Mitä ajattelet naisista, joiden reidet osuvat ylhäältä yhteen?
Kommentit (68)
Ajattelisin, että on ollut ruoka-aikaan kotona.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:49"]
Mitä väliä?
[/quote]
No työväliä
Ajattelen, että hiertyykö ja tulehtuuko sen iho, jos joutuu kävelemään pidempiä matkoja.
sääret eivät ole reisissä. Sääret ovat polvista alaspäin ja länkisääret siis siellä. Ei liity reisiin mitenkään
Eikö ne jalat ole sitä kauempana toisistaan, mitä kauempana lonkkamaljat ovat? Leveälantioisen jalat lähtevät kaukaa toisistaan. Toki välin saa täytettyä tarpeen mukaan treenillä tai syömällä.
Katsokaapa. Joka toisella osuu reidet yhteen, mutten menisi heitä kamaliksi rumiksi läskeiksi moittimaan?
http://www.preejamaica.com/wp-content/uploads/2012/03/DSC_1509-e1332104978925.jpg
Viimeiseen 46 vuoteen en ole koskaan ajatellut "heistä" mitään. En ole koskaan edes huomannut moista asiaa. Siis että jonkun ihmisen tai naisen reidet osuvat ylhäältä yhteen.?!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:30"]
sääret eivät ole reisissä. Sääret ovat polvista alaspäin ja länkisääret siis siellä. Ei liity reisiin mitenkään
[/quote]
Kyllä länkisääret- nimitys koskee ihan koko jalkoja. Se länkisyys alkaa reisistä jo, eli jalat ovat ulospäin kaarenevat. Tosi harvalla "länkisäärellä" on niin, että reidet ja polvet ovat normaalit ja vasta itse sääriosa on längellä. Se se vasta oudon näköinen olisikin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:58"]
Minulla osuu, 55kg/159cm miksiköhän? Kun En kuitenkaan ole ylipainoinen?
[/quote]
Minullakin osuu, ja olen 55kg/167 cm...
ajattelen että taitaa urheilla paljon mikäli on muuten normaalikokoinen. Itse olen yli 20 vuotta pelannut palloilulajeja ja reidet todellakin hinkkaa yhteen
Ajattelen, että on normaali nainen, jos reidet osuu yhteen. Ne, joille jää se metrinen rako, on yleensä todella hirveen näköisiä pillifarkuissaan. Esim. kun Nelosella tulee se Kenoarvonta iltaisin, yksi niistä juontajista on juuri tuollainen, ja olen jo ollut vähällä laittaa katsojapalautetta, että pliis älä käytä pillifarkkuja ja lyhyttä yläosaa, näyttää niin hurjalta ne reidet.
Huhhuh! Jos joku jaksaa tollasia ajatella, niin eipä taida omassa elämässä paljon sisältöä olla. Painoin aikoinaan "parhaimmillani" 45kg ja olen 173cm pitkä ja perhana ne reidet vaan osu yhteen, kyllä mua sitten harmitti niin paljon, että päätin lihottaa 20kg ihan vaan järkyttääkseni hirveillä lätisevillä reisilläni kaikkia reisivakotyyppejä ;)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 23:56"]
Kuka tollasia kattelee?
[/quote]
Niin siis en tarkoittanut että tämä on ajatukseni naisista joiden reidet osuvat yhteen, vaan ihan vilpittömästi hämmästelen katsooko joku osuvatko toisten ihmisten reidet yhteen.
No enpä ole katsellut enkä kyllä ajattele mitään erityistä. Paitsi jos farkut on haarovälistä rikki niin ajattelen, että olisihan se vähän nätimpää jos raaskisi ostaa uudet.
Ilmeisesti hoikat reidet on nyt jotenkin erityisesti muotia kun av-mammat näin tulisesti lyttäävät kaikki, joiden reidet ei hinkkaa yhteen?
jos ei osu niin on coxa vara, voi johtua vaikka d-vitaamiinin puuttesta. Mulla on tollaset lonkat ja tunneli reisien välissä ja sen takia EN tykkää käyttää pillejä eli se siitä muodista.