Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tappaisi lapsesi, voisitko itse tappaa tappajan?

Vierailija
02.10.2013 |

Siis en tarkoita nyt kuolemantuomiota, vaan ihan oikeasti tappaa?
Minä vastustan kaikkea väkivaltaa mutta saattaa olla että voisin tappaa lapseni tappajan.
Eikä haittaisi vaikka joutuisin muutamaksi vuodeksi vankilaan teosta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olisi ihan mahdollista että tekisinkin sen. Tappohaluni kohoaisi varmasti pilviin siinä vaiheessa jos lapseni tappaja selviäisi jollain parin vuoden tuomiolla teostaan. Suomen oikeuslaitos suorastaan yllyttää verikostoihin. Ihme että niitä ei ole enempää.

Vierailija
22/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se menikään, humalassa autoa ajaen....eikös siitä päässyt kuin koira veräjästä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
24/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tappaisi. Ei se minun lastani tuo takaisin ja lisäksi saisin ikuisen syyllisyydentunteen ja itseinhon lapsen suremisen lisäksi. Mutta kärsimystä hänelle toivoisin

Vierailija
25/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 16:37"]

Miten se menikään, humalassa autoa ajaen....eikös siitä päässyt kuin koira veräjästä..

[/quote]Juu, tai "nukahdin" rattiin, kännissä aamuyöllä grillijonossa nujakoitiin tai luulin kaveria teereksi/hirveksi jne.

Vierailija
26/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ei armoa!

Vierailija
27/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan tarkkaan tappaisin. Mutta helvetin hitaasti ja tuskallisesti.

Vierailija
28/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain 1 lapsi ja kyllä, tappaisin tappajan. Tai koska olen niin armoton hannari, mä ilman muuta palkkaisin jonkun tappamaan tämän. Hankkisin itselleni kunnon alibin ja kun poliisi kysyisi missä olen ollut, ehdottomasti nauraisin päälle ja sanoisin paha sai palkkansa. Menisin tappajan haudalle tanssimaan ja omaisille sanoisin hyvä että pahasta päästiin.

Vierailija
29/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä enää olisi, tappajan tappaminen ei toisi lastani takaisin. Kostonakaan se ei toisi lohtua.

Mutta sitten voisin taas tappaa ihmisen joka uhkaisi lapseni henkeä, henkilön joka olisi juuri vahingoittamassa lastani. Kimppuun kävisin millä käteen sattuvalla astalolla tahansa ja hakkaisin tuhannen säpäleiksi. Ihan sama vaikka joutuisin vankilaan.

Vierailija
30/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:47"]

Siis en tarkoita nyt kuolemantuomiota, vaan ihan oikeasti tappaa?
Minä vastustan kaikkea väkivaltaa mutta saattaa olla että voisin tappaa lapseni tappajan.
Eikä haittaisi vaikka joutuisin muutamaksi vuodeksi vankilaan teosta.

[/quote]

Ihan helposti. Tekisin sen hitaasti ja nauttisin siitä jopa...

Vierailija
31/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia, mutta voin kyllä kuvitella tilanteen, jossa multa vietäisiin jotain korvamattoman arvokasta ( ja omalta lapselta elämä) ja siinä sivussa oikeuslaitos pistäisi teon jonkun "vahingon" piikkiin. Jotain "oikeutta" hakisin, pelkät katkerat sanat eivät siinä tapauksessa riittäisi tai joku 2v. tuomio tappajalle. Eihän se omaa oloa parantaisi ja vankilaan siitä päätyisi, mutta oikeus ei täällä usein toteudu. Samasta syystä raiskaajalleni kostaisin, jos tälle laitettaisiin 2kk ehdonalainen päälle siitä, että on tuhonnut jotain tärkeää minulta. Siis se suuttumus siitä "oikeudesta", oikeuttaisi omat mahdolliset temppuni tällöin mielestäni.

Vierailija
32/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tappaja oli joku teille läheinen? Niin kuin siinä tapauksessa jossa isä ajoi poikansa päältä. Tappaisitteko silloin miehenne?

Vierailija
33/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:43"]

Entä jos tappaja oli joku teille läheinen? Niin kuin siinä tapauksessa jossa isä ajoi poikansa päältä. Tappaisitteko silloin miehenne?

[/quote]

Ja jos tappamalla voisit pelastaa maapallon! Entäs sitten?

Vierailija
34/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isä murhattiin veitsellä ja anoppini menetti poikansa. murhaaja sai syytteen vain taposta. murhaaja suunnitteli tapon ja tuli taloon pitkän veitsen kanssa.

Vierailija
35/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tappaisi, pääsisi liian helpolla. Omistaisin loppuelämäni sille, että tekisin hänen elämästään helvettiä-saman hän olisi tehnyt minulle tappaessaan lapseni. Mä osaan tarvittaessa olla helvetin julma.

Vierailija
36/36 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mieleni tekisi, mutta en siltikään voisi. Minulla on muitakin lapsia ja heidän takiaan en voisi lähteä vankilaan.

Sit olisi eri juttu jos joku tappaisi kaikki lapseni, ja minulla olisi tilaisuus nylkeä se kusipää. Tekisin sen hitaasti, niin että varmasti tietäisi kuolevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi