HUOM. Missä kaikki vakkarit piileskelevät? (Esimerkiksi
Psykis, Muru, Pers.häiriöinen, Tero jne.)
Koko palsta on kohta talviunessa, herättäkää meidät!
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:15"]
Mä olen tässä :) Tosin vain pari minuuttia.
[/quote]
Muru, hei! Hauska nähdä piiiiitkästä aikaa. Kerro nyt nopeasti päällimmäiset kuulumisesi!
Ei kai mitään päällimmäistä. Olemista vain, miestä, töitä, työpaikan vaihdos edessä, ei lapsia eikä mitään ihmeellistä. Apua! Musta on tullut täti.
2
Mitä sä haluat tietää, piti kysyä :)
2
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:21"]
2
[/quote]
Haluan tietysti tietää, oletko pysynyt aviouskollisena. Onnittelut tädiksi tulemisesta!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:25"]
2
[/quote]
Haluan tietysti tietää, oletko pysynyt aviouskollisena. Onnittelut tädiksi tulemisesta!
[/quote]
Tottakai olen pysynyt uskollisena! Tädiksi tulemisella tarkoitin tätimäisyyttä. Kuulosti niin tylsältä oma kuvaukseni. Älä onnittele :)
2
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:25"]
2
[/quote]
[/quote]
Tottakai olen pysynyt uskollisena! Tädiksi tulemisella tarkoitin tätimäisyyttä. Kuulosti niin tylsältä oma kuvaukseni. Älä onnittele :)
2
[/quote]
Kylläpäs onnittelen. Tätienergiaa aina tarvitaan.
Voitko keksiä jotain hyvää tarjottavaa, kun tulee uusi mies huomenna kyläilemään? Helppoa, maittavaa ja täyttävää mielellään.
Voi ei, mähän en ole mikään keittiön kuningatar. Itse tarjosin just kaverille perunatortillaa ja tapaksia viineineen. Mulle maistuu aina croissantit (1 vai 2 s:ää?), brie ja mansikat sekä lasi samppanjaa. Jokirapusalaatti? Joku toinen osaisi tämän paremmin.
2
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:38"]
Voi ei, mähän en ole mikään keittiön kuningatar. Itse tarjosin just kaverille perunatortillaa ja tapaksia viineineen. Mulle maistuu aina croissantit (1 vai 2 s:ää?), brie ja mansikat sekä lasi samppanjaa. Jokirapusalaatti? Joku toinen osaisi tämän paremmin.
2
[/quote]
Ihan hyviä ideoitahan noikin on. Kiitos taas! Olet ennenkin neuvonut, kun olen kysynyt, ja aina on toimineet (esim. ne balleriinat sinne ulkojuhliin).
Ihanko totta? Tulipa hyvä mieli :) En muista tuota viestiä, mutta uskon, kun kerrot:). Nyt mun pitää mennä makuuhuoneen puolelle. Huomenna on työpäivä ja mun piti vain tsekata spostit. Mun mies kutsuu mua pehkuihin, kun sai tärkeän tehtävänsä suoritettua ( jotain niinkin noloa kuin poisti rintakarvansa). Hällä on vanhoilla päivillään vielä satunnaisia keikkoja. Ja varmaan nipistäisi mua, jos tietäisi, että kirjoitin intiimisalaisuutensa nettiin :)
2
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:50"]
Ihanko totta? Tulipa hyvä mieli :) En muista tuota viestiä, mutta uskon, kun kerrot:). Nyt mun pitää mennä makuuhuoneen puolelle. Huomenna on työpäivä ja mun piti vain tsekata spostit. Mun mies kutsuu mua pehkuihin, kun sai tärkeän tehtävänsä suoritettua ( jotain niinkin noloa kuin poisti rintakarvansa). Hällä on vanhoilla päivillään vielä satunnaisia keikkoja. Ja varmaan nipistäisi mua, jos tietäisi, että kirjoitin intiimisalaisuutensa nettiin :)
2
[/quote]
Totta on ja olen usein kysynyt myös mielipidettäsi. Kun kysyy tavallaan "tutulta", niin mielipide tai neuvo on arvokkaampi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:50"]
2
[/quote]
Onko miehesi Ken-nukke?
Voiko mielestäsi kolmikymppisen ja parikymppisen suhde toimia? Parikymppisethän ovat vielä ihan kakaroita.
Mä kaipaan Alli Paasikiveä! Oli aivan mahtava tyyppi ja hyvä huumori
Miinuspeukuttaja ainakin on keskuudessamme.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:57"]
[/quote]
Hän on hyvin ahkera mutta ristiriitainen hahmo. Viettää pitkiä aikoja ketjuissa, joista ei pidä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:57"]
[/quote]
Hän on hyvin ahkera mutta ristiriitainen hahmo. Viettää pitkiä aikoja ketjuissa, joista ei pidä.
[/quote]
Hän etsii sitä täydellistä kommenttia, jolle plussapeukuttaisi.
Mä olen tässä :) Tosin vain pari minuuttia.