Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
Miten kukaan katsoo tuollaista roskaa. Miksi ihmeessä Kuronen jaksaa pyöriä seuraamassa toisten nintipuuhia...
Vierailija kirjoitti:
Mustaki kyllä tyhmää että samat naamat kiertää. Ainut kiva juttu tähän mennessä oli edellis kauden sinkku-iiron yllätysvisiitti, olisi saanut jäädä koko kaudeksi nii olisi ollut jotain katsomisen arvoista.
Iiro on kyllä ihan huippu! :)
Hetkinen, tällä kaudella ei oo TIS Ekstraa :O Ompa tyhmää.
Mikähän on syy ekstrattomuuteen? Eihän siellä altaalla tarvitsisi sitä ylimääräistä jengiä pyöriä, Kuronen ja Moisio plus pari vierasta ei pitäisi olla liikaa...
Voisko tulla Suurin pudottaja - Tempparit keväällä ulos..
Lance itki kun bileet loppui. :o
Olen yrittänyt miettiä ketä tuo Jonna muistuttaa ja nyt muistin :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Amalia ja Mira sukua?
mitä sukua?
Kommentoin ekalla sivulla, että taitaa jäädä katsomatta, mutta mitä tässä muutakaan tekisi. Hevaripoika yllättänyt positiivisesti.
Oon varmasti kamala ihminen kun sanon näin, mutta ahistaa ihan hirveesti ton Jennan tukka. Samanlainen rasvalätty ku itselläni, ihan ku peiliin kahtois, enkä todellakaan lähtis telkkariin esiintymään kun kehtaa edes kuvissa olla. Eikä hänenkään itsetunto vaikuta järin vahvalta. Ihan kamala ku kattoo koko ajan että kuka mua on kuvannut :D Ihokin yhtä elottoman näköinen kuin itsellä. Ei varmasti voi asialle mitään, mutta en mä näin paljoo halua tähän ohjelmaan samaistua!
Mutta noin muuten.. samaisen Jennan mies ihan kiva, muut joko jo nähty tai tylsiä. Vanhoja tuttuja lukuunottamatta nimetkään ei jääneet mieleen ja ekan jakson intro näytti niin hirveeltä örvellykseltä että ei ensimmäistä kertaa edes kauheasti kiinnosta katsoa.
Tällä uudella kaudella tempparit on kuin parodia itsestään 🙄
Aivan jäätävän ihraisia ja rumia noi miehet!!!
Viivi ilman meikkiä on kuin Mervi Tapola
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on parikymppisissä paljon ylipainoisia... huh huh. Itse tuon ikäisenä mitat oli 170/57 luokkaa... nyt nelikymppisenä olen noiden mitoissa, 15 kg ylimääräistä...
Niin eli oletko yhtään sen parempi ihminen kuin he? Kerta olet nyt ihan jäätävä ihrakasa. Keski-ikäisellä pyöreys on oikein erityisen vastenmielistä.
Kolmannessa jaksossa katsoin, että Viivi valitsi treffeille Theo Jamesin. Ehkä joku sivuprofiili hämäsi.
Mä oon niin kyllästynyt tuohon, että samoja tyyppejä otetaan mukaan useampana vuotena, kyllä yksi vierailu Temppareissa pitäisi riittää vai onko hakijoista pulaa, eikö ilmainen viina enää houkuttele?
Vierailija kirjoitti:
Viivi ilman meikkiä on kuin Mervi Tapola
Jennasta tulee mieleen Elina Knihtilä.
Mustaki kyllä tyhmää että samat naamat kiertää. Ainut kiva juttu tähän mennessä oli edellis kauden sinkku-iiron yllätysvisiitti, olisi saanut jäädä koko kaudeksi nii olisi ollut jotain katsomisen arvoista.