mä e enää tiedä jaksanko tätä meidän systeemiä
Mä en tiedä enää rakastanko mä mun miestä. Tai kyllä mä varmaan rakastan. Jotenkin mua ahistaa aivan hirveesti tää koko tilanne. Meillä on 3 vuotias poika ja meillä on pieni koti jossa on jatkuvasti kauhee hälinä päällä. Mä kaipaisin jotain rauhaa. Olen ollu muutaman päivän sairaana ja tää meidän koti on nyt aivan hirveä. Mä en jaksais siivota sairaana. Jotenkin musta tuntuu ettei mun tunteilla ole mitään väliä ja jos olen väsynyt tai masentunut. Mä haluisin edes muutaman päivän levätä jossain ja olla ihan rauhassa.
Kommentit (24)
Olisko syysmasennus? D-vitamiinia ja suklaata kehiin ja lapsi ja isänsä hetkeksi ulos riehumaan!
Miksi teillä on sotkuista, jos sinä olet sairaana? Eikö mies tajua ottaa isompaa vastuuta, jos sinä olet vuoteenomana?
Ei ihme, jos uuvuttaa, jos ei miehestä löydy tuon vertaa tukea ja turvaa.
ota siivooja. jos se siivoo kolme tuntia maksaa satasen.
tein just niin kun olin sairaalassa.miehelle riitti muutenkin haastetta olla pari viikkoo yksinhuoltajana.
Mut kipeenä sanoisin reilusti vieraille että siirretään vierailua koska olen kipee.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 11:17"]
Elämä on aina suorittamista. Jos et sitä kestä niin voi voi.
[/quote]
Puhu vain omasta puolestasi. Oma elämäni on ainakin leppoisaa. Minulla on palkitseva työ, joka ei stressaa liikoja, joustavat työajat ja pitkät lomat. Kun tulen kotiin, ei tarvitse työasioita miettiä. Voin lukea vaikka koko loppupäivän kirjaa sängyssä, jos haluan. Asunnossamme ei ole meteliä, sotkua tai huutamista.Ystävämmekin kehuvat siisteyttä ja levollista tunnelmaa.
Kaikenlainen suorittaminen on minusta hyvin vastenmielistä. Siksi en suorita.