Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittaa naiset jotka vahtii miehiään kuin haukka

Vierailija
03.10.2013 |

ovat kai niin epävarmoja itsestään?

Kun heidän mies katsoo minua, tuntuu kuin katse voisi tappaa.

Mitä pahaa katsomisessa on? Kuka sitä omaa akkaa jaksaa aina katsella, jotain silmäniloa oltava.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rumien tai epävarmojen naisten ongelma. Ei haittaa jos oma mieheni katselee muita, kun tiedän että olen mieheni mielestä kaunein nainen päällä maan.

Vierailija
2/3 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi pitää huolta itsestään. Liikkua, pukeutua kauniisti, käydä kampaajalla, meikata hieman. Ja pitää itsestään, se tärkeää.

Jokainen voi näyttää hyvältä, painosta ja iästä riippumatta.

On kuin uusi ihminen kun löytää oman tyylinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti itsellesi on tärkeää, että naisen kanssa liikkuvat miehet katsovat sinua, koska olet niin sydämistynyt tällaisesta?

Avasin tämän aiheen kommentoidakseni, että myös monet miehet vahtii vaimojaan kuin haukka, mutta en ajatellut tuota näkökulmaa, että ollaan yhdessä ja silloin ei tykätä siitä että toinen vilkuilee vieraita. Minusta on vain normaalia ja jopa sööttiä, jos ei tykkää siitä, että puoliso vilkuilee muiden perään kun ollaan yhdessä liikkeellä. Sehän osoittaa tosi moukkamaista käytöstapojen puutetta, ellei pysty sillon keskittymään omaan! 

Minusta on päin vastoin tosi vaivaannuttavaa, jos vaimon tai tyttöystävän kanssa liikkuva mies kovin jakaa huomiotaan minulle. En tarvitse sellaisten huomiota - johtuu varmaan siitä, että saan riittävästi miesten huomiota muutenkin.