Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko punapäät helpommin kissatappeluihin?

Vierailija
03.10.2013 |

http://1.bp.blogspot.com/-zY3Z-5VV6ik/UYL9FH18DHI/AAAAAAAAAQs/naa5vnM_vU8/s1600/large+(1).jpg

Mitä ajattelet..

Jos on tuon väriset/tuollaiset pitkät hiukset ja muutenkin upea/näyttävä nainen, erillaisuuden tavoittelija, miesten pitämä, niin joutuuko hän helpommin hakatuksi kuin muut naiset?

Jos pyörii piireissä joissa on vielä "pahoja miehiä" ja he ovat hänen heikkoutensa. Piiri pitää sisällään myös ämmiä, jotka on todella bitchejä ja entisiä huumeenkäyttäjiä. Joku näistä miehistä saattaa olla kyseisen naisen ex ja jos hän pitää tätä punapäätä viehättävänä/ihastuu häneen ja heillä rupeaa olemaan juttua, exällä on vielä tunteita tätä miestä kohtaan ja hän kokee ehkä vähän kateutta tätä toista punapää naista kohtaan.

Onko se todellinen syy hakata ketään? pidätkö sitä pahoinpitelyä myös epätodennäköisenä vai todennäköisenä? pidätkö enemmän todennäköisenä sitä että kyseinen nainen saattaa muutamalla sanalla mainita kavereilleen ilkeästi kyseisestä henkilöstä, mutta ei tule tai kukaan hänen kavereistaan ei tule tämän naisen kimppuun sen takia?

Ärsyttääkö tälläiset hyvin seksuaaliset ja näyttävät naiset paljon muuta naisväkeä?

Onko se pätevä syy käyttää ketään kohtaan väkivaltaa?

Mitä mieltä sinä olet väkivallasta tai ajattelet siitä?

Minä olen ehdottomasti vastaan ja ajattelen että asioiden pitää selvitä puhumalla, niin kauan kun kukaan ei ole kuollut ja jos joku kävisi minuun kiinni sen takia että olen tyyliltäni tälläinen kun olen tai ihastunut jonkun exään ja sen exän kaveri en varsinaisesti edes ole, eli hyvän päivän tuttu vaan, muutama sana joskus vaihdettu ja fb:ssä kavereita ollaan, niin en minä sietäisi pahoinpitelyä siltä, enkä keltään, koska näytän tältä tai olen ihastunut kyseiseen mieheen jonka kanssa hän joskus on ollut, enkä ole syy edes heidän eroonsa koska en tuntenut koko miestä vielä silloin kun ero tapahtui !

Enkä siedä myöskään pahoinpitelyjä perjantai iltana baarin takana sen takia että olen vain ulkonäöltäni huomiota herättävä.

Pitäisikö?

Tekisin ehdottomasti kyseisistä keisseistä poliisiasian!

Olen alkanut pelätä tätä elämää, koska olen tyyliltäni tuollainen ja ihan kauniskin ja tahtoisin olla. Minua vietävästi ahdistaa vaan toisten ihmisten vahvuus, väkivaltaisuus ja voimakkuus. Tahtoisin myös rakastaa vapaasti ketä haluan, pelkäämättä että minua satutetaan. Olen luonteeltani myös tosi herkkä, enkä yhtään sellaista väkivaltaista tyyppiä, silti suorasanainen tyyppi mutta myös tempperamenttinen, mutta se näkyy vaan sanallisessa muodossa. Hakata tuskin osaisin ketään, enkä edes haluaisi..

Sopiiko tollanen punapää tyyli ees herkälle tytölle?

Anteeksi. Tämä oli varmaan tosi outo vuodatus, mutta haluan herättää tästä aiheesta keskustelua miltä minun päässäni nyt tuntuu!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, kiitos vastauksesta.

Mun mielestä taas noissakin piireissä/missä tahansa on se juttu, et pitää ite tehdä jotain tyhmää, ennen kun on uhka saada turpaansa. Siis nythän me puhutaan nuorisosta/vähän ns. laitapuolenkulkijoista, koska ei varmaan aikuiset ihmiset niinku päälle 30-40v rupee ainakaan moksimaan toisiaan turpaan tosta vaan ees perjantai illan ravintola/baari jonossa, niillä on kuitenkin käytöstapansa ja se on yleensä loan heittoa mitä kahden naisen välillä siellä saattaa sitten tulla. Alkoholi/huumeet lisäävät tietysti riskiä toiseen kiinni käymiseen, koska ärsytys kynnys on jotenkin matalampi/ei normaali.

Eikä nuorisokaan oo nyt niin hullua et hakkais lähes toisiaan tuosta vaan... On se silläkin puolella yleensä sitä sanallista hommaa tai netissä sanomista toiselle. Mut varmaan kuitenkin nuorten/nuorten aikuisten (mihin minä kuulun, tähän jälkimmäiseen) keskuudessa enemmän näitä väkivalta tilanteita tapahtuu ja etenkin kännissä/huumeiden vaikutuksen alasena.

On minutkin uhattu hakata useamman kerran ja kerran muhun on käsiks käyty, todella pitkän aikaa sitten... Mut nuo hakkaamiset ei sit ikinä toteutuneet. Ne oli sitä koulukiusaamisaikaa ja jos ois toteutunu, niin ei helvetti mie oisin tehny niistä poliisiasian..

Koska ei mulle noin tehdä/mun kanssa pelleillä ja muutenkaan oo oikeus hakata ketään/käydä kehenkään kiinni väkivaltasesti. Se on tosi ilkeetä ja yhtä satuttavaa kuin henkinen väkivaltakin, tosin henkinen väkivalta voi olla vielä monesti pahempaa ja mä voisin sanoa että olisin rehellisesti ottanut mielummin esim. kerran kunnolla turpaani, kuin kestänyt vuosia sitä koulukiusaamista mikä oli aikalaista henkistä helvettiä!

Oonko siis jotenkin nössö, jos en oo väkivaltanen ihminen/osaa hakata toisia ihmisiä ja ajatuskin saa mun pulssin nousemaan ja sydämmen pomppoilemaan? mutta osaan kuitenkin olla suorasananen ja kertoo kyllä mikä mua vaivaa/painaa..

Vierailija
22/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän ketjun pointti on? Että jos on ap:n kaltainen hemaisevan kaunis ja seksikäs, miesten jahtaama ultrafeminiininen punapää, niin joutuu kateellisten narttujen pieksemäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis näissä porukoissa oo koskaan väkivallan uhkaa kohdistunu muhun. Mut kun mulla on noita koulukiusaamistraumoiksko niitä sanotaan niin niiden seurauksena sit varmasti tollasia ihme ajatuksia/pelkoja.. Niin mietin vaan et mitä jos mulle käy noin ja mitähän noikin nyt musta ajattelee jos oon tällänen. Ja uskallanko mä kokeilla tätä tyyliä, etten tuu kaltoin kohdelluks taas tai vaikka joudu pahoinpitelyn kohteeks, et onks tää varmasti nyt omaa minua itseäni vahvasti tämä tyyli et kykenen puolustautumaan sit jos jotain tulee, enkä lähde kokeilemaan sellasta mikä ei 100%:sesti tunnu minulta... Kun haluais siis vapaasti kokeilla kaikkia eri värejä/tyylejä ja olla millon sellanenkin kun just haluaa, ilman et tarvii miettii et mitäköhän nuokin nyt minusta ajattelee, joudunkohan taas kiusatuksi, onko tämä väri liian huomiota herättävä, olenko mä muutenkin liian huomiota herättävä, entä jos ärsytän jotain jollakin tavalla (tyylillä, tavoillani, luonteellani) entä jos mä sit joudun taas kiusatuksi tai mut just hakataan tai jotain..

Etten kelpaa muille omana ihtenäni/musta ei tykätä tälläsenä kun oon/välitetä ja arvosteta.

Ja joojoo...

