Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

genitaaliherpes uuvuttaa henkisesti

Vierailija
01.09.2020 |

Olen 18-vuotias ja sain kesällä sukupuoliherpesdiagnoosin tyyppiä 1..ollaan poikaystäväni kanssa oltu nyt reilu 8kk ja ei olla käytetty missään vaiheessa kondomia aikaisemmin suhdettamme. Uutisen jälkeen jatkettiin normaaliin tapaan ilman kondomia, ja silloin ei olla oltu yhdynnässä kun mulla ollut näppyjä. Hankittiin mulle nyt estolääkitys, kun tuntui ton diagnoosin jälkeen uusivan koko ajan. Epäiltiin myös, että poikaystävälle olis tarttunu herpes ja kävi näyttämässä ja otettiin testit niin oli negatiivinen. Nyt poikaystävä haluaa käyttää kondomia ja ei halua antaa minulle suuseksiä, mikä vaikuttaa muhun hirveän paljon, koska olen aina ollut hirveän seksuaalinen ihminen ja olo on niin rajoittunut. Tietenkin olen iloinen hänen puolestaan, ettei tarvitse kokea tätä henkistä tuskaa, mutta kun mietin asiaa toisinpäin ja kun oletettiin, että hänelläkin olisi sukupuoliherpes, niin en itse missään vaiheessa ajatellut ettenkö hänelle suuseksiä antaisi.
Tuntuu niin tautiselta niin kuin olenkin ja niin "mädäntyneeltä" kun ei voi elää enää normaalia seksielämää. Ollaan kuitenkin vielä sen verran nuoriakin, että loppuelämästä yhdessä ei tarvitse vakavalla tasolla keskustella, vaikka on poikaystäväni itse sanonut, että jossain vaiheessa pitää se kumi jättää pois, jos lapsia meinataan tehdä. En tiedä, mitä ajatella enää itsestäni. Olen nätti ja mukava tyttö, mutta tämä tuntuu pilaavan minut kokonaan. Jos mietitään mahdollisia tulevia kumppaneita, niin en todellakaan tiedä, miten kertoa heille tästä :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 25 vuotta ja useampi lapsi tullut tehtyä. Kun vaivan tuntee, ei sitä muihin tartuta ilman kumiakaan. Vähänkin jos tuntuu kutinaa tai kihelmöintiä, niin ei seksiä ainakaan suojatta. Se riittää. Tarttuu vain rakkuloista vaikka muitakin juttuja joku väittää. Heikkenee ajan myötä niin, että ei välttämättä edes joka vuosi äidy rakkuloita tekemään.

Vierailija
2/4 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan harmittaa se toosan jakelu ennen varsinaista parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata masentua, on yleinen vaiva. Vaikka tiedän hyvin miten tuo ahdistaa,

Haepa luonteistuotekaupasta L Lysiini nimistä valmistetta ja ota tabletti päivässä tyhjään vatsaan ja 2 kun oireita on. Minulla loppui oireet siihen.

Vierailija
4/4 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Osaatkohan edes hävetä? Tässä syy miksi sitä kumia pitäisi käyttää. Mutta kun ei niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä