Miehen autossa oli kuitti Mäkkäristä ja oli tilannut 2 ateriaa!!
Sanoi kyllä, että kävi Mäkkärissä tauolla, mutta toi 2 ateriaa vähän arveluttaa. Ei kai kukaan syö yksin kahta Mäkkäri-ateriaa? Voisiko olla niin että toinen on ostettu toiselle naiselle?
Kommentit (59)
Olet käytännössä jo eronnut miehestä. Jos arvelet hänen pettäneen sinua tai syytät häntä siitä, se on sinun mielessäsi jo tapahtunut, etkä voi estää sen vaikuttamista ajatuksiisi, täysin riippumatta siitä onko miehesi pettänyt sinua vai ei. Jos et olisi aikeissa erota hänestä, sinulle ei olisi myöskään tullut mieleen, että kyse on pettämisestä. Sori nyt, mutta en anna liitollenne kovin suuria selviytymismahdollisuuksia. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Tästä näkee ettei miehen ikinä pidä maksaa naisen puolesta. Jos tämä vosu olisi pulittanut omat safkansa, mitään ei olisi tapahtunut.
Itse ostin eilen 2 bigmac ateriaa 1 juustohampurilainen 1 kanawrappi sekä 1 el maco hamppari. Helposti upposi
Mäkkärin kuitti ja Sika / missä onkaan nyt vika
kun roskaruokaa se mättää / taas kerran se täytyy jättää
Tämä sama tyyppi keksii näitä provoja päivästä toiseen ja aina vaan mammat menee retkuun. Ei ole kyllä älyllä siunattu paltailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Olet käytännössä jo eronnut miehestä. Jos arvelet hänen pettäneen sinua tai syytät häntä siitä, se on sinun mielessäsi jo tapahtunut, etkä voi estää sen vaikuttamista ajatuksiisi, täysin riippumatta siitä onko miehesi pettänyt sinua vai ei. Jos et olisi aikeissa erota hänestä, sinulle ei olisi myöskään tullut mieleen, että kyse on pettämisestä. Sori nyt, mutta en anna liitollenne kovin suuria selviytymismahdollisuuksia. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Juuri noin. Ex-vaimoni epäili minua pettämisestä 15 vuotta täysin syyttä. Mutta hänen jatkuva epäily ja mustasukkaisuus ilmeni sitten hulluina syytöksinä ja raivoamisena jonka seurauksena ajauduimme kriisiin ja lopulta eroon. Hän ei koskaan uskaltanut luottaa ja rakastaa.
Kaksi hampurilaista ymmärtää helposti, mutta kahdet ranskalaiset ja etenkin kaksi juomaa ei. Jos on meganälkä, olisi ymmärrettävää ottaa juoma ja ranskalaiset isompana, mutta kuka muka voi juoda kerralla esim litran limpparia?! Ei kyllä kukaan.
No oma mieheni voisi helposti ottaa kaksi ateriaa. Toinen juoma ehkä jäisi juomatta, mutta kahdet ranskalaiset ja kaksi hampurilaista menisi. Ei mulle tulisi tollaisesta pettäminen edes mieleen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.24hshop.fi/koti-vapaa-aika/superliten-spionkamera-720p
Mietin että ostan tuollaisen ja laitan sen autoon näkymättömään paikkaan kiinni
Tuosta saa aivan ansaitusti rikostuomion.
Kaksi ateriaa ei välttämättä riitä ja miehesi voi olla sen verran kohtelias ettei arvostele kokkaustaitojasi.
Itse ostan useinkin kaksi ”ateriaa”; ensin muka yhden tyypin burgerin, ranskikset ja lisukkeet, ja sitten toisen. Juomat jätän pois, kun omat pepsit odottaa kotona. Syön koko satsin tietenkin itse, mutten halua myyjän ajattelevan, että ne kaksi mättöburgeria + ranskikset + bataattiranskikset + parit euron juustot + nugetit on kaikki minulle. :D
Äijäs on oikeasti perverssi, se siis söi toisen hampurilaisen ja sitten nu**i sitä toista burgeria, soosit litisten.