Millainen tuntemasi ihminen pukeutuu Gudrun Sjödenin vaatteisiin?
Kommentit (30)
Ihminen jolla on aika paljon rahaa laitettavaksi vaatteisiin. Kulttuuritäti.
Minulla yksi siivousmekkona :) muuten en käytä, olen klassinen pukeutuja yleensä
Merenrantakaupungissa asuva wanna-be-kultturelli rikas huvilanomistaja, joka ärsyttää minua punakalla nassullaan ja tylsillä muka-sivistyneillä jutuillaan, mutta varmaan sisimmässään on ihan ok ihminen. Myös hänen tyttärellään on välillä ollut tunikaa ja huivia äidiltään tutuilla kuoseilla.
Ne, joiden mielestä hirveet ruottalaisryysyt on jotain.
Käsityöihminen. Hieman boheemi.
Fiksu ja persoonallinen.
Neuleita olen aikanaan ostanut, kun on tarjolla muunkin värisiä kuin mustia ja harmaita. Kestäviä ovat olleet, mutta nykylaadusta en osaa sanoa mitään.
Yksi mekkokin on. Sellainen tyköistuva tummansininen, jota olen pitänyt kotivaatteena. Räikeät teltat eivät silmää miellytä.
Luokanopet. Sellaiset joilla on punaiseksi värjätty tukka.
Mulla on ollut varmaan 20 vuotta alunperin kirpparilta ostettu raidallinen teepaita. Luullaan yleensä Mariekoksi. En ole kyllä toista niin hyvälaatuista paitaa ikinä omistanut. On edelleen melkein kuin uusi pesun jälkeen.
Olen katsellut niitä nykyisiä vaatteita Gudrunilta, mutta ei innosta ne mallit, pitäisi olla aika pitkä ihminen, ettei näyttäisi räsynukelta.
Rantaruotsalainen kulttuuritantta. Sellainen kepeän hersyvä luonne ja rehevä muodoiltaa.
Vierailija kirjoitti:
Luokanopet. Sellaiset joilla on punaiseksi värjätty tukka.
Joo tuo tukka on must. Voi olla myös kuvisope. Näyttävät rillit ja tietenkin jonkin verran ylipainoa.
Oon aika usein nähnyt yhdellä professorilla.
Mä käytän paljon Gudrunin vaatteita. Olen 38 v helsinkiläinen koodari. Tykkään vahvoista väreistä. Minulla on myös mustaksi värjätty tukka ja meikkaan arkenakin paljon, enkä pyri luonnolliseen lookiin.
Minä. Sitten laihdutin 20 kiloa ja mahdun normaaleihin vaatteisiin taas.
Vanhempi, yleensä ylipainoinen täti-ihminen, jolla on varaa maksaa reippaasti ylihintaa "mukahienoista" teltoista. Rillit ja roikkuvat korvikset kuuluvat myös yleensä kuvioon. Pahimmillaan vielä se punaiseksi värjätty kynitty siilitukka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Isot puukorut ja hassut silmälasit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
En tiedä, tiesittekö, mutta kyllä niitä on olemassa eri kokoja.
Mun äiti.
Mun äiti on mun maailman paras äiti. Se on jaksanut hoitaa koko katraan aikuisiksi ja johtanut samalla omaa yritystä.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/