Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi leikattiin julkisella?!

Vierailija
01.09.2020 |

En ymmärrä. ja suurin ero on huulitäytteet ver. entiseen. https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7a121779-9361-44b3-ba20-18f46…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonial angle aivan liian suuri. Opettakaa lapsillenne, että hengitetään nenän kautta ja pidetään suu kiinni, niin tuollaista ei pääse tapahtumaan.

Vierailija
2/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gonial angle aivan liian suuri. Opettakaa lapsillenne, että hengitetään nenän kautta ja pidetään suu kiinni, niin tuollaista ei pääse tapahtumaan.

Jos tolla tarkoitat ylä ja alaleuan epäsopuista suhdetta, niin mulla on alahampaat varmaan sentin taaempana verrattuna etuhampaisiin...suu ei mene rennosti kiinni. Mutta ei ole julkisella koskaan esitetty korjattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan artikkelissa, etkö osaa lukea? Paha purentavika, jota ei oikomishoidolla saanut kuntoon. Kyllä sellaisen takia pääsee julkiselle leikkaukseen.

Vierailija
4/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tolla tarkoitat ylä ja alaleuan epäsopuista suhdetta, niin mulla on alahampaat varmaan sentin taaempana verrattuna etuhampaisiin...suu ei mene rennosti kiinni. Mutta ei ole julkisella koskaan esitetty korjattavaksi.

Riippuu varmaan paikkakunnasta, että millaisilla kriteereillä pääsee. Mulla ollaan kohta aloittamassa oikomishoidot (ja ehkä päädytään leikkaukseenkin) julkisella. Ylipurentaa 9 mm (kriteerien alaraja taitaa olla 8) ja ristipurentaa. Vähän välillä leukanivelet kipuilee. Ei muita oireita (kosmeettista haittaa lukuunottamatta).

Vierailija
5/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvät syythän tuossa oli leikata julkisella.

Vierailija
6/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://looksmax.me/threads/enter-thread-to-find-out-your-gonial-angle…

Tuota tarkoitan.

Vierailija
7/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän huulet ollu maksettu itse

Vierailija
8/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on fyysinen vika, ja leikkaus nyt vaan samalla sattuu "korjaamaan" ulkonäköä, yllätys yllätys, kun leuka siirretään oikealle paikalle.