Tiiän ettei pitäs välittää muiden mielipiteistä ja kyllä mä oon sen jo jotenkin tähän nuoreen aikuisikääni oppinut/kasvanut/kehittynyt sen verran.. toisin sanoen = AIKUISTUNUT !

Mutta silti. Oishan se kiva jos minusta joskus pidettäs, eikä aina halveksuttas tai ärsyynnyttäs muhun tyylin, luonteen tai minkä ikinäkin perusteella... voiko joku tajuta/ymmärtää miten sellanen pidemmällä aika välillä vaikuttaa etenkin nuoren kehittyvän ihmisen itsetuntoon. Kun kokee ettei koskaan kelpaa ja kohdeltais niinku tavallista, normaalia, massa ihmistä ja et elämä ois pääsääntösesti mukavaa ja vapaata !

Tajuaako kukaan näitä tunteita?

Vierailija
24/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 15:38"]

Oonko siis jotenkin nössö, jos en oo väkivaltanen ihminen/osaa hakata toisia ihmisiä ja ajatuskin saa mun pulssin nousemaan ja sydämmen pomppoilemaan?

[/quote]

Nössö? Onko sulla kaikki inkkarit kanootissa/ muumit laaksossa/ beduiinit teltassa? Miksi kenenkään normaalin ja järkevän ihmisen tuli olla väkivaltainen tai "osata hakata" toisia ihmisiä?

Vierailija
25/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, joo ei just tuollasia hiuksia... Ihan nättejä ja sopivia noille joillekin kuvassa oleville tytöille/naisille, mutta mie kaipaan siihen tukkaan kanssa sitä jotain värikkyyttä, pontevuutta, eloisuutta ja pirteyttä !

Ootas etin taas hyvän kuvan punaisista hiuksista, tässä näin:

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lrztuvpTRp1qaqxwpo1_500.jpg

Vierailija
26/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, juuri noin, sinä tiivistit asian pointin!

Eli pelkään siis jos olen kaunis ja seksikäs miesten jahtaama ultrafeminiininen punapää niin joudun kateellisten narttujen pieksemäksi.

Vierailija
27/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, ei varmaan ookkaan kaikki inkkarit kanootissa. Niinpä, eipä miksikään. Kai tämä on niitä minun kiusaamisen jälkeisiä pelkotiloja ja oon aina vähän varpaillani vanhasta tottumuksesta jo puolustamaan/pelkäämään itseni puolesta..

Vierailija
28/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin myöntää että varmasti jos mun kimppuun tultaisiin ja joutuisin toisten ihmisten hakkaamaksi niin minä rupeaisin itkemään ja se satuttaisi mua..

Tiedä onko se sitten väärä reaktio kun ei puolustaudu/ala hakkaamaan takaisin..

Kai mä saattasin jotain sanoa, et helvetin hullu tai vastaavaa tai sitten sanoisin myöhemmin tai kirjottaisin ihmiselle/ihmisille asiasta ja tekisin sen poliisiilmon jotta tietää seuraavan kerran että mun kimppuun ei ole syytä käydä/saa itsekin pelätä..

Äääääääh... Tää on niin sairasta. Kai mulle parhain paikka ois hakeutua terapiaan, mut tiedä poistasko sekään tätä hiustenvärjäys pelkoa sitten. Ainakin jos voisi lievittää. :)

Vierailija
29/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://nyan.naurunappula.com/screen/6f/b9/6fb9f33d03c197dc/0/531565.jpg

Aaws tässäkin! so great hair, tuollaset minäkin voisin haluta! & tollasiin kuviin mennä ja olla seksikäs.

Tiedä olenko sitten ihan hirveä ihminen...

Vierailija
30/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,

siis vaarojahan voi olla. Se on eri asia tarvitseeko niitä pelätä. Mun mielestä, tappelut yleensä johtuu siitä että osapuolet tulkitsee toistensa käytöstä uhkaavana. Ehkä ne pitkät katseet naisilta ei ole mitenkään negatiivisia, vaan ihan pitkiä katseita. Miten sen nyt tulkitsee. 

Mutta jotenkin sun tarttis rauhoittua vähän. :)

Vierailija
31/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitten ne vanhemmat naiset tai muunkin ikäiset koe uhkaavana jos ihastun siihen vanhempaan mieheen tai lähes oman ikäseen?

Jos näillä oman ikäsillä naikkosilla on ollu tunteita sitä lähes mun ikästä jannua kohtaan...

Tai sit vanhemmat naiset kokee uhkaavana sen takia koska ei ois yleisesti vaan sopivaa mun alkaa seurustelemaan niin paljon vanhemman kanssa, kokevat itsensä jotenkin huonompina koska ovat jo "niin" vanhoja tai sit heistä jollain on ollu tunteita tätä vanhempaa miestä kohtaan kanssa, tai jopa parisuhdekin, mutta kun se mies ei kiinostu enää hänestä/heistä niin eikös siinä oo sillon uhkaava tilanne päällä?

Ja joo, ehkä mun pitäis vaan rauhottua ja relata. :)

Rupesin vaan nyt pohtii tätä.

Vierailija
32/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on näköjään iästä ja tulotasosta riippumatta kateellisia ap:lle. Eihän tästä mihinkään pääse.

Vierailija
33/42 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä 28 oo niin väittäny?

Ja ei se aina välttämättä oo ees mitään kateellisuutta... vaan jotenkin ärsyyntymistä minuun..

Vierailija
34/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas sen palsta-assin uusi mielikuvitusleikki? Hyvin samanlaista tekstiä, ajatusvirtoineen. (Siis se joka fantasioi siitä osku-vauvasta)

Vierailija
36/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, no ei kyllä ole... Enkä ymmärrä, miksi joillain on edes tarve aina tehdä näitä arvuutteluja: onkohan tää ja tää se sama. Mitä sä hyödyt siitä tai te muutkin, mitä hyödytte?

Vierailija
37/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta vastaan, että mulle tulee tuollaisista selvästi feikin värisistä hiuksista ja muusta olemuksesta mieleen, että kyseisellä henkilöllä on jonkinlainen ylenmääräinen itsekorostuksen tarve ja/tai muita ongelmia. Itsellänikin on ollut teininä vaikka minkä värisiä hiuksia ja näin jälkeenpäin ajatellen juuri noista syistä, ja monella kaverilla myös...

Mutta itseäni ei haittaa jos jollain tuollaiset hiukset on, eikä se jonkun muun kohdalla välttämättä ollenkaan tarkoita noita mainitsemiani asioita. Ja oli värin syy mikä tahansa, se ei tietenkään oikeuta mihinkään väkivaltaiseen käytökseen.

Vierailija
38/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukematta vastaan, että mulle tulee tuollaisista selvästi feikin värisistä hiuksista ja muusta olemuksesta mieleen, että kyseisellä henkilöllä on jonkinlainen ylenmääräinen itsekorostuksen tarve ja/tai muita ongelmia. Itsellänikin on ollut teininä vaikka minkä värisiä hiuksia ja näin jälkeenpäin ajatellen juuri noista syistä, ja monella kaverilla myös...

Mutta itseäni ei haittaa jos jollain tuollaiset hiukset on, eikä se jonkun muun kohdalla välttämättä ollenkaan tarkoita noita mainitsemiani asioita. Ja oli värin syy mikä tahansa, se ei tietenkään oikeuta mihinkään väkivaltaiseen käytökseen.

Vierailija
39/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/42 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:56"]

36, no ei kyllä ole... Enkä ymmärrä, miksi joillain on edes tarve aina tehdä näitä arvuutteluja: onkohan tää ja tää se sama. Mitä sä hyödyt siitä tai te muutkin, mitä hyödytte?

[/quote]

Ei kaikesta tarvitse hyötyä. :D itseasiassa koko palsta on aika hyödytön, jos nillitämään ruvetaan. 

Kunhan miettisin, kun on niin samanlainen kirjoitustyyli, mutta onhan niitä vammoja muitakin ja muillakin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan