Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläko joku uskoo sellaisen "paha saa aina palkkansa" potaskaan

Vierailija
01.09.2020 |

Ei tosiaan saa, vaikka saisikin niin se johtuu sattumasta tai siitä että joku päätti kostaa. Näitä naiivita sananlaskuja riittää kyllä loputtomiin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se niin toimi, että paha saa aina palkkansa. Kunpa toimisikin.

Vierailija
22/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen luin mielenkiintoisen pätkän näistä narsisti/ psykopaateista. Niillä on kuulemma poikkeuksellisen hyvä fyysinen terveys. Sen sijaan heidän ympärilllään olevat ihmiset sairastavat erillaisia mielenterveyden ongelmia, sydän ja versuonitauteja yms. Eli paha saa palkkansa, mutta ei sillä tavalla kuin saduissa.

Onhan se selvä asia, että oikeudenmukaiset ja empaatikot kokevat paljon enemmän maailmantuskaa, masennusta ja stressiä. Ja stressi aiheuttaa sairauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päätti kostaa = paha sai palkkansa. Pakko uskoo, kun olen itsekin päässyt kostamaan.

Vierailija
24/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paha palkkansa aina saa, monella yli 20k€/kk.

Vierailija
25/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se niin toimi, että paha saa aina palkkansa. Kunpa toimisikin.

Kyllä nekin joskus saa. Tiedän monta tapausta jossa on pahikset jääneet lopulta yksin alkoholisoitumaan, osa on myös päättänyt päivänsä koska eivät ole itse kestäneet sitä kuinka pahasti asiansa tyrivät.

He ovat satuttaneet niin paljon ihmisiä elämänsä aikana, että eivät lopulta enää kestä itse itseään. Katumus lieneekin inhimillisistä tunteista julmin. Se ei jätä ihmistä rauhaan. Vaikka kuinka olisi parantanut tapansa, ne vanhat mokat kummittelee mielessä ikuisesti.

Siksi pyrin elämään mahdollisimman hyvin ja muita kunnioittavasti. Vaikkei siitä palkintoja jaeta eikä mainetta, rahaa, suosiota ja kunniaa kerry helposti.

Tärkeintä on että kestää itse itseään.

Vierailija
26/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa.

Hyvä jos pääsee omilleen.

-> kannattaa olla paha.

Vierailija
27/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvän palkan saakin. Vuoden lopussa vielä bonukset.

Toinen versio : Paha saa palkkansa,hyvä ei saa mitään.

Vierailija
28/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin ongelma on se ettei kukaan ole huomaavinaan kun häntä kohdellaan huonosti, mutta kaikki huomaavat heti ja tuomitsevat, jos pitää puoliaan. Ihmiset pääättävät aina etukäteen, kenen kuuluu voittaa.

Vierailija
29/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin on raskasta huomata että ihmiset ovat aina jo päättäneet, että hänen kuuluu hävitä. Vaikka hän onnistuisi pitämään puoliaan, niin se tuomitaan.

Vierailija
30/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei pitäisi niin keskittyä siihen mikä on muiden palkka vaan keskittyä omaan ja läheisten hyvinvointiin.

Vierailija
31/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.  Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa."  Joh.15:18-19

Vierailija
32/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan Isä näkee kaiken.

Minä nain Taivaan Isää ja hänen Poikaansa.

Vierailija
33/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin tämän asian tänä vuonna ja olen 51-vuotias. Olen halunnut uskoa hyvän voittoon ja siihen, että paha saa palkkansa. Mutta paha ei saakaan palkkaansa vaan päinvastoin: paha saa myötätuntoa, ymmärrystä ja tukea. Ja puhun nyt oikeasta pahuudesta ja sen ruumiillistumista narsisteista ja psykopaateista. Heitä kutsutaan aidoiksi ja ihaniksi persooniksi, ja jos heitä konfrontoi niin sata lentävää apinaa on valmiina puolustamaan ja repimään sinut kappaleiksi. Vielä jaksan uskoa hyvä voittoon, mutta en tässä maailmassa. Uskon, että se mitä oikeasti ihminen on tulee näkyviin vasta kun ns suuret kirjat avataan.

Vierailija
34/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  en aio alkaa pahaa lisäämään tähän maailmaan siksi että en näe pahojen kärsimyksiä.

Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
35/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä sinänsä, sillä jos toimii vastoin yleistä moraalia niin jossakin vaiheessa siitä jää kiinni ja se kostautuu.

Vierailija
36/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin tämän asian tänä vuonna ja olen 51-vuotias. Olen halunnut uskoa hyvän voittoon ja siihen, että paha saa palkkansa. Mutta paha ei saakaan palkkaansa vaan päinvastoin: paha saa myötätuntoa, ymmärrystä ja tukea. Ja puhun nyt oikeasta pahuudesta ja sen ruumiillistumista narsisteista ja psykopaateista. Heitä kutsutaan aidoiksi ja ihaniksi persooniksi, ja jos heitä konfrontoi niin sata lentävää apinaa on valmiina puolustamaan ja repimään sinut kappaleiksi. Vielä jaksan uskoa hyvä voittoon, mutta en tässä maailmassa. Uskon, että se mitä oikeasti ihminen on tulee näkyviin vasta kun ns suuret kirjat avataan.

Minä uskon, että sisimmässään se pahakin on onneton ja täyttää mustan aukkonsa pahuudella. Eli ei kadehdittava osa kuitenkaan ulkoisista meriiteistä huolimatta

Vierailija
37/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne narskut ja psykot osaavatkin manipuloida ihmisiä. Siksi heitä puolustetaan. Itse opin jo nuorena tunnistamaan heidät. Enkä ole mukana siinä apinalaumassa joka heitä puolustaa. Se on yksinäinen tie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä