Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta minun nautinto!

Vierailija
01.09.2020 |

Olen seksisuhteessa ihanan miehen kanssa. Tapaillaan kyllä muutenkin kun vaan seksin merkeissä ja uskon olevani oikeasti miehelle merkityksellinen, hän saa minut tuntemaan niin.
Mutta ongelmaksi on minulle muodostunut se, ettei miestä kiinnosta kuukautisten aikana minun nautinto ollenkaan! Annan hänelle suuseksiä usein menkkojen aikana ja käsihoitoa... saamatta itse mitään takaisin. Olo on ihan loukkaantunut ja tekis mieli antaa kenkää koko miehelle!
Mitä mieltä olette? Täytyykö minun vain tyytyä osaani?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, ootko sanonut sille?

Vierailija
2/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiasta sanoisi... tuntuu hölmöltä alkaa vaatimaan toiselta semmoista mitä pitää itsestäänselvyytenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten asiasta sanoisi... tuntuu hölmöltä alkaa vaatimaan toiselta semmoista mitä pitää itsestäänselvyytenä

No sano vaikka siten että ”mua panettaa kauheasti, tee mulle ...” ja täydennä sillä mitä nyt ikinä haluatkin tehtäväksi. Vaikeaa?

Vierailija
4/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö peppuseksistä? Siitä luulisi miehenkin innostuvan. Tamponi tahi kuukuppi sisään, jolloin ei tuu sotkua ykkösen nuolemisesta tai varovaisesta sormeilustakaan ja penetraation voi hoitaa peppuun.

Vierailija
5/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Pidätkö peppuseksistä? Siitä luulisi miehenkin innostuvan. Tamponi tahi kuukuppi sisään, jolloin ei tuu sotkua ykkösen nuolemisesta tai varovaisesta sormeilustakaan ja penetraation voi hoitaa peppuun.

ai jaa..kun naista haluttaa, pitää miehellä tarjotakkin kakkosta!! Just joo. Miesten maailma, kalu edellä ihan aina..

Vierailija
6/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.

On mun mies nuollut kun on ollut kuukuppi sisällä.

Tosin en ole aiemmin törmännyt näin miellyttämishaluiseen tapaukseen.

Vierailija
7/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu tämä nainen varmaan kiitollisen aotta suihin kaiken aikaa...hohhoijaa..

984

Vierailija
8/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää veren mausta. Mulla vaimo ei halua nuolla anusta joten en suostu nuolemaan häntä menkkojen aikaan. En tosin haluaisikaan kenenkään koskevan perseeseeni, mut näin osoitan hänelle ettei kaikkeen tarvi kenenkään suostua.

Vierailija
9/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa vain oma nautinto - ei muu.

Vierailija
10/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa vain oma nautinto - ei muu.

Joitain naisia ei kiinnosta muu kuin se,että saa pukea marttyyrin viitan. Se on monen naisen suurin nautinto. Sinun myös, koska tehtailet näitä aloituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi