Varattu nainen työkavereidensa kanssa ulkomaanmatkalle, miehiä mukana!
Mitä mieltä olette siitä, että seurusteleva nainen lähtee yhdessä työkavereidensa kanssa ulkomaille ilman omaa miestään? Mukana myös miespuolisia työkavereita...
Minun korvaani kuulostaa aika omituiselta... Säätää varmaan humalassa niiden työkavereidensa kanssa.
Kommentit (33)
No en mä ole koskaan tupannut mieheni työmatkoille mukaan eikä mies mun??!! Johan se olisi outoa kun yksi roikkuisi hihassa...
Ja joo, on tehty sekä työmatkoja että työporukan kanssa vapaamuotoisempia matkoja kymmeniä vuosien mittaan - meilläkin mies vähintään 6 pv kuukaudessa tien päällä:) Kai nyt jokainen aikuinen itse päättää pitääkö pikkarit jalassa vai ei.... Ja tosiaan riippuu ihan matkasta miten käyttäydytään; jos on asiakkaita - juotan ja syötän heitä mutta pidän huolen että olen kunnossa viemään heidät hotellille ja aamulla ensimmäisenä ylhäällä. Oman porukan reissut voi mennä hieman viihteen puolelle mutta ei mitään örveltämistä ollut koskaan!
Jos pettää niin pettää ihan ilman työmatkojakin.
Tuttava (nainen) ainakin paneskeli pomonsa kanssa ihan kotosuomessakin niiden reissujen lisäksi...ja molemmat olivat naimisissa ja monta lasta kummallakin.
Mun mielestä aika säälittäviä ne joiden pitää tunkea mukaan puolison työmatkalle.
Enkä pidä mitenkään ihmeellisenä sitäkään jos joku lähtee työporukalla vapaa-ajan matkalle. Vapaa tai varattu, aivan sama. Tuleeko yllätyksenä ap:lle että kaikki ei kännää tai petä vaan hauskaa voi pitää muutenkin?
Voi kamala. Minä olen tiimissäni ainoa nainen ja kun menemme työmatkalle, siellä tehdään tiukasti töitä eikä ehdi säätämään yhtään mitään. Kun ajattelet englanniksi ja saksaksi 10 tuntia ja siihen vielä lounas ja päivällinen vieraalla kielellä, on ihan valmis sänkyyn. Firman politiikka on sitäpaitsi kaksi tuoppia/ruokailu joten se siitä humalasta, aamulla herätys on aina ennen seiskaa. Ja jos jotain jaksaa jutella suomeksi jossain välissä, se koskee aina työasioita.
Olen käynyt työporukalla laivaristeilyllä, laskettelemassa tunturissa yms. Ja eivät siis ole olleet työmatkoja vaan ihan vapaa-ajan puitteissa. Porukassa on sekä miehiä ja naisia. Mitään sutinoita ei ole kellään ollut. Tai ainakaan en ole sellaista huomannut. Minusta tuossa ei ole siis mitään ihmeellistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 10:08"]
Miesnäkökulma: Kyllä ne antavaiset naiset ovat aina etusijalla kun "työmatkalle" lähdetään.
[/quote]
Ihan varmasti juu. Suomessahan tosiaan meneekin yrityksillä niin hyvin että on vara kustantaa työntekijöitä reissuun siitä syystä että joku voi vaikka saada seksiä. Mitä noista firman intresseistä ja siitä kuka hallitsee sen työtehtävän joka matkalla pitäisi hoitaa, kyllä tärkeintä on paneminen. Ihan varmasti juu.
No höh. Mä olen ollut ilman miestä reissussa sekä naisten että meisten kanssa enkä koskaan ole pettänyt - vaikka olen bi, eli ap:n logiikan mukaan myös naisten kanssa reissaaminen on epäilyttävää...
Kyllä vaikeaksi menisi jos miehen pitäisi lähteä mukaan kaikille mun työmatkoille, ja mun kaikille hänen (2 lastakin kun on, jotka jonkun pitäisi hoitaa).
Meillä porukan kontrolli toimii toisinpäin: eräällä Levin reissulla miellyttävä ja tyylikäs herrasmies tuli tekemään tuttavuutta ja pyysi tanssimaan pariin otteeseen. Silloin porukkamme nuoremmat miehet tulivat meidän väliin ja sanoivat että juotavaa saat tarjota ja tanssittaa mutta muista että rouva on meidän seurassa:D Ilta sujui rattoisasti porukalla ja saatiin tanssia ja jutella - muuta ei kumpikaan kaivannut edes:)
Ap, pidätkö outona sen takia että oma moraalisi ei kestäisi ko. tilanteessa?
Karkea veikkaukseni on että näitä asioita skitsoo juuri ne ihmiset jotka itse lipsuu kaidalta polulta
Kyseessä ei ole firman työmatka, vaan he ovat muutamien työkavereidensa kanssa sopineet lähtevänsä pienellä porukalla viikoksi viihdematkalle. En ihan ymmärrä, miten kukaan kehtaa pyytää matkalleen mukaan muita miehiä mutta ei omaansa!
T. Aloittaja
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 18:59"]
Kyseessä ei ole firman työmatka, vaan he ovat muutamien työkavereidensa kanssa sopineet lähtevänsä pienellä porukalla viikoksi viihdematkalle. En ihan ymmärrä, miten kukaan kehtaa pyytää matkalleen mukaan muita miehiä mutta ei omaansa!
T. Aloittaja
[/quote]
EI siinä ole mitään pahaa jos käydään vapaa-ajan matkalla työkavereiden kanssa. Se tekee ihan hyvää työkaveruudelle.
Miesnäkökulma: Kyllä ne antavaiset naiset ovat aina etusijalla kun "työmatkalle" lähdetään.