Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi kauniimpi, meikattu ja trimmattu vai luonnonkaunis?

Vierailija
01.09.2020 |

Nainen A on laittautunut, meikkaa ja omaa lisukkeita kuten tekoripset ja rakennekynnet. Hiukset ovat pitkät ja hoidetut. Vaatteet ovat huolella valkatut, ja omalle vartalotyypille sopivat. Naisella A on kuitenkin hieman ylipainoa, liiallisesta sokerista johtuvia iho-ongelmia ja kroppa on vetelä koska liikunta ei oikein maistu. Lomakausina turvotusta koska alkokin välillä maistuu, ja toki herkut. Ennen kesää tavoitteena on laihdutus, mutta se ei tunnu koskaan onnistuvan.

Nainen B ei meikkaa eikä laittaudu. Ei ole näyttäviä ripsiä, kynnet ovat lyhyet ja luonnontilassa, hiustyylikin on mallia käytännöllinen puolipitkä. Vaatteet ovat arkisia, vapaa-ajalla tyyliin farkut ja flanellipaita. Korkkareista ei puhettakaan, ei vaikka olisi juhlat. Toisaalta kroppa on kunnossa, kiitos ihmiselle luontaisen liikkumisen. Vyötäröllä ei ole ylimääräistä, ja peffassa/reisissä on lihaksiakin. Terveellinen ja ihmiselle luontainen ruokavalio näkyy siinä ettei iho ole vanhentunut ennen aikojaan.

Kumpi kauniimpi, meikattu ja trimmattu vai luonnonkaunis?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. En äänestänyt.

Vierailija
2/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi gallup poisti valinnan "olen nainen, nainen A kauniimpi"???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Jotain siltä väliltä, kuten minä.

Vierailija
4/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä. En äänestänyt.

Eikä ole.

Naiset aina valittavat ettei luomunainen kelpaa.

Mutta eihän se mikään luomunainen ole sellainen joka vetää napaan teollisesti valmistettuja herkkuja, ei liiku ja nauttii keinotekoisesta luksusesta.

-eri

Vierailija
5/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiselle A tai B mitään väliä, mitä mieltä minä hänestä olen? Jos on väliä, niin miksi? Onko kummallakin vakavia itsetunto-ongelmia?

Vierailija
6/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä. En äänestänyt.

Se on sun oikeutesi. Jokainen saa olla tasan niin tylsä kuin haluaa.

Vierailija
7/29 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin ilman muuta luomunaisen.

Ikävä kyllä nykyään "luomunainen" tarkoittaa naista joka ei ole luomu ollenkaan.

Teollisten herkkujen mättäminen, tatskat ja liikkumattomuus eivät ole luomua.

Vierailija
8/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei tykkää käyttää paljon meikkiä, tekoripsiä yms. härpäkkeitä, mutta tyyli on kuitenkin kohdillaan ja pitää muuten itsestään huolta?

Vierailija
9/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkaunis. Olen mies. Ja voin kertoa, että miehet valitsee aina sen luonnonkauniimman, niitä on vaan nykyään vaikea löytää. Ei miehet tykkää niistä ankkahuulista ja övereistä meikeistä vaan naiset. Miehet niitä sitten kattelee koska on pakko mutta ei ne ketään kaunista.

Vierailija
10/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden välimaastohan se optimaalisin on. 

Vierailija
11/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että edes kysyt, tietenkin luonnonkaunis on parempi.

Vierailija
12/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos omaa lihaksiakin ja on hyvässä kunnossa ja lisäksi omasta takaa näyttävät kynnet ja ripset? Sitä valintaa ei ollut.

Vierailija
13/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja nainen A kuulostaa kauniimmalta.

Vierailija
14/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N ja vastasin B. Tuli joku error ja se ei rekisteröitynyt vastaukseksi.

Vierailija
15/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen B, joka mieluiten osaa pukeutua vartalotyypilleen sopivalla tavalla, ja meikkaisi joskus kevyesti juhliin yms. Tekotukasta ja ripsistä en tykkää yhtään.

T. Mies

Vierailija
16/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen kuin A. Paitsi ei tekokynsiä eikä tekoripsiä enkä juo. Terveellinen ruokavalio ja liikunta tuntuvat niin vaikeilta 😫

Vierailija
17/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa vain otsikossa mainittiin sana luonnonkaunis.

Valinnoissa oli vain pullukka huulipunalla ja sauvakävelijä ulkoiluasussa.

Go figure.

Vierailija
18/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkaunis. Olen mies. Ja voin kertoa, että miehet valitsee aina sen luonnonkauniimman, niitä on vaan nykyään vaikea löytää. Ei miehet tykkää niistä ankkahuulista ja övereistä meikeistä vaan naiset. Miehet niitä sitten kattelee koska on pakko mutta ei ne ketään kaunista.

Komppaan tätä. Jos nainen on kaunis saunasta tullessaan, niin se on takuuvarmasti varattu.

T. Mies

Vierailija
19/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä quizz tero

Mene kalaan

Vierailija
20/29 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy. Kroppakin on kunnossa, mutta minulla on jo mies. Yks syy miksi hän rakastui minuun oli luonnollisuuteni. Minulla on hyvät elämäntavat ja arvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi