Mitä tuotteita toivoisit Suomen markkinoille?
Tuli siitä Hobby Lobby yms. keskustelusta mieleen.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
tuoksuhelmiä pyykinpesuun
Eläinten karvoja kerääviä pesupalloja.
Rohkeampia sisustusjuttuja, kuten erilaisia valaisimia ja huonekaluja. Itämaiden amazonissa on aivan mielettömän hienoja valaisimia ja euroopassakin myydään barokkia, goottilaista yms. Täältä saa valkoista ja harmaata skandinaavista simppeliä, mikä on aivan muuta kuin mun oma tyyli...
Elintarvikkeisiin enemmän kirsikkaa ja persikkaa. Jostain syystä esimerkiksi jäätelöissä tai mehuissa näitä hedelmiä saa usein metsästää.
Oikeasti kypsiä hedelmiä. Mistään ei tunnu enää saavan kunnolista persikkaa tai nektariinia, ja tomaatitkin ovat aina enemmän tai vähemmän mauttomia jos ei ole itse kasvattanut.
Sisustustuotteita, joissa tekstejä, suomalaisilla kirjoituksilla kiitos.
Mustikkajuustohampurilaisia
https://soranews24.com/2019/02/07/we-try-freshness-burgers-latest-creat…
Näitä kaikkia makuja
Helmensdorfer -paistinpannuja. Shake -purukumia. Lyijyllistä bensiiniä. Valkosivullisia vyörenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeampia sisustusjuttuja, kuten erilaisia valaisimia ja huonekaluja. Itämaiden amazonissa on aivan mielettömän hienoja valaisimia ja euroopassakin myydään barokkia, goottilaista yms. Täältä saa valkoista ja harmaata skandinaavista simppeliä, mikä on aivan muuta kuin mun oma tyyli...
Tämä!
Miten se voikin mennä niin, että jokaikinen kauppa Suomessa myy sitä beessin tai harmaan sävyistä mattoa jossain muodossa? Sitten yrität kissojen ja koirien kanssa metsästää sitä pinkki-keltaista mattoa ympäri maailmaa eikä löydy. Haluan keltaisen maton, jossa on pinkkiä. Tai pinkin maton, jossa on keltaista. Sitruunan keltaista.
Mutta kun ei niin ei.
tosiaan tykkäisin suomessa monsoonin vaatteista,aika moni englantilaisketju myy vaatteita tai huonekaluja, joita haluaisin itse. haluaisin divaanin jossa voisi myös nukkua.
Penneys- ja Dunnes-vasteketjuliikkeet Suomeen. Irlannissa asuessani tein noista usein hyviä vaate- ja kodintekstiililöytöjä pikkurahalla.
Viridianin ja Higher Naturen lisäravinteet on aivan huippuja.
Ricotta laktoosittomana, sitä ei ole ainakaan Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Miten se voikin mennä niin, että jokaikinen kauppa Suomessa myy sitä beessin tai harmaan sävyistä mattoa jossain muodossa? Sitten yrität kissojen ja koirien kanssa metsästää sitä pinkki-keltaista mattoa ympäri maailmaa eikä löydy. Haluan keltaisen maton, jossa on pinkkiä. Tai pinkin maton, jossa on keltaista. Sitruunan keltaista.
Mutta kun ei niin ei.
Jyskissä on https://jysk.fi/sisustus/matot/pienet-matot/matto-kubjelle-65x160-roosa…
Kunnon tukevia nojatuoleja
Hyvää teetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Mutta kun ei niin ei.
Jyskissä on https://jysk.fi/sisustus/matot/pienet-matot/matto-kubjelle-65x160-roosa…
Tuo on oranssi
Oikeastaan haluaisin vain tyttöystävän. Siispä toivon lisää parikymppisiä naisia Suomen sinkkumarkkinoille.
Sarjatuliaseita.
mies54v