Kysely naisihmisille tavoistaan sijoittaa.
Mielestäni on hyvä, että neitokaiset alkavat harrastaa sijoittamista. Pitkäaikainen sijoitustoiminta yleensä kasvattaa varallisuutta.
Tässä yhteydessä haluan kysellä sitä, että millä tavalla he suorittavat kyseisen toiminnan.
Itse olen mieshenkilö ja vastaan kaikesta sijoitustoiminnastani itse. Kokemusta on 10 vuoden ajalta.
Kommentit (8)
Sijoittaminen nyt ei mitään rakettitiedettä ole. Veikkaisin että piensijoittajat eivät juurikaan sijoitusneuvojaa käytä (ei ainakaan kannattaisi). Jos on isompi omaisuus niin toki vähän eri asia.
Vastaan omasta sijoituksesta. Aikaa vievää hommaa, mutta toistaiseksi hyviä valintoja tehnyt. Sijoitusneuvoja ehdotti matalalla riskillä sijoitusta jonka olisin tienannut 10 vuodessa. Kieltäydyin ja sijoitin itse. Tienaa vuodessa sen vähintään.
Vastasin, vaikka en olekaam neitokainen vaan rouvashenkilö.
Uraperheen äidillä ei ole aikaa perehtyä sijoituskiemuroihin.
Toisin kuin joillakin eläkemiehillä, jotka pystyvät istumaan päivät koneella ja käymään avopapaperi jAa osakekauppoja.
Ja joilla on aikaa seurata talousasioita, tulevia nousuja ja laskuja, sekä seurata alan lehtiä ja yrityksen menestymisiä ja muita jne.
Helpointa on antaa sijoitusten hoitaminen alan asiantuntijoille, sijoituksia tällöin on oltava kuitenkin niin paljon, että nuo asiantuntijakulut kannattaa maksaa.
Mutta varmasti on myös naisia, jotka pystyvät kevyesti hoitamaan sijoituksensa myös itse, mutta he vähemmistössä.
En harrasta sijoittamista enkä säästämistä. Päivä kerrallaan luotan että kaikki tarpeellinen ilmestyy nenäni eteen ilmankin. 46 vuotta jo hyvin toiminut, köyhyyttä tai puutetta ei ole koskaan tarvinnut kokea.
Olipa alentavasti kirjoitettu. En vastaa.
Mistä antiikista sinä olet kotoisin?