Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän useita diplomi-insinöörejä, jotka eivät saa naisia

Vierailija
22.09.2024 |

He pärjäävät hyvin työelämässä ja heillä on paljon rahaa, mutta he pelkäävät naisia romanttisessa mielessä ja eivät uskalla lähestyä naista seksuaalisessa mielessä. Kavereiden vaimojen kanssa he uskaltavat keskustella tavallisista arkisista asioita kuten "onpa hieno ilma tänään" yms.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä. Yrität vain säveltää pakkomielteesi ajamana kaikenlaista valheellista paskaa tänne palstalle.

Vierailija
2/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kissa. Sen nimi on Romeo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämänsä emeritus havainnoimassa ympäristöään, ja tarjoamassa syväanalyysejä lähipiiristään. Tsemppiä vaan valitsemallesi tielle.

Vierailija
4/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka ulisee kun tatti ei hakkaamalla kostu.

Vierailija
5/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka ulisee kun tatti ei hakkaamalla kostu.

DI-opiskelijat hakkaavat tattia ja tekevät pontikkaa soluasunnoissa.

Vierailija
6/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä. Ollaan kämppistyylisesti 

Vierailija
7/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun diblomi insinööri toi juuri kalliita leikkeleitä

Vierailija
8/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä. Ollaan kämppistyylisesti 

Ja lisään, ettei tuu koskaan saamaan naista 

T.edellinen

Vierailija
9/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on autisti tai sosiaalisesti kömpelö niin sitten pitäisi löytää toinen samanmoinen.

Vierailija
10/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sellaisen.on ruma ,tyhmä ja moukka ,siksi ei saa naita vaikka on diploomi insinööri...tittelit ei vaikuta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
11/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuntuu olevan harhaluulo että kaikki dippainssit on näitä treenattuja, kravattikaulaisia ja itsevarmoja menestyjiä.

Olen opiskellut kahdessa eri teknillisessä yliopistossa ja huomattavan paljon miesopiskelijoissa oli näitä syrjäänvetäytyviä erakkoja, ylipainoa, ongelmaa hygienian kanssa ja vaikeuksia ryhmätöissä. Kyllä tällaiset ne opinnot saa päätökseen ja varmaan ihan ok työpaikankin, mutta jos on esim. autistisia piirteitä niin ei se vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa välttämättä myöhemminkään helpotu.

Vierailija
12/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törpöt eivät saa ja heitä on jokaisella ammattialalla.

Vierailija
13/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, moni DI on kunnon stereotypia koodarinörtistä.

Vierailija
14/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippainssit eivät osaa mitään käytännön hommia kuten paneminen ja ovat vielä minuuttiminimunia.

Kata44v

Vierailija
15/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksella tai ammatilla ei ole mitään merkitystä seksin kanssa. Komeat miehet saavat aina seksiä niin halutessaan ja tämä ulinateatteri mitä täällä harrastetaan on kaikkien muiden asia. 

Vierailija
16/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole tekniikka kohdallaan. Takaisin koulunpenkille jatko-opintojen pariin.

Vierailija
17/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla miljonääri jos on joku säälittävä reppana tai rumilus, siinä ei insinöörin paperit auta.

Vierailija
18/18 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella tuntuu olevan harhaluulo että kaikki dippainssit on näitä treenattuja, kravattikaulaisia ja itsevarmoja menestyjiä.

Olen opiskellut kahdessa eri teknillisessä yliopistossa ja huomattavan paljon miesopiskelijoissa oli näitä syrjäänvetäytyviä erakkoja, ylipainoa, ongelmaa hygienian kanssa ja vaikeuksia ryhmätöissä. Kyllä tällaiset ne opinnot saa päätökseen ja varmaan ihan ok työpaikankin, mutta jos on esim. autistisia piirteitä niin ei se vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa välttämättä myöhemminkään helpotu.

Juuri näin.