Miski harrastusohjaaja käyttäytyy oudosti minua kohtaan?
On jotenkin jännittynyt, ei juttele minulle samalla tavalla kuin muille. Tämä on ihan selkeästi havaittavaa, ei mitään kuvitelmaani.
Kommentit (13)
Tietää susta jotain juttuja? Vaistoaa sinun olevan kiinnostunut vaikka ei itse ole?
Ehkä hän on kauan kadoksissa ollut veljesi ja odottaa oikeaa hetkeä paljastaa itsensä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:25"]
Tietää susta jotain juttuja? Vaistoaa sinun olevan kiinnostunut vaikka ei itse ole?
[/quote]
Mitä juttuja?
-ap-
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:25"]
[/quote]
Mitä juttuja?
-ap-
[/quote]
Tarkennuksena, etten oikein ymmärrä, mitä juttuja hän minusta voisi tietää.
-ap-
No jotain juoruja, huhuja jne.? Sähän se tiedät!
Tämