Tarkoittiko Antti Tuisku ELCrew:ssa, että on siis homo?
Kommentit (38)
Miksei Hanna Pakarinen ole jo tunnustanut olevansa hetero??? On yleisesti tiedossa, että asuu miehen kanssa parisuhteessa!! Miksei tule jo ulos kaapista?
Onko levy-yhtiö käskenyt olla puhumatta aiheesta? Hannankin elämä olisi varmasti paljon mukavampaa, jos kertoisi nyt ihan avoimesti koko suomen kansalle sukupuolisen suuntautuneisuutensa! Jään odottamaan virallista lausuntoa.
Filosofinen kysymys: voiko homoa haukkua homoksi?
Olen koko ajan luullut, että hän on avoimesti homo, ollut jo kauan. Ilmeisesti ei?
Sinänsä yhdentekevä asia. Jos hän on homo, eikä halua siitä avoimesti puhua, kunnioitettakoon sitä. Jos taas onkin hetero, sekin on ok. Live and let live.
'' Jos taas onkin hetero''
Joo ja lehmät lentää. Valoja päälle nyt!
Minusta on kunnioitettavaa, että joku uskaltaa olla paljastamatta seksimieltymyksiään julkisuudessa. Sitten toinen ajatus joka tuli mieleen on se, että ei kaikilla seksivietti ole niin kovin voimakas ja he voivat elää vaikka koko elämänsä ilman seksiä. Tiedä vaikka Tuisku kuuluisi näihin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 05:21"]
No jos nyt mies on vuodesta 2004 asti ollut julkisuudessa ja pikkutyttöjen fanituksen kohteena ilman, että kukaan on ikinä nähnyt häntä tyttöystävän kanssa, niin eiköhän siitä voi jo jokainen laskea mistä on kyse.
Ei siinä mitään, homot on just niin jees kuin heterotkin, toivoisin että hänellä olis rohkeutta tulla kaapista julkisuudessa, olis varmasti oma elämä mukavampaa.
[/quote]
Antilla oli kyllä tyttöystävä joskus silloin aikoinaan, joskus 2005. Eli voipi olla bi. Tai sitten vaikka ihan hetero, ei voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 05:21"]
No jos nyt mies on vuodesta 2004 asti ollut julkisuudessa ja pikkutyttöjen fanituksen kohteena ilman, että kukaan on ikinä nähnyt häntä tyttöystävän kanssa, niin eiköhän siitä voi jo jokainen laskea mistä on kyse.
Ei siinä mitään, homot on just niin jees kuin heterotkin, toivoisin että hänellä olis rohkeutta tulla kaapista julkisuudessa, olis varmasti oma elämä mukavampaa.
[/quote]
Antilla oli kyllä tyttöystävä joskus silloin aikoinaan, joskus 2005. Eli voipi olla bi. Tai sitten vaikka ihan hetero, ei voi tietää.
[/quote]
Mistä sinä muka sen tiedät? Eiköhän ollut kalu silläkin haaruksissa. ''Tyttöjä'' ne transutkin yrittävät olla.
Joo, ei mulle ole väliä onko hetero vai homo, mutta pisti tuo haastattelu kiinnostamaan, kun oli jotenkin niin vihjailevan oloinen. Jätti sellaisen kysymysmerkkiolon.
Oli vähän kuin sellainen ärsyttävä fb-päivitys: "Voi eiiii, mitä mä nyt teen?", johon kommentoidaan "no mitä, kerro kerro??" eikä tilapäivityksen tekijä koskaan vastaa.
ap.
Itse en enää lähde helpostis vibojen perusteella arvailemaan ihmisiä homoiksi, kun ne menee toisinaan ihan pieleen. Esim. meille duuniin tuli maailman homoimman oloinen mies. Pienikokoinen, hintelä, liikehti vähän naismaisesti. Laittoi työpisteensä imloitustaululle kaikenlaisia muoti- ja designkuvia ja kantoi usein jonkun muotimerkin kassia. Hiukset raidoitettu ja korostetun metroseksuaalityylikäs. Eihän töissä tuommoisista asioista toki puhuta kuka mistäkin sukupuolesta tykkää, mutta varmasti kaikki pitivät oletuksena että homo se on, mistä kukaan ei sen enempää välittänyt. No, sepä jäi tässä hiljattain isyyslomalle, kun hänelle ja vaimolleen syntyi kolmas lapsi...
Antillahan oli suhde sen tanssii tähtien kanssa opettajan kanssa, nimeä en muista mutta se pieni ja tumma jonka ääni oli kuin Minni Hiirellä.
Antti Tuiskun elämää nyt 10vuotta seuranneena voin todeta ettei nyt umpihomo ainakaan ole :) Ja ketä se oikeasti edes kiinnostaa? Muutakun korkeintaan kymmentä vauva.fi keskustelijaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:23"]
No homohan se on. tiedetty jo idolsista asti.
[/quote]
Voi jeesus sinuakin. Aina, aina on näitä "viisaita", joiden on ihan pakko tuoda omaa erinomaisuuttaan esille "minä tiesin jo vuonna yks ja kaks".
Oikeasti sinä et tiedä, sinä luulet tietäväsi. Oikeasti ihmisen seksuaalista suuntausta ei tarvitse tietää, kuin ihmisen itse. Läheisetkään eivät usein hahmota toisen seksuaalisuutta ellei se ihan silmille tule. Ihminen ei välttämättä itsekään tiedä tai haluakaan asettua tällaiseen homo-hetero luokitteluun.
Mitäs, jos huolehtisit enemmän itsestäsi ja olisit tietävinäsi omista asioistasi jotakin.
Ihan sama, ja jos tyyppi ei halua suhteitaan paljastaa niin eiköhän sitä toivetta voi kunnioittaa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:23"]
No homohan se on. tiedetty jo idolsista asti.
[/quote]
Voi jeesus sinuakin. Aina, aina on näitä "viisaita", joiden on ihan pakko tuoda omaa erinomaisuuttaan esille "minä tiesin jo vuonna yks ja kaks".
Oikeasti sinä et tiedä, sinä luulet tietäväsi. Oikeasti ihmisen seksuaalista suuntausta ei tarvitse tietää, kuin ihmisen itse. Läheisetkään eivät usein hahmota toisen seksuaalisuutta ellei se ihan silmille tule. Ihminen ei välttämättä itsekään tiedä tai haluakaan asettua tällaiseen homo-hetero luokitteluun.
Mitäs, jos huolehtisit enemmän itsestäsi ja olisit tietävinäsi omista asioistasi jotakin.
[/quote]
Kaiva ny ne hiekat pimpistä! Joku Antti-fani hermoaa...
Ainakin Antin viimesin musavideo on todiste että jätkä on todellinen macho-hetero, katsokaa nyt noita tanssiliikkeitä, varmoja miehekkäitä liikkeitä...
Miks mä pääsin lipoon anan 50cm?
~ pinppa
Kyllä, täydellisiä alfauroksen liikkeitä. <3
(kannattaa muuten katsoa äänettömällä, niin tämän rytmisen liikehdinnän huomaa paremmin)
Joo... Antti Tuisku paljastaa "olen homo"
AV:n peruskommentoija "taas joku homo joko tekee hirveen numeron tost!11!!1 siis missä hetero oikeudet?? heteropride!!111!"