Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoittaako miehesi sinulle eroottisia novelleja?

Vierailija
03.11.2013 |

Mieheni kirjoittelee minulle henkilökohtaisia, kiihottavia eroottisia novelleja. Mietin että onko miehillä useinkin tapana yllättää tällaisilla jutuilla. Miten teidän miehet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se novellin rakenteen on oppinut? Vaikea laji mielestäni.

Ei kirjoita.

Vierailija
2/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa:) Välillä runoina, välillä novellina välillä kirjoitamme vuoropuheluna:)

Rakastan sitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei ikinä. Jos sellaisen joskus kirjoittaisi, niin en tiedä miten reagoisin, varmaan purskahtaisin nauruun ja tunnelma olisi siinä. Ei, en voisi ikinä kuvitellakaan insinöörini eroottisia novelleja kirjoittavan!! :-D

Vierailija
4/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, enkä minä sille. Kuolisin ihan varmasti nauruun jos se toisi mulle jonkun eroottisen novellin.

Vierailija
5/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:55"]

Hahaa, ei ikinä. Jos sellaisen joskus kirjoittaisi, niin en tiedä miten reagoisin, varmaan purskahtaisin nauruun ja tunnelma olisi siinä. Ei, en voisi ikinä kuvitellakaan insinöörini eroottisia novelleja kirjoittavan!! :-D

[/quote]

Onko insinööri mielestäsi liian tyhmä kirjoittamaan novelleja?

Mun isäni oli insinööri ja se ainakin luki runoja.

Vierailija
6/6 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:55"]

[/quote]

Onko insinööri mielestäsi liian tyhmä kirjoittamaan novelleja?

Mun isäni oli insinööri ja se ainakin luki runoja.

[/quote] Taitaa insinöörin mielenkiinto olla muualla kuin novellien tai runojen kirjoittamisessa, mielummin hän lueskelee vaikka jotakin Suomen kuvalehteä tai vaikka Bilteman kuvastoa. :-) Minäkin lopetin eroottisten novellien lukemisen noin 17 vuotiaana, ei Reginat enää napanneet sen jälkeen.