Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sokkotreffeille?

Vierailija
01.09.2020 |

Menisitkö sokkotreffeille niin, ettet tiedä ollenkaan minkänäköinen mies/nainen on vastassa? Olette vain viestitelleet, mutta ette vaihtaneet kuvia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaameita muistoja moisesta nuoruuden ajoilta.

Vierailija
2/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi ole sokkotreffit. Sokkotreffit on, kun ei lainkaan tunne toista, vaan esim ystävät ovat järjestäneet teidät yhteen.

Noi on ihan tavalliset nettitreffit. Menisin, jos tyyppi olisi kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. En menisi tätä nykyä edes kuvan nähtyäni, liian usein tullut pettymyksiä myös silloin. Kyllä se ihminen pitää ensin kohdata livenä.

Vierailija
4/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä mennäkin jos viestitellessä olis käyty olennaiset asiat läpi ja synkkais hyvin.

Vierailija
5/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin, ja päädyin naimisiin sen miehen kanssa.

Siitä on jo kauan.

Vierailija
6/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useammankin kerran tuttujeni järjestämillä sokkotreffeillä. Kerran juotiin kahvit ja se siinä. Toisen kanssa kännättiin ja se suuttui, kun en ollutkaan siitä kiinnostunut. Kolmannen kanssa seurusteltiin muutama kuukausi ja ollaan edelleen hyvissä väleissä, kun tavataan yhteisen tuttumme juhlissa.

Vierailija
7/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran nuorena. Kumpikaan ei ollut kiinnostunut toisesta mutta tulipahan kokeiltua eikä kenelläkään jäänyt paha mieli. Kai sitä voisi uudelleenkin kokeilla jos sattuisin eroamaan.

Vierailija
8/18 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi treffeille, jos toinen ei tietäisi miltä näytän. Olisi murskaavaa huomata hänessä pettymys heti minut nähdessään.

Voisin harkita, jos toinen tietäisi miltä näytän (vaikka minä en tietäisi miltä hän näyttää).

Vierailija
9/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin, ja päädyin naimisiin sen miehen kanssa.

Siitä on jo kauan.

Kerro lisää? Pettyikö kumpikaan ensin ulkonäköön?

Vierailija
10/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin Snäpin kautta tutustumani miehen kanssa yhteen tapahtumaan. Miehellä oli kivankuuloinen ääni, mutten koskaan nähnyt kuvaa hänestä.

Oli valitettavasti kamala pettymys hänen ulkonäkönsä. Lisäksi valehteli pituutensa ainakin 10cm liikaa, koska oli minua lyhyempi vaikka piti olla muutama sentti pidempi.

Mua ahdisti sen miehen seurassa ja lähdinkin pikaisesti tapahtuman jälkeen kotiin ja estin tyypin Snäpissä. En varmaan uskaltaisi enää samanlaisiin sokkotreffeihin.

Vierailija
11/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen pari kertaa yrittänyt kuvitellen että olen jotenkin hieno kun en ota mitään kantaa ulkonäköasioihin, että kyllä sieltä joku ihan "kiva" tulee. Sellaisia tuli että tiesi sekunnissa että tämä oli tässä. Se on ikävää molemmista.

M

Vierailija
12/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
13/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Naisilla on niin kovat ulkonäkövaatimukset.

Vierailija
14/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos joku luotettava järjestäisi. En ole koskaan ollut treffeillä, niin tulisipa sekin koettua.

Vierailija
15/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/18 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Vierailija
17/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja en jaksa vaivautua jatkossa. Ylipäänsä kynnys treffeille noussut tasaisesti, ettei kiinnosta kuluttaa aikaa kun mielekkäämpääkin tekemistä on.

Vierailija
18/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis, koska ois niin noloa jos sitten ei oiskaa yhtään kiinnostunut. Kyllä aina pitää vähintää kuva nähdä, että lähtökohtaisesti tietää että vois edes olla kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä