House of brandon palautusten käsittely
Nyt on jo toinen kerta kun Klarna lähettää "tutkinta" sähköpostia tekemästäni palautuksesta jota hob ei ole käsitellyt. Onnekseni taas säilytin kuitin.. olen palauttanut kuukausi sitten eikä ne ole vieläkään kuitannut sitä. Palkkaisivat enemmän käsittelijöitä sinne tai sopisivat Klarnan kans kuinka toimia heidän hitauden takia.. ärsyttävää! Tulee itselle sellainen olo että on pölliny tuotteen ja muka "palauttanu"
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Rahapalautusta odottelin pitkään ja palautettu tuote löytyikin heiltä vasta, kun löysin hävinneensi luulemani palautuskuitin.
Niillähän lukee että heillä on ruuhkaa ja vastata vain klarnan lähettämiin kysymyksiin. Päätin etten enää tilaa niiltä yhtään mitään..samat tuotteet saa muiltakin ja eipä toisilla verkkokaupoilla ole samoja "hitaus" ongelmia!
En tilaa enää koskaan sieltä. Samat kokemukset!
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Rahapalautusta odottelin pitkään ja palautettu tuote löytyikin heiltä vasta, kun löysin hävinneensi luulemani palautuskuitin.
Mulla ihan sama kokemus! Palautin 200euron talvitakin. Asiaa selviteltiin melkein 3kk Löytyi vasta kun kävin lähikaupasta hakemassa kuitin palautuksestani jälkiköteen.Tuli mieleen tekevätkö lisätienestiä näillä ”kadonneilla” lähetyksillä?
Soitin sinne aamulla ja sanoivat samat sanat kuin viimeksi että palautus näkyy ja ilmoittavat klarnalle parin päivän sisällä. Joku juttu tuossa on kun kuukausi muka menee käsittelyyn. Sanoin etten tilaa enää heiltä ja ei muillakaan verkkokaupoilla ole noin hidas käsittely. Käyttävät korona tilannetta hyväkseen. Kovin pahoitteli taas asiakaspalvelu. Ihan sama.
Ne palautuskuitit kannattaa todellakin säästää..ennen aina meni hukkaan ja harva enää kuukauden päästä edes löytää sitä..
Sama kokemus. En tilaa enää ikinä House of brandonilta, koska tämä ei ole ainoa huono kokemus ja olen vain muutaman kerran heiltä tilannut aiemmin.
En ole vieläkään saanut rahojani takaisin, vaikka palautuksesta on nyt reilu kolme kuukautta!
Olen ollut heihin yhteydessä ja vastaukseksi on aina tullut, että ruuhkista johtuen näiden käsittelyssä kestää ja palautukseni pitäisi olla käsittelyssä MUUTAMAN VIIKON SISÄLLÄ.
Erittäin huonoa palvelua. En suosittele laittamaan rahojaan tuonne.
VOI JUUTAS !
Älkää menkö tähän retkuun,,,,,ei tuu rahoja takaisin.
H-tin ylimielinen ja sarkastinen kokemus. Kaikki meni vastikään väärin, ja rahoja ei ole näkynyt
Itsellä on pääsääntöisesti sujunut kaikki hyvin. Välillä on palautuksessa hieman kestänyt. Mutta aina tavoittanut aspan ja asiat hoidettu sovitusti loppuun.