Kirjoittaako miehesi sinulle eroottisia novelleja?
Mieheni kirjoittelee minulle henkilökohtaisia, kiihottavia eroottisia novelleja. Mietin että onko miehillä useinkin tapana yllättää tällaisilla jutuilla. Miten teidän miehet?
Kommentit (6)
Kirjoittaa:) Välillä runoina, välillä novellina välillä kirjoitamme vuoropuheluna:)
Rakastan sitä:)
Hahaa, ei ikinä. Jos sellaisen joskus kirjoittaisi, niin en tiedä miten reagoisin, varmaan purskahtaisin nauruun ja tunnelma olisi siinä. Ei, en voisi ikinä kuvitellakaan insinöörini eroottisia novelleja kirjoittavan!! :-D
No ei todellakaan, enkä minä sille. Kuolisin ihan varmasti nauruun jos se toisi mulle jonkun eroottisen novellin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:55"]
Hahaa, ei ikinä. Jos sellaisen joskus kirjoittaisi, niin en tiedä miten reagoisin, varmaan purskahtaisin nauruun ja tunnelma olisi siinä. Ei, en voisi ikinä kuvitellakaan insinöörini eroottisia novelleja kirjoittavan!! :-D
[/quote]
Onko insinööri mielestäsi liian tyhmä kirjoittamaan novelleja?
Mun isäni oli insinööri ja se ainakin luki runoja.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 20:55"]
[/quote]
Onko insinööri mielestäsi liian tyhmä kirjoittamaan novelleja?
Mun isäni oli insinööri ja se ainakin luki runoja.
[/quote] Taitaa insinöörin mielenkiinto olla muualla kuin novellien tai runojen kirjoittamisessa, mielummin hän lueskelee vaikka jotakin Suomen kuvalehteä tai vaikka Bilteman kuvastoa. :-) Minäkin lopetin eroottisten novellien lukemisen noin 17 vuotiaana, ei Reginat enää napanneet sen jälkeen.
Missä se novellin rakenteen on oppinut? Vaikea laji mielestäni.
Ei kirjoita.