Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittaisinkohan isäni oikeudessa?

Vierailija
01.09.2020 |

Isälläni ja öidilläni oli suurta riitaa minun ympärileikkauttamisesta pienenä. Äidin mielestä se oli ehdottomasti väärin eikä sitä saa tehdä ilman hyväksyttävää syytä kun taas isä olisi sen halunnut minulle.

Hän siis päätti viedä mut lomalle ulkomaille kahdestaan ja sai sen tehtyä mulle siellä. Hirvee riita synty ja siitä erokin tuli. Musta isäni toiminta oli kyllä vähän epäkunnioittavaa ja väärin. Voisinkohan nyt 18-vuotiaana voittaa oikeudessa??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä oletko nainen vai mies.

Naisten/tyttöjen "ympärileikkaus" on silvontaa, tosin myös poikienkin, mutta tytöillä se sukuelinten silvonta on paljon pahempaa kuin poikien esinahan poisto.

Katso törkeän pahoinpitelyn vanhenemisaika täältä

https://www.riku.fi/erilaisia-rikoksia/usein-kysyttya/mita-tarkoittaa-r…

Tuolla rikosuhripäivystyksessä on myös chatti, ja taitaa olla myös puhelinnumero, sieltä voit kysyä miten edetä asiassa.

Olen poika mutta minusta tämä on vähän epäreilua. Eihän se ole yhtöön sen pahempa otta klitorista suojaava iho pois kuin otta esinahka pois. Anyway molemmissa menettää nautintoa.

Mutta harvempi ympärileikattu menettää kyvin saada orgasmia, kuten naisten "keveimmässäkin" silvonnassa käy. Anatomisesti käännettynä miehillä vadtaava tarkoittaisi koko peniksen kärjen poistoa. Joten mietippä omalle kohdallesi ennenkuin oletat "menettää nautintoa" kommenttia.

No okei mutta voisit olla vähän sympaattisempi. Voi olla että naisten ympärileikkaus on pahempi mutta minäkin menetin nautintoa vasten tahtoni!

Ikävä juttu. Tuo rikosuhripäivystys on varmaan paras paikka ottaa yhteyttä, tai oikeusaputoimisto.

saat kuitenkin vielä varmaan jotain nautintoa, eikö niin? Naisilla sitä ei enää silvonnan jälkeen taida olla ollenkaan.

Saan mutta on vaikeeta vetää käteen ja terskassa ei oo kauheesti tuntoa yhdynnänköä aikana.

Vierailija
22/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Yks esinahka sinne tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: