Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen autossa oli kuitti Mäkkäristä ja oli tilannut 2 ateriaa!!

Vierailija
02.09.2020 |

Sanoi kyllä, että kävi Mäkkärissä tauolla, mutta toi 2 ateriaa vähän arveluttaa. Ei kai kukaan syö yksin kahta Mäkkäri-ateriaa? Voisiko olla niin että toinen on ostettu toiselle naiselle?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijäs on oikeasti perverssi, se siis söi toisen hampurilaisen ja sitten nu**i sitä toista burgeria, soosit litisten.

Vierailija
42/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapailee läskiä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käytännössä jo eronnut miehestä. Jos arvelet hänen pettäneen sinua tai syytät häntä siitä, se on sinun mielessäsi jo tapahtunut, etkä voi estää sen vaikuttamista ajatuksiisi, täysin riippumatta siitä onko miehesi pettänyt sinua vai ei. Jos et olisi aikeissa erota hänestä, sinulle ei olisi myöskään tullut mieleen, että kyse on pettämisestä. Sori nyt, mutta en anna liitollenne kovin suuria selviytymismahdollisuuksia. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
44/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko 0/5 mainittu?

Vierailija
45/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy!

Vierailija
46/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoinen mies?

Vierailija
47/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäripettäjä

Vierailija
48/59 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee ettei miehen ikinä pidä maksaa naisen puolesta. Jos tämä vosu olisi pulittanut omat safkansa, mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
49/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin eilen 2 bigmac ateriaa 1 juustohampurilainen 1 kanawrappi sekä 1 el maco hamppari. Helposti upposi

Vierailija
50/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että toiselle miehelle!

Vierailija
51/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö täällä vai otatko mukaan?

Vierailija
52/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin kuitti ja Sika / missä onkaan nyt vika

kun roskaruokaa se mättää / taas kerran se täytyy jättää

Vierailija
53/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli mulle. T. Maisa

Vierailija
54/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama tyyppi keksii näitä provoja päivästä toiseen ja aina vaan mammat menee retkuun. Ei ole kyllä älyllä siunattu paltailijoita.

Vierailija
55/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käytännössä jo eronnut miehestä. Jos arvelet hänen pettäneen sinua tai syytät häntä siitä, se on sinun mielessäsi jo tapahtunut, etkä voi estää sen vaikuttamista ajatuksiisi, täysin riippumatta siitä onko miehesi pettänyt sinua vai ei. Jos et olisi aikeissa erota hänestä, sinulle ei olisi myöskään tullut mieleen, että kyse on pettämisestä. Sori nyt, mutta en anna liitollenne kovin suuria selviytymismahdollisuuksia. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Juuri noin. Ex-vaimoni epäili minua pettämisestä 15 vuotta täysin syyttä. Mutta hänen jatkuva epäily ja mustasukkaisuus ilmeni sitten hulluina syytöksinä ja raivoamisena jonka seurauksena ajauduimme kriisiin ja lopulta eroon. Hän ei koskaan uskaltanut luottaa ja rakastaa.

Vierailija
56/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hampurilaista ymmärtää helposti, mutta kahdet ranskalaiset ja etenkin kaksi juomaa ei. Jos on meganälkä, olisi ymmärrettävää ottaa juoma ja ranskalaiset isompana, mutta kuka muka voi juoda kerralla esim litran limpparia?! Ei kyllä kukaan.

Vierailija
57/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mieheni voisi helposti ottaa kaksi ateriaa. Toinen juoma ehkä jäisi juomatta, mutta kahdet ranskalaiset ja kaksi hampurilaista menisi. Ei mulle tulisi tollaisesta pettäminen edes mieleen.

Vierailija
58/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.24hshop.fi/koti-vapaa-aika/superliten-spionkamera-720p

Mietin että ostan tuollaisen ja laitan sen autoon näkymättömään paikkaan kiinni

Tuosta saa aivan ansaitusti rikostuomion.

Kaksi ateriaa ei välttämättä riitä ja miehesi voi olla sen verran kohtelias ettei arvostele kokkaustaitojasi.

Vierailija
59/59 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan useinkin kaksi ”ateriaa”; ensin muka yhden tyypin burgerin, ranskikset ja lisukkeet, ja sitten toisen. Juomat jätän pois, kun omat pepsit odottaa kotona. Syön koko satsin tietenkin itse, mutten halua myyjän ajattelevan, että ne kaksi mättöburgeria + ranskikset + bataattiranskikset + parit euron juustot + nugetit on kaikki minulle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi