Anne oli/on rakastanut WTC - torneihin
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, herranjumala sentään... Mutta kaikki elää tavallaan. Mitäpä tuosta🤷.
Ilmiannettu, haukut muita kuin heteroita sairaaksi.
Mikä tuossa on niin ihmeellistä? Minäkin rakastuin erääseen kerrostaloon, enkä voi tunteelle yhtään mitään. Toisaalta olen asiasta hyvin hiljaa, ettei minua pidettäisi hulluna. Todennäköisesti jonain päivänä tulevaisuudessa objektiseksuaalisuudestakin pystytään puhumaan avoimesti.
Miten täällä sallitaan niin monet kommentit missä haukutaan ihmisiä sairaiksi kun eivät ole tavallisia heteroita?
Ihmiset pitävät rakennuksista, eri paikoista, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä sallitaan niin monet kommentit missä haukutaan ihmisiä sairaiksi kun eivät ole tavallisia heteroita?
Ei suinkaan! Kyse on vain mielenkiinnosta ja ihmettelystä.
Mielenkiintoista annesta kertovassa ohjelmassa oli, kun hän vei wtc pienoismallit uimaan. Uinnin jälkeen kietoi ne vaaleanpunaisiin froteepyyhkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Nulkyttääkö talon nurkkaa.
Tää on siis ne WTC tornit jotka tuhoutui terroristi-iskussa ja myöhemmin jyrättiin jämätkin matalaksi ja paikalla on nykyään puisto.
Hän on siis ehkä enemmänkin rakastunut WTC tornin konseptiin, on hänellä toki alumiininen pienoismalli jota kuljettaa mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta, herranjumala sentään... Mutta kaikki elää tavallaan. Mitäpä tuosta🤷.
Ilmiannettu, haukut muita kuin heteroita sairaaksi.
Kuulepa nyt, olen itsekin henkilö joka tavoittelee vaihtavansa sukupuolta, ja olen kiinnostunut samasta sukupuolesta mitä olen itse biologisesti. Todellakin siis hyväksyn myös kaikki muut, enkä vain heteroita. Älä siis yhtään tule minua syyttelemään. Mielestäni on vaan vähän eri asia rakastaa rakennusta kuin ihmistä. Ei kannattaisi heti vetää hernettä nenään.
T. Poistetun kommentin kirjoittaja
Nulkyttääkö talon nurkkaa.