Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia Te-tston Verkkovalmennuksista?

Vierailija
01.09.2020 |

Oliko helppoa vai vaikeaa? Siis työnhakuvalmennus, uravalmennus, jne? Nää Arffman, Anakom ym järjestää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just oon itsekin menossa yhteen. Taas...Olin kerran pidemmänkin aikaa ja ei kyllä mitään hyötyä ainakaan mulle, mut karenssilla pakotettiin sinne. Jotain persoonallisuustestejä tehtiin verkossa,muuta paljon en muista koko hommasta. Valmentajan kanssa oli myös keskusteluja, mut ei mulle jäänyt ainkaan mitään uutta käteen siitä. Mun mielestä nämä työkkärin kurssit ja valmennnusket on kaikki samaa, siis sama jankataanko ne samat, muuttumattomayt asiat kerta tosiens ajälkeen te-virkailijan vai jonkin valmetajan kanssa, muuta kuin tivausta mitäs nyt aiot seuraavaksi tehdä, ei irtoa. Eikä palkkatöitä.

Mut kannattaa kokeilla kuitenkin, jos esim. alan vaihtoa miettii tai muutakaan suuntaa ei nyt keksi työttömänä. Voihan siitä jollekin ehkä olla hyötyäkin?oon vaikeesti työllistyvä muutenkin kun on terveysrajoituksia ym.

Vierailija
2/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei kai mitään kovin vaikeaa mut enimmäkseen täsyin turhanpäiväsitä ajanhukkaa kuten kaikki muukin te-toimiston alaisena oleva humpuuki-puuhastelu...

Vierailija
4/8 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ollut. Just näitä persoonallisuustestejä ja cv:n hiomista, hiton hissipuhetta ja neuvoja kuin pikkulapselle. Työnantajaa pidetään palveltavana jumalana niin että tosiaan täytyy minuutin mittaiseen puheeseen kertoa itsestään kaikki (ihan kuin ne ei ehtisi lukea niitä cv:stä), muistutetaan että täytyy olla resilienssiä (jaksathan joustaa ja joustaa nurisematta), ei saa puhua pahaa jälkeenpäin mistään yrityksestä (todella väärin neuvottu jos epäkohtia, eivät korjaannu koskaan näin toimien). Aivopesua pikku orjille, sanon minä.

Vierailija
6/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niitä voi tehdä verkossakin?

Kuulostaa varmaan hullulta, mutta miten semmoiseen pääsee?

Vierailija
7/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdessa ollut. Just näitä persoonallisuustestejä ja cv:n hiomista, hiton hissipuhetta ja neuvoja kuin pikkulapselle. Työnantajaa pidetään palveltavana jumalana niin että tosiaan täytyy minuutin mittaiseen puheeseen kertoa itsestään kaikki (ihan kuin ne ei ehtisi lukea niitä cv:stä), muistutetaan että täytyy olla resilienssiä (jaksathan joustaa ja joustaa nurisematta), ei saa puhua pahaa jälkeenpäin mistään yrityksestä (todella väärin neuvottu jos epäkohtia, eivät korjaannu koskaan näin toimien). Aivopesua pikku orjille, sanon minä.

Siis jos puhun työhaastattelussa pahaa entisestä työnantajasta, niin asia korjaantuu? Oletkohan nyt ihan varma. Sekö uuden työpaikan haastattelija ryhtyy korjaamaan tilannetta?

Vierailija
8/8 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, niitä voi tehdä verkossakin?

Kuulostaa varmaan hullulta, mutta miten semmoiseen pääsee?

Kerrot työkkärissä haluistasi osallistua verkkovalmennukseen, ja he lähettävät ohjeet miten ilmoittautua. Olen ollut vastaavassa, ja valmennuksesta saatava tietopaketti liittyen työnhakuun on kattava ja hyvä. Se henkkoht valmentaja jonka kanssa piti pitää palaveria oli ihan turhaa tuubaa, haittasi vain etenemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme