Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty syömään katkarapuja, miehen mielestä olen ruokavammainen

Vierailija
15.09.2013 |

eikä minun kanssa voi mennä maailmalle. Olen syönyt niitä, mutta en kertakaikkiaan pidä niistä. Kuolenko nälkään vai kuoleeko mies vuokseni, kun olen näin ronkeli?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia ettei syö katkarapuja. Ne ovat kissanruokaa.

Vierailija
2/3 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvitse syödä. Minusta on ihan hullua että muka tarvisi. Minäkään en syö katkarapua enkä muuta äyriäistä. Olen maistanut, maku ei edes iljetä, mutta niiden otusten ulkonäkö näyttää minusta siltä ettei sellaisia halua syödä. Vähän sama kuin että en haluaisi syödä jotain ällöä hyönteistä vaikka kuinka olisi proteiinipitoinen ja ok makuinenkin.

Meillä itse en syö siis äyriäisiä, ja mies ei syö mitään hapanmaitoista, ei ruusu-, kukka- tai parsakaalia eikä kalaa ja hyvin on aina maailmalla pärjätty eikä kukaan ole kuollut nälkään. Ainahan sitä löytyy valinnanvaraa ruokapaikoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en syö niitä ja muita äyriäisiä, mutta eipä syö kyllä mieskään. Ja hyvin ollaan pärjätty molemmat noin 40 vuotta täällä. Jos se on miehesi ainoa syy ola lähtemättä reissuun kanssasi, niin reissaisin yksin tai jonkun ystävän kanssa, en minkään huonon miehen, jota ei edes ystäväksi voi sanoa.