Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi iso muna on naisille niin tärkeää?

Vierailija
03.10.2013 |

Mutta vaginan voi treenaamalla lantionpohjan lihaksia saada tiukemmaksi. Miksi naiset eivät tee näin? Eivätkö he tiedä asiasta? Netistä kyllä löytyy helpot ohjeet kuinka sitä treenataan. Vaikka minä kuinka treenaisin penistäni niin ei siihen tule pituutta tai paksuutta lisää. Tämä on vääryyttä! Naiset, miksi ette tee mitään asian eteen?

Kommentit (227)

Vierailija
81/227 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsen aina isot munat koska yhdellä kerralla saa suuhunsa enemmän proteiinia kuin pienestä munasta.

Kannattaisi valita ennemmin iso pallinen. 😂

Vierailija
82/227 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isompi muna, sen hienompi omata sen kantaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/227 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin paksua kuin pitkää. Pituutta sen verran että kohdun suuta pääsee kutitteleen.

Vierailija
84/227 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on iso. Kuittaa sen että ei pahemmin osaa suu eikä sormipeliä. Ottaisin lennosta miehen joka osais muutakin kun nusauttaa isolla kulilla.

Pienkullisille nuole ja sormeta samalla. Isokullit ovat suht surkeita sängyssä.

Vierailija
85/227 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin neuvo tyttärelle kirjoitti:

Orgasmiin vaaditaan vähintään 20 cm kulli.

Siksi 15 cm ukot ei kelpaa.

Hehe, tänne käy säännöllisesti joku mieshenkilö kommentoimassa tähän tyyliin jotta ketju pysyisi aktiivisena :D Edelleenkään se iso kalu ei meille naisille ole yhtä tärkeä kuin teille miehille, mutta fantasioikaa toki keskenänne jos noin paljon huvittaa :)

Vierailija
86/227 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille? Btm-homot pahempia ovat. Ensimmäinen vaatimus jättikalu ja lihakset vaikka itse olisi läski kimittävä minimuna. Kehuu aina itseään söpöki tai komeaksi. Näitä ilmoituksia netti on täynnä.

Vierailija
87/227 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille naisille on. Haluavat tuntea kuinka pillu tulee täyteen ja naiminen tuntuukin jossain. Naimisen jälkeen tietää ja tuntee saaneensa.

Vierailija
88/227 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei , ei pitkä mutta paksuon paras.

Vierailija
89/227 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjatreenillä ei saa sitä pituuden tunnetta lisää. Minulla on tärkeää, että miehen penis on sellainen, jolla saan tyydytyksen. Miksi minun pitäisi alkaa yhdyntään, josta en saa nautintoa?

Vierailija
90/227 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, tänne käy säännöllisesti joku mieshenkilö kommentoimassa tähän tyyliin jotta ketju pysyisi aktiivisena :D Edelleenkään se iso kalu ei meille naisille ole yhtä tärkeä kuin teille miehille, mutta fantasioikaa toki keskenänne jos noin paljon huvittaa :)

Riippuu aivan naisesta. Esim itselläni munan koolla todellakin on väliä. Pitää osua oikeisiin paikkoihin, pohjaan saakka. N31

Vierailija
91/227 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne, kirjoitti:

No koska iso yli 20 senttinen tuntuu sisällä ihanalta.

15 senttisillä ei mennä todellakaan jatkoon 👎

15 centin tyhmääkin tyhmempi trolli taas vauhdissa, hyvä että tältä hullulta ei energia lopu

Vierailija
92/227 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 cm kirjoitti:

Anne, kirjoitti:

15 centin tyhmääkin tyhmempi trolli taas vauhdissa, hyvä että tältä hullulta ei energia lopu

Täälä häiriintyneellä häiriköllä on oikeasti alle 10cm pippeli. On traumatisoitunut siitä kun tyttöystävänsä lähti 15cm kullilla varustetun kaverin matkaan.

Koittakaa ymmärtää pientä, paranemisprosessi pahasti kesken.

-psykiatri

Vierailija
93/227 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 cm kirjoitti:

Anne, kirjoitti:

Täälä häiriintyneellä häiriköllä on oikeasti alle 10cm pippeli. On traumatisoitunut siitä kun tyttöystävänsä lähti 15cm kullilla varustetun kaverin matkaan.

Koittakaa ymmärtää pientä, paranemisprosessi pahasti kesken.

-psykiatri

Alle 15 cm = pippeli

15 - 20 cm = penis

20 - 22,5 cm = kulli

Yli 22,5 cm = jättikulli

Vierailija
94/227 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuoretta tutkimusta peniksen koon vaikutuksesta, joka ei taida yllättää ketään. Itse huomannut saman jo aikaa sitten. Vaimo ei ole koskaan tykännyt, eikä nauttinut puolisääreen naimisesta. Siten 5-10cm ulkona pito jo vähentänyt selvästi nautinoa.  Tutkimuksessa ero näkyi jo 2,5cm kohdalla. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pariskunnat-pistettiin-selvittamaan…

Vierailija
95/227 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni on liian pieni, liian iso on liian iso. Sopiva on sopiva, ja se on jokaiselle omansa. Mä arvelen, että mun sopivani on aika lailla ns. keskikokoinen.

Vierailija
96/227 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Kyllä minulle naisena kalun koolla on väliä. Haluan saada tydyytyksen yhdynnässä.

Vierailija
97/227 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt selvää, että iso tuntuu pillussa ennemmän kuin pieni.  Katoin tuosta sdcalc laskurista, että 20/15 cm penis on  2,3 kertaa suurempi tilavuudelta kuin keskiverto. Eli pillun menee kalua kerralla yli kaksi tavallista. Reilut kaksi keskivertoa täyttää varmasti enemmän kuin yksi. Jos jollakin sattuu olemaan jäätävä 21/17cm niin kerroin on jo 3, eli pilluun menee  3:n keskiverron kalun edestä kalua. 

Vierailija
98/227 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt selvää, että iso tuntuu pillussa ennemmän kuin pieni.  Katoin tuosta sdcalc laskurista, että 20/15 cm penis on  2,3 kertaa suurempi tilavuudelta kuin keskiverto. Eli pillun menee kalua kerralla yli kaksi tavallista. Reilut kaksi keskivertoa täyttää varmasti enemmän kuin yksi. Jos jollakin sattuu olemaan jäätävä 21/17cm niin kerroin on jo 3, eli pilluun menee  3:n keskiverron kalun edestä kalua. 

Jep mulla tilavuus yli 0,5 l ja kerroin yli 3,5.

Hurjaa, että neljä miestä tarvittaisiin yhtä aikaa jotta vastaisi samaa.

Vierailija
99/227 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nyt oikeasti pitäisi paikkansa, niin harvassa on sellaiset hehtaaripillut mihin mahtuu 4 keskivertoa.  Säälittävän kokoinen.

Vierailija
100/227 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nyt oikeasti pitäisi paikkansa, niin harvassa on sellaiset hehtaaripillut mihin mahtuu 4 keskivertoa.  Säälittävän kokoinen.

Minkäs sille mahdan että jalkojeni välissä on säälittävä jättimela.

Onnekseni kiimaisilla pilluilla on mahtava venymiskyky.