Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen työkavereidensa kanssa ulkomaanmatkalle, miehiä mukana!

Vierailija
04.10.2013 |

Mitä mieltä olette siitä, että seurusteleva nainen lähtee yhdessä työkavereidensa kanssa ulkomaille ilman omaa miestään? Mukana myös miespuolisia työkavereita...
Minun korvaani kuulostaa aika omituiselta... Säätää varmaan humalassa niiden työkavereidensa kanssa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työmatkalle menossa, niin enpä pitäis minään. Ja vaikka olisikin lomamatka, niin silloinkin ihan samantekevää. Kauheeta, kun joku osaa olla noin mustasukkainen puolisostaan.

Vierailija
2/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaani kuulostaa omituiselta nähdä ongelma tässä. On sairaalloista olla niin mustasukkainen, että omista asioista huoletimisen lisäksi näkee myös muiden puolisot automaattisina pettäjinä, jotka eivät kykene olemaan hyödyntämättä tilaisuutta sen osuessa kohdalle. Saati olla siitä niin huolissaan, että kirjoittaa aiheesta keskustelupalstalle. 

Olin itsekin vastaavalla matkalla juuri. En säätänyt humalassa työkavereiden kanssa. Miehelläni tuskin kävi mielessäkään, että tarvitsisi olla huolissaan. Mieskin oli poissaollessani viihteellä kotikaupungissa - minä huolehdin lähinnä siitä, muistaako hän ottaa avaimet mukaan, ja ettei kaatuisi pyörällä. Meilläpä onkin keskinäinen luottamus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin mieheni mukaan työmatkalle? Kuka silloin hoitaisi lapsia? Joo, ja yleensä samassa konferenssissa on myös tuttuja miehiä, vaikkei juuri omalta laitokselta olisikaan. Ja jos joku siellä paneekin, niin mitä sitten?

Vierailija
4/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa tälle vuosituhannelle :D hah päivän naurut

Vierailija
5/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Miksi oletus on, että on humalassa?

B) Miksi säätäisi yhtään mitään kenekään kanssa? 

Jos on pettäjä, pettää vaikka maanantaiaamuna klo 7 työpaikalla. Ei tarvitse lähteä ulkomaille. Minusta parisuhteessa perusoletus on se, että toiseen pitää pystyä luottamaan. Olisi ihan hirveää elää suhteessa, jossa epäiltäisi jatkuvasti vaikkei mitään syytä olisi. 

Vierailija
6/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että epäilee toisista aina pahinta kertoo  kertojan omasta (seksuaali)moraalista ja hänenkäytöksestään vastaavassa tilanteessa.

Aloittaja siis ainakin ilmiselvästi ryhtyisi vehtaamaan , kännäilemään  ja säätämään miespuolisten työkavereiden kanssa.

Vierailija
7/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pitäisi varmaan päätellä, että kukaan nainen, jolla on työkavereina (myös) miehiä, ei saisi lähteä työkavereiden kanssa reissuun. Oli sitten työmatka tai ei.

Entäs, jos nainen sattuu olemaan työpaikan / tiimin ainoa nainen? Olen itsekin ollut ulkomailla tiimini kanssa ainoana naisena. Eipä ollut kamalasti vaihtoehtoja kun oli tiimipäivästä kyse.

Vierailija
8/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Kyllä miehet ja naiset voi olla ystäviä ilman seksiäkin. Työmatkoilla yleensä on sekä miehiä että naisia ilman mitään seksi säätöjä. Kyllä ne seksikumppanit sitten haetaan ihan sieltä muulta jos siihen on tarvetta.

Vierailija
9/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi voi, ajatelkaa nyt näiden kaikkien miesten puolisoita, varmaan tämä seurusteleva nainen vehtaa sit kaikkien kanssa tasapuolisesti. Sekin vielä!

Vierailija
10/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisitte häkkilintuja, niitä voitte kontrolloida mielinmäärin.

Vierailija
11/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on Suomen pisteessä yhteensä 14 työntekijää, joista 2 naista ja kummatkin varttuja. Tolla logiikalla me ei koskaan voitais lähteä konsernin yhteisille reissuille, jotka tähän mennessä aina on suuntautuneet jonkun toisen yksikön kotimaahan... 

Huh huijaa... 

Vierailija
12/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nusnusnusnus

Vierailija
13/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perus olettamus on se, että mies/nainen pettää työreissuillaan, niin montakohan kertaa oma mieheni on mua pettänyt eri naisten kanssa, kun joka viikko on työreissussa 2-4 päivää eri puolella Suomea. Pitäisiköhän olla huolissaan?

Tuskinpa. Meillä luotetaan toisiin, ja jos se nyt jostain kumman syystä pettää, niin minkäs minä sille asialle voin. Ei se ainakaan murehtimalla parane. 

Vierailija
14/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn pikkujouluissa, duuniristeilyillä, tykyviikonlopuissa, asiakkaan saunailloissa, meidän oman tiimin saunailloisa ja kas kummaa, mieheni käy samanlaisissa tilaisuuksissa omalla työpaikallaan :) ja kukaan ei pidä sitä outona..

Vierailija
15/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituiksi vetoahan se on, paitsi välillä tietty suuhun ja kakkoseenkin ;-)

Vierailija
16/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän työnantajan suhtautuisi, jos sanoisin, että en voi naimisissa olevana naisena lähteä myyntipalaveriin, kun sinne on tulossa miehiä. Tai ainakin mulle on järkättävä esilliina. ?!?!?!?

Vierailija
17/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hirveää, anoppi ainakin pitäisi ottaa mukaan ja siveysvyön avain miehelle ja huivi päähän. Eihän tuollaisesta reissusta voi selvitä ilman että alkaa himoitsemaan jokaista työkaveriaan. Ei mitenkään, selvähän se.

Vierailija
18/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 09:22"]

Mä käyn pikkujouluissa, duuniristeilyillä, tykyviikonlopuissa, asiakkaan saunailloissa, meidän oman tiimin saunailloisa ja kas kummaa, mieheni käy samanlaisissa tilaisuuksissa omalla työpaikallaan :) ja kukaan ei pidä sitä outona..

[/quote]

Sama homma meillä =D

Meillä on yksi mies, jota vaimo ei päästä tuollaisille reissuille, saunailloistakin joutuu lähtemään viimeistään yhdeksältä kotiin tai vaimo aloittaa soittorumban. SITÄ pidetään huvittavana ja miestä aikamoisena tossukkana. Ja miestä hävettää. Välillä hän sitten valehtelee vaimolleen, jotta pääsee mukaan, ollaan suhteellisen tiivis porukka, niin esimies sitten valehtelee vaimolle, koska tämä soittaa myös tälle varmistellen missä miehensä on.

Vierailija
19/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ei kyllä myöskään saisi ajaa autolla. Se mahdollistaa sen että tapaa vieraita miehiä ja ajelee niiden kanssa ja sitten tietenkin lankeilee harrastamaan seksiä kaikkien kanssa, koska naisethan nyt tunnetusti eivät voi himoilleen mitään.

Vierailija
20/33 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa tehtävällä matkalla olen yritykseni käyntikortti, enkä todellakaan hillu silloin humalassa, tosin en tee sitä muutenkin. Ei ulkomatka ole = humala

Eikä sivistynyt ajatteluni salli muutenkaa mitään säätämistä.

Ja ap...ikä oli?! Kotiin vähän kyspysmään ja kasvamaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän