Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan alan lomapalkka, lomaraha

Vierailija
03.10.2013 |

Hei, 

osaakohan joku vastata, loma-ajan palkanmaksu kaupan alalla askarruttaa. Eli, oletetaan, että olen työskennellyt viisi vuotta samassa yrityksessä. Minkälainen summa minun tulisi saada vaikkapa 14 000 euron rahapalkasta/ lomanmääräytymisvuosi, loman ajaksi maksettavaksi rahaksi. Termit eivät ole hallussa, mutta lasketaanko ensin tuosta 14 000 eurosta ensin se 12,5 % ja sen lisäksi tästä summasta minun kuuluisi saada vielä 50%

Kiitoksia paljon avusta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymysmerkki unohtui tuosta lopusta.

Vierailija
2/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laskin loma-ajan palkaksi keskimääräisen kuukausipalkan ja lomaraha oli puolet siitä. Tämä oli arvio kun budjettiani laskin eikä se lopullinen siitä paljoakaan eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli nyt rautalangasta vääntäen, minulleko kuuluisi ensin se yhden kuukauden palkan suuruinen raha, jonka lisäksi vielä siitäkin puolet?

Vierailija
4/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 00:27"]

Niin eli nyt rautalangasta vääntäen, minulleko kuuluisi ensin se yhden kuukauden palkan suuruinen raha, jonka lisäksi vielä siitäkin puolet?

[/quote]Kyllä.

Vierailija
5/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli lomapalkka on käytännössä saman suuruinen kuin palkkasi olisi siltä ajalta muutenkin. Extrana tulee sitten se lomaraha joka on puolet lomapalkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi