Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitko työpaikkasi minulle?

Vierailija
01.09.2020 |

Monesti saa työttömänä kuulla, kuinka on oma syy kun ei ole töitä. Olen kolmessa vuokrafirmassa ja vuoroja tippuu harvakseltaan, vakituisesti sopimuksesta on edes turha haaveilla. Olen päättänyt, että aion jatkossa ilmoittaa ottavani jokaisen väheksyjän työpaikan ilolla vastaan, kerta niitä töitä on niin helppo saada!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin

Vierailija
2/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin!

Olen nyt opintovapaalla enkä aio enää takaisin mennä.

Vierailija
4/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa!

Vierailija
5/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, koska rakasta lähimmäistäsi. Voisin kyllä vaihtaa tämän johonkin muuhun.

Vierailija
6/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eräs nainen vuokrafirmasta töissä 2kk yhtäsoittoa sairauslomaa tuuraamassa.

Sen päättyessä hänelle tarjottiin kokoaikaista vakipaikkaa, jonka hän myös hyväksyi.

Kumpikaan osapuoli ei ole katunut tuota "kauppaa".

Vierailija
7/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri alkoi puolen vuoden irtisanomisaika täydellä palkalla kotona ja CV valmiina. Tosin siitä on unohtunut pari lisäkoulutusta ja pari työpaikkaa. :D Ikää yli 50 vuotta, ei elatusvelvollisuutta, ei velkaa joten saat jokaisen työpaikkani mitä minulle tarjotaan.

Vierailija
8/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi, koska rakasta lähimmäistäsi. Voisin kyllä vaihtaa tämän johonkin muuhun.

Sulta taisi puuttua en -sana tuolta välistä. "En antaisi, koska en rakasta lähimmäistäni.". Muuten tuo perustelu on jotenkin ontuva...

Vierailija
9/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, jos hyväksyt myös palkkani! Ja työajat.

Vierailija
10/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö koulutus? Vaaditaan maisterin tutkintoa.

Vierailija
11/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta taisi puuttua en -sana tuolta välistä. "En antaisi, koska en rakasta lähimmäistäni.". Muuten tuo perustelu on jotenkin ontuva...

Mä luin sen Niin ett puuttuva oli -n "rakastan lähimmäistäni" (ja rivien välistä: ja tämä on niin paska työpaikka etten halua sitä lähimmäiselleni..)

Vierailija
12/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinusta olisi minun työhöni, teen vaativaa ja nopeatempoista asiantuntijatyötä. Sori.

Mutta en myöskään auo päätäni työttömille, on minusta aika kammottavaa, miten omahyväisesti jotkut suhtautuvat työttömiin. Muistan myös oikein hyvin pätkä- ja tuntitöiden karmeuden, tein niitä monta vuotta valmistuttuani 1990-luvun alun laman aikaan. 

Vierailija
13/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt. Mikään koulutus ei paljoa tuo lisäarvoa yhteenkään työpaikkaan. Kun hyvä tyyppi löytyy ei siinä  paljon koulutusta katsota.

Vierailija
14/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinusta olisi minun työhöni, teen vaativaa ja nopeatempoista asiantuntijatyötä. Sori.

Mutta en myöskään auo päätäni työttömille, on minusta aika kammottavaa, miten omahyväisesti jotkut suhtautuvat työttömiin. Muistan myös oikein hyvin pätkä- ja tuntitöiden karmeuden, tein niitä monta vuotta valmistuttuani 1990-luvun alun laman aikaan. 

Eli kun SINÄ laitat sormen vesilasiin siitä jää jälki? :D 

Vierailija
15/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sinulle, mutta en työpaikkaani.

Vierailija
16/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos toimeentuloni olisi turvattu vaikka kansalaispalkalla jolla pystyisin turvaamaan sellaisen elintason ettei aivan pitäisi nälkäkuoleman partaalla tai sosiaalitoimen varassa kitua. Myös vuorotteluvapaan kautta tuo olisi mahdollista ainakin hetkeksi, jos senkin kestoa ja siitä saatavia korvauksia ei olisi heikennetty niin, että ei pysty toimeentuloa turvaamaan sen ajaksi.

Vierailija
17/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö nyt. Mikään koulutus ei paljoa tuo lisäarvoa yhteenkään työpaikkaan. Kun hyvä tyyppi löytyy ei siinä  paljon koulutusta katsota.

Paitsi että on olemassa töitä, joihin laki vaatii tietyn määrätyn tutkinnon/opinnot, joten kyllä sitä koulutustasoa tasan tarkkaan katsotaan. Itse esimerkiksi työssä, joka vaatii ylemmän korkeakoulututkinnon.

Vierailija
18/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, koska uusi parempi vakituinen työpaikka on jo sovittuna.

Vierailija
19/19 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne. Työnantaja on sitä mieltä, että olen niin surkea että laittoi paikkani hakuun sen jälkeen kun olin ollut täällä 3 viikkoa.

Minä jopa opetan, miten tässä sirkuksessa pärjää. Parhaiten auttaa paksu nahka.

Työpaikka on tosiaan yksi sirkus, mutta minua nämä pellet ovat lopettaneet naurattamasta.