Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määräaikainen työsuhde päättyi. Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
01.09.2020 |

Eli noin 1,5 vuoden työsuhde päättyi työstä jota inhosin. Mites tästä eteenpäin? Anna vinkkisi miten niitä töitä saa? Työkokemusta on jo jonki verran ja maisterinpaperit generalisti alalta. Mistä lähdit itse liikkeelle samassa tilanteessa ja onnistuit saamaan töitä taas?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työsuhde päättyi yytee-menettelyyn keväällä. Kaksi kuukautta irtisanomisaikaa, viimeisten kahden viikon aikana ehti ottaa työnhaun vakavasti.

Päivitin ansioluettelon, kävin pari nettikurssia. Sitten vaan eteenpäin. Ainoa suunta on eteenpäin.

Vierailija
2/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tossa nyt vähän paremmin tietäisi tiedot, taidot ja koulutuksen ymmärtää, että voi suositella muuta kuin McDonaldsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea hakee uutta pääjohtajaa, laita hakemus

Vierailija
4/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudut työkkäriin ja kun mahdollista niin alat nostaa ansiosidonnaista. Kaiken muunhan pitäisi sinulle jo olla tuttua. Ei se niin paljon ole 1,5v muuttunut.

Vierailija
5/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut töitä, joten perustin oman firman. Halpaa ja helppoa kun nykyään on. Oy pystyyn ja nyt teen unelmaduuniani. Tein harrastuksestani työn. Eihän tällä miljonääriksi varmaan tulla, mutta saan tehdä mitä haluan, voin valita työni ja asiakkaani, hinnoitella tarjoukseni ja mikä parasta - voin joka aamu herätä ilman kellonsoittoa juuri silloin, kun itse haluan.

Vierailija
6/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ansiosidonnaista ja hae töitä...

Vierailija
7/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku urakonsultti joka erikoistunut generalisteihin kannattaa palkata ja aktivoitua linlednissä.

Tai sitten nautit ansiosidonnaisesta pari vuotta kun vielä saa.

Vierailija
8/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudut työkkäriin ja kun mahdollista niin alat nostaa ansiosidonnaista. Kaiken muunhan pitäisi sinulle jo olla tuttua. Ei se niin paljon ole 1,5v muuttunut.

No kerran olen aikaisemmin ollut pari viikkoa työttömänä. Lähinnä kaipasin vinkkejä miten työllistyä taas. Ap

Vierailija
9/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro tarkemmin, millä toimialalla ja millaisissa tehtävissä olet ollut, vaikea sinulle on mitään vinkkejä antaa.

Vierailija
10/10 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hakea töitä samalta alalta, josta työttömäksi jäit.

Nythän sinulla on jo kokemusta siitä.

Kaikesta työstä ei tietenkään voi pitää, kuka niin on sanonut ja vaatinut.

Pitää itse päättää, haluaako mennä duuniin, vaikka työ juuri se työ ei olekaan niin mieluisaa, vai jääkö hyvällä koulutuksella sohvalle makailemaan ja netissä seikkalaimaan ja elelee yhteiskunnan kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi