Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usko kiinnostaa, maailma on niin pinnallinen!

Vierailija
02.10.2013 |

Onko muita, jotka ovat huomanneet sen, että uskossa olevilla ihmisillä on terveet elämäarvot - eivät perusta elämäänsä rahaan, mammonaan, ulkoisiin arvoihin ollenkaan, vaikka sitä olisikin.

Mua harmittaa ihan älyttömästi, etten kasvanut omien vanhempieni taholta uskovassa perheessä ja nyt vielä aikuisenakin, jos menisin sanomaan heille tulleeni uskoon, äitini varmaan soittaisi sossuun minun seonneeni ja lapsi otettaisiin huostaan.

En siis voi ollenkaan olla oma itseni:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:52"]

Ei uskoontuloon tarvita muuta kuin että uskot Jumalaan ja uskot että Jeesus on Jumalan poika joka kuoli meidän puolestamme ja on ylösnoussut ja siksi emme joudu kadotukseen viimeisellä tuomiolla kun Jeesus tulee uudelleen.

Näin on. Kristuksen ruumis on ainut ja yksi seurakunta. Kuitenkin kaikki Jeesuksen omat ovat meidän sisaria ja veljiä Jeesuksessa huolimatta siitä, missä uskonsuunnassa ovat. Näin ainakin mulla on. En itsekkään kuulu mihinkään kirkkoon tai herätysliikkeeseen ym. Vain Kristuksen ruumiiseen.

J-P

Ainoa seurakunta on Jeesuksen opetuslapset eikä mikään ihmisten määrittämä/perustama kirkko tai seurakunta.

Niin ja mäkin oon uskossa ja ihan sosiaalityöntekijätkin siitä tietää kun kerroin eikä siitä mitään sanottu :) ja vanhemmatkin suhtautunut kohtuullisen hyvin vaikkeivät ainakaan mulle ole sanoneet olevansa uskossa.

Siunausta <3

[/quote]

Vierailija
22/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:41"]

Maailmassa näkee, mitä haluaa. Oma maailmani ei ole pinnallinen, vaan se täyttyy rakkaudesta, ystävyydestä, taiteesta, aistinautinnoista, tärkeiden asioiden edistämisestä. Uskonnollista elämäntapaa ja taikauskoa pidän yksinkertaisena ja latteana.

[/quote]

Niin, noita näkee täällä maailmassa ihan selkeinä kuvina, mutta eikö se ole vähän tyhmää luulla, ettei ole olemassa sellaista maailmaa, mitä emme näe?

Minusta olemme kyllä kuin kalat akvaariossa eli meillä on tietyt aistit aistia tiettyjä asioita ja joillakin meistä on enemmän eli kaipuu johonkin muualle.

Emme tyydy tämän maailman tarjoamiin "virikkeisiin" vai miksi niitä nyt pitäisi kutsua.

Mutta kai se on se 10% ihmisistä, joilla on kaipuu pois tästä ja muut ovat onnellisia materiastaan:(

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma sekasotku tuli vastauksesta, vaikka lainasin tekstiä ihan oikein.

J-P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä