää.
Enpä ole koskaan tuominnut tapaamiani Markkuja tusinanimen takia.. Aika mielenköyhä täytyy olla, että toisen nimen yleisyydestä tekee jotain johtopäätöksiä. Nimet on vain kuitenkin sarja kirjaimia, jotka voi halutessaan vaihtaa. Nimi ei määrittele lastesi luonnetta tai kotikasvatuksen tasoa.
Minusta nimet ovat jotenkin eripariset. Emma Sofia ihan OK, mutta Julia Isabella sen parina ei kuulosta hyvätä, vähän kuin erikieliset tenavat. Jälkimmäinen vähän hienostelun sorttinen. Miksei vaikka Hanna Maria, ei olisi kellään ääntämisongelmiakaan.
Miksi sä olet noin epävarma lastesi nimistä? Pelkäätkö, että heitä kiusataan? Eikö muut hyväksy nimiä?
Olet hyvin nuori äiti, sehän on selvää. Kasva aikuiseksi ja lopeta muiden mielipiteistä välittäminen. Se on sääli, jos aina vain ajattelet, mitä muut sinusta tulevat ajattelemaan, kun teet näin tai noin.
Juulia on juntti-versio Juliasta!
Miten olis Emma Julia ja Sofia Isabella? Tai Emma Olivia ja Sofia Isabella?
Kauniit nimethän nuo. Jos itse tykkäätte, antakaa ne nimet, vaikka AV-raati sanoisi mitä.