Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Selvennykseksi: Saan seksuaalista nautintoa toisen satuttamisesta piiskaamalla, läpsimällä, nipistelemällä ja niin edelleen. Satuttamisen täytyy olla vapaaehtoista, enkä nauti muiden kärsimyksestä makuuhuoneen ulkopuolella. Tämä on yhdentyyppinen kink, seksuaalinen preferenssi, ja sellaisena melko yleinen.

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tollasta pippeli-sadismia. 

Tahtoisin tavata oikeasti pahan naisen, joka nauttii satuttaa toista ihmistä - nauttii kun toinen huutaa tuskissaan ja vain kiihottuu siitä lisää. Ei läpsiminen ketään satu paitsi leikisti. 

Innoissani avasin ketjun, että täällä joku myöntää olevansa sadisti - ajattelin että muualla kuin tylsästi makuuhuoneessa. Olisi ollut paljon kysyttävää muiden ihmisten rääkkääjältä, mutta ei tuollainen nössöpehmoilu-piiskanheilutus kiinnosta, naurattaa vain.

Luin joskus jotain blogia ohimennen jossa joku S&M-pariskunnan toinen osapuoli kertoi seksielämästään ja minusta se kuulosti enemmän parisuhdeväkivallalta kuin yhdessä sovitulta leikiltä. Vaikutti siltä, että naisella oli niin kova tarve esittää vapaamielistä ja seksuaalista, että päätyi alistumaan "yllätyssadismiin".

Mitä mieltä olet tästä? 

Vierailija

Selvennykseksi: Saan seksuaalista nautintoa toisen satuttamisesta piiskaamalla, läpsimällä, nipistelemällä ja niin edelleen. Satuttamisen täytyy olla vapaaehtoista, enkä nauti muiden kärsimyksestä makuuhuoneen ulkopuolella. Tämä on yhdentyyppinen kink, seksuaalinen preferenssi, ja sellaisena melko yleinen.

Tosiaan oletko nainen vai mies? Seisooko/kostuuko paikat kun heiluttelet sitä ruoskaasi?

Jotenkin olen aina luullut, että masokisti se määrää loppupeleissä koko homman kulun ja saa siitä jotain, mutta mielenkiintoista, että  myös kivun instrumentti tuntisi jotain mielihyvää? Kovin altruistista.

Ole hyvä ja vastaa, kun tämän kyselytunnin pistit pystyyn.

Vierailija

Sadismin lyhyttäkin lyhyempi oppimäärä. Dominatrix otti hatkat.

:D Ehkä hänelle tuli kiire käsirautoja kalistelemaan ja piiskaa läväyttelemään. Masokistinsa aneli hänet kurituspuuhiin?

Mikä on kaikkein sadistisinta mitä olet tehnyt?

Tupakalla polttaminen. Tein sen pyynnöstä mutta pidän vähän arvelttavana aiheuttaa toiselle pysyvää kosmeettista haittaa. Tuskin suostuisin siihen enää.

Seisooko/kostuuko paikat kun heiluttelet sitä ruoskaasi?

En harrasta mitään ruoska- tai nahkajuttuja tai perinteistä S/M:ää. Selkäsaunan riittää avokämmen, leveän hiusharjan lape tai pingismaila. Sadismini tulee ilmi lähinnä normaalin seksin yhteydessä rajuina otteina.

Oletko mies vai nainen ja minkäikäinen?

Olen kolmikymppinen mies.

Mitä mieltä olet tästä? 

Luulen, että tulkitsit väärin pariskunnan seksielämää. Minun on vaikea kuvitella, että kukaan vain leikkisi saavansa kivusta nautintoa.

Oletko myös kivenkovaan rasisti ja fasisti?

En tietenkään.

t. ap

Vierailija

Oletko saanut lapsena paljon piiskaa, kun se edelleen kiehtoo?

En. Oletko itse joutunut lähetyssaarnaajien tai lehmityttöjen hyväksikäyttämäksi? ;)

t. ap

Vierailija
Vierailija

Oletko saanut lapsena paljon piiskaa, kun se edelleen kiehtoo?

En. Oletko itse joutunut lähetyssaarnaajien tai lehmityttöjen hyväksikäyttämäksi? ;)

t. ap

Lehmitytöt ilman lehmiä kyllä ovat ahdisteelleet  ihan riesaksi asti. Miten vastakysymys liittyi "olen sadisti, kysy mitä haluat"-teemaan? Oliko kipeä (tirsk) kohta?

Vierailija

Miten vastakysymys liittyi "olen sadisti, kysy mitä haluat"-teemaan? 

nainen päällä = lehmityttö

mies päällä = lähetyssaarnaaja

Alkuperäisen kysymys oletti, että seksuaaliset mieltymykset palautuisivat (negatiivisiin) lapsuudenkokemuksiin, vaikka niin ei tietenkään ole.

t. ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat