56 uutta koronatartuntaa! Lapseni jää huomenna kotiin.
Ilmoitan opettajille ja rehtorille ja vaadin etäopetusta lapsilleni. Piste.
Kommentit (23)
Kaikin mokomin! Tee se, tyhmä provoilija!
Kulunut provo, mistä näitä samoja aina sikiää?
Eipä tule etäopetusta vanhemman vaatimuksella.
Muuraa vielä ovet ja ikkunat kiinni.
Itse joudut opettamaan ja hyvä niin. Ketään ei kiinnosta sinun penikka.
Lapsiparat joutuvat vielä koulukiusatuiksi hysteeristen äippöjen vuoksi
Ihan sama. Ei kiinnosta jonkun tuntemattoman randomin kakara.
Mun lapset jäi maanataina kotiin. Su alkoi yhdellä lapsella kuume ja yskä, maanataina kävi koronatestissä. Nyt on karanteenissa odottamassa tuloksia. Muut lapset saisi/pitäisi mennä THL:n mielestä kouluun. Me jätettiin väliin. Jos ei oo Koronaa niin jees, mutta jos olis niin neljässä koulussa olisi meidän takia altistus.
Vaihtoehdot on tässä:
1. Hankit lääkärintodistuksen lapsesi terveydentilaan vaikuttavasta vakavasta sairaudesta (esim. syöpä), joka estää koulussa opiskelun. Tällöin koulu harkitsee, miten opinnoissa edetään, todennäköisesti opettaja on velvollinen vain merkitsemään etenemistahdin Wilmaan, ei etäopettamaan.
2. Otat lapsesi pois koulun kirjoilta ja siirrät hänet virallisesti kotikouluun (vaatii hallinnollisen päätöksen). Vastaat itse lapsesi oppivelvollisuuden toteutumisesta ja materiaalihankinnoista esim. kirjoista.
3. Pidät lapsesi normaalisti koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee, jos useimmat ottavat pois koulusta.
Olen opettaja ja jään myös omalla ilmoituksella kotiin. Ei kiinnosta tappaa itseäni tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot on tässä:
1. Hankit lääkärintodistuksen lapsesi terveydentilaan vaikuttavasta vakavasta sairaudesta (esim. syöpä), joka estää koulussa opiskelun. Tällöin koulu harkitsee, miten opinnoissa edetään, todennäköisesti opettaja on velvollinen vain merkitsemään etenemistahdin Wilmaan, ei etäopettamaan.
2. Otat lapsesi pois koulun kirjoilta ja siirrät hänet virallisesti kotikouluun (vaatii hallinnollisen päätöksen). Vastaat itse lapsesi oppivelvollisuuden toteutumisesta ja materiaalihankinnoista esim. kirjoista.
Kyllä koulun kanssa voi neuvotella.
Ja jos perheessä on riskiryhmäläinen, hänen lääkärintodistustaan ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot on tässä:
Kotikoulu on ilmoitusasia lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot on tässä:
4. Sanot että kaikki lapset ovat kuumeessa, ripulissa tms. ja saavat olla kotona kenenkään puuttumatta asiaan 1-2 viikkoa.
Meillä yksi riskiryhmää ja silti menevät kouluun. Koska mä en jaksa enää vääntää ja leimaantua hysteerikoksi ja koska ketään ei tunnu kiinnostavan pätkääkään heikompien tilanne.
Eli kuollaan sitten pois, mahtavaa teille jäljelle jääville, maksatte veroissa vammautuneet ja kuolemien tuottamat välilliset kustannukset. Toivottavasti olette tyytyväisä teidän vahvojen ja terveiden maailmassa, olen jo ymmärtänyt että sairaat tai vanhat on jotain jätettä, josta ei väliä. Meidänkin perheen tulot on sitä parempaa keskiluokkaa, et on sitten ainakin yksi veronmaksaja vähemmän, mutta ei sota yhtä miestä kaipaa. Mä kaipaan ja pelkäämpä että alan vihata välinpitämättömiä ihmisiä.
Muista hengittää paperipussiin välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee, jos useimmat ottavat pois koulusta.
Aivan varmasti ei tule ilman viranomaissuositusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja ja jään myös omalla ilmoituksella kotiin. Ei kiinnosta tappaa itseäni tämän vuoksi.
Opet meni viime keväällä tiroliin vaikka sarsia oli liikkeellä. Osaako opettajat hakea tietoa vasta yli puolen vuoden viiveellä?
Kannattaa hankkia koronakoira ja kana joka munii vasta ainetta.
Hienoa, kauan eläköön hysteria.