Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
kauniit maisemat tuolla. ei noi tyhjäpäät osaa edes ihastella sitä
Kylläpä on parikymppisissä paljon ylipainoisia... huh huh. Itse tuon ikäisenä mitat oli 170/57 luokkaa... nyt nelikymppisenä olen noiden mitoissa, 15 kg ylimääräistä...
Katsoin tätä ekaa jaksoa siihen saakka, että sinkku naiset näkyi.. Surkein kausi koskaan. Eikö tosiaan ole uusia hakijoita? Viivi ja Lance on nähty, samoin Jonna. Eli seurattavana olisi kaksi paria, jotka vaikuttavat maailman tylsimmiltä. En jaksa alkaa seuraaman kautta ollenkaan vaikka tätä oli odotettu senkin takia kauan, että kuvattu suomessa.
Vierailija kirjoitti:
katsoin kelauksella jaksot ruutu+ ja voihan MYÖTÄHÄPEÄ Jenna x( miksi se on lähtenyt tähän mukaan..
Kumpi jenna, sinkku vai varattu?
Siis en voi todeta kuin että hyi _saatana_ nuo Jonna ja Jussi.
Viivi ja Lance TAAS yhdessä TUOLLA!!??
Eipä saata hyvin käydä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2149515-jussi-a…
Tämän parin kohtaloa ei tarvinnut kauaa jännittää😅
Miksi Viivi ei laihduta jos paino on hänelle noin vaikea asia? Ihmettelen vaan. Oikein mukava ja kaunis on mut ihmettelen vaan jos asia vaivaa niin miksei sit tee sille jotain.
Vierailija kirjoitti:
Siis en voi todeta kuin että hyi _saatana_ nuo Jonna ja Jussi.
Kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa, kauhea kiroilu ja toistensa haukkuminen. Ei minkäänlaista arvostusta ja kunnioitusta toisiaan ja parisuhdettaan kohtaan. Se mainittu rakkauskin näyttää olevan vaan sitä kuuluisaa läheisriippuvuutta🙄
Noh, kukas sitä peittoa heiluttaa?
Vierailija kirjoitti:
Viivi ja Lance TAAS yhdessä TUOLLA!!??
Eipä saata hyvin käydä.
Lance lipoo jo huuliaan..
en todellakaan vielläkään usko jonna ja jussi olleen kesällä yhdessä, jussia ei koskaan näkynyt instassa, ainoastaa n silloin kun jussi laittoi jonnan käämpän paskaksi, rikkoi telkkari jne, ei ne edes kesällä seurannut toisiaan,
Toi metallimies Joensuusta on mun lemppari. Vaikuttaa fiksulta (tai ainakin fiksunmalta kuin nuo muut miehet tuolla).
Vierailija kirjoitti:
Toi metallimies Joensuusta on mun lemppari. Vaikuttaa fiksulta (tai ainakin fiksunmalta kuin nuo muut miehet tuolla).
Mä en jotenkin usko tämän metallimiehenkään uskollisuuteen
Vierailija kirjoitti:
jonnaa sormetettiin.
Missä?
Amalia on ihana!