Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely naisihmisille tavoistaan sijoittaa.

sijoitusukko
01.09.2020 |

Mielestäni on hyvä, että neitokaiset alkavat harrastaa sijoittamista. Pitkäaikainen sijoitustoiminta yleensä kasvattaa varallisuutta.
Tässä yhteydessä haluan kysellä sitä, että millä tavalla he suorittavat kyseisen toiminnan.

Itse olen mieshenkilö ja vastaan kaikesta sijoitustoiminnastani itse. Kokemusta on 10 vuoden ajalta.

Kysely naisihmisille tavoistaan sijoittaa.

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä antiikista sinä olet kotoisin?

Vierailija
2/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitokaiset??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaminen nyt ei mitään rakettitiedettä ole. Veikkaisin että piensijoittajat eivät juurikaan sijoitusneuvojaa käytä (ei ainakaan kannattaisi). Jos on isompi omaisuus niin toki vähän eri asia.

Vierailija
4/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omasta sijoituksesta. Aikaa vievää hommaa, mutta toistaiseksi hyviä valintoja tehnyt. Sijoitusneuvoja ehdotti matalalla riskillä sijoitusta jonka olisin tienannut 10 vuodessa. Kieltäydyin ja sijoitin itse. Tienaa vuodessa sen vähintään.

Vierailija
5/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, vaikka en olekaam neitokainen vaan rouvashenkilö.

Vierailija
6/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uraperheen äidillä ei ole aikaa perehtyä sijoituskiemuroihin.

Toisin kuin joillakin eläkemiehillä, jotka pystyvät istumaan päivät koneella ja käymään avopapaperi jAa osakekauppoja.

Ja joilla on aikaa seurata talousasioita, tulevia nousuja ja laskuja, sekä seurata alan lehtiä ja yrityksen menestymisiä ja muita jne.

Helpointa on antaa sijoitusten hoitaminen alan asiantuntijoille, sijoituksia tällöin on oltava kuitenkin niin paljon, että nuo asiantuntijakulut kannattaa maksaa.

Mutta varmasti on myös naisia, jotka pystyvät kevyesti hoitamaan sijoituksensa myös itse, mutta he vähemmistössä.

Vierailija
7/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta sijoittamista enkä säästämistä. Päivä kerrallaan luotan että kaikki tarpeellinen ilmestyy nenäni eteen ilmankin. 46 vuotta jo hyvin toiminut, köyhyyttä tai puutetta ei ole koskaan tarvinnut kokea.

Vierailija
8/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa alentavasti kirjoitettu. En vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän