Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisista, joiden reidet osuvat ylhäältä yhteen?

Vierailija
02.10.2013 |

Kommentit (68)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13 linkissä näyttää jo liian laihalta tapaukselta o.O

Vierailija
44/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:58"]

Minulla osuu, 55kg/159cm miksiköhän? Kun En kuitenkaan ole ylipainoinen?

[/quote]

5 kiloa on joutilasta

[/quote]

21.8 BMI 

Vierailija
45/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osuu, vaikka vyötärö on hoikka. Ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita, mulla on aina ollut muhkeat reidet ja pylly. Olen puoliksi latino. Eli:en ajattele mitään, en edes huomaa. Pääasia ettei ole tunkenut itseään pillifarkkuihin...

Vierailija
46/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uutta Lastensairaalaa toivovat perheet lasten ja ystävien kera (ei haittaa, vaikka lapsia vähän yskittäisi tai itkettäisikin) aihetta koskevaan tapaamiseen Eduskuntataloon to 24.10. alkaen klo 16, jolloin on täysistunto. Levitähän tietoa :)

Vierailija
47/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti mitään. Itselläni jää pieni rako, ja ei, en ole anorektikko. Rakenteellista.

Vierailija
48/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että hyvät reidet ja hybät treenit alla! :)

Vierailija
49/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin osuu, kun olen vääräsäärinen. Aika niukin naukin. Minulla on ehkä muutama kilo enemmän kuin haluaisin, mutta normipainoinen kuitenkin. Mut mulla on kaikki läski vyötäröllä, reisissä ei juurikaan. 

Vierailija
50/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ihminen on normaali. Salilla näkee, että reisilihaksia treenaamalla se reidet saa vielä paksummiksi, joten suosittelen anorektikoille reisilihasliikkeitä.

Vierailija
51/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eikö ne vähän osu kaikilla, ellei ole tosi pahoja länkisääriä? Mulla ainakin, vaikka oon 175/52 ja reidet ihan tikut (oon sitä tyyppiä, jolle kilot kertyy vyötärölle). 

Käyn myös salilla, lenkkeily tai pyöräilen päivittäin.. 

Vierailija
52/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän heistä.

Vierailija
53/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että se tyyppi on täysin normaali.

Vierailija
54/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen jää se väli, niin eikö ne ole länkisääret?

eihän se painosta johdu vaan rakenteesta. Yleensä ei jää rakoa. Mun mielestäni kauniimpi onkin ilman sitä väliä.

Vierailija
55/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvä reisirako pillifarkkujen kanssa on jotain todella rumaa...anteeksi vaan teille joilla sellainen on.

Vierailija
56/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelen että OMG LOL tirsk XDDD ja sit otan lissul ja jennikal kuvan niist läski fattis reisist mun ifonel ja sit ollaa iha XDD

Vierailija
58/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaako joku ihan oikeasti muita noin tarkkaan? Kun en kiinnitä naisten reisiin huomiota, niin on pakko vastata, etten ajattele mitään. 

Mulla on kyllä ajatuksia naisista joilla on mielipiteitä muiden naisten vartaloista. ;)

Vierailija
59/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:09"]

Häh, eikö ne vähän osu kaikilla, ellei ole tosi pahoja länkisääriä? Mulla ainakin, vaikka oon 175/52 ja reidet ihan tikut (oon sitä tyyppiä, jolle kilot kertyy vyötärölle). 

Käyn myös salilla, lenkkeily tai pyöräilen päivittäin.. 

[/quote]

Olen 173 ja melkein 60 kg, jalkojen ollessa yhdessä vain jalkaterät koskettavat. Oletpa muuten mittojesi perusteella laiha.

Vierailija
60/68 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahhaah haah, tuo on tosiaan rakenteesta eikä kiloista kiinni ja nykyään tullut muotiin tämän skinny jeans -trendin myötä. Ei kerro lihavuudesta välttämättä mitään, ja minähän se paksu edellisen trendin uhri olen tässä. Tosiaan mitoilla 80kg/172cm reisieni välissä tuulee yhä ja tuuli vielä pahemmin, kun heroin chick oli kuuminta hottia. Tuohon tarvitaan vain sellainen lantio, josta miehet nyt yleensä pitävät, myöhemmin kasvaa sitten kiva vatsa siihen päälle, jos sen antaa tapahtua. Mutta tosiaan, joka naisella ei ole leveää luustoa ja ulospäin asettuvia lonkkia ja aivan turhaa roikkua tässä, joka viimeistään vuoden päästä on niin passee. Jos olisin itse mies, minua kiihottaisi juuri se, että naisilla ne reidet osuu yhteen. Tämä muoti on luonnon virhe. Vielä 90-luvulla kapea lantio ja kapeat reidet oli niin pop a la kate moss. Mutta ne skinny-farkutkin näyttävät paremmilta yhä niillä, joilla reidet hitsaa yhteen kuin tälläisillä mitä itse olen: lonkkavikainen päihdeongelmainen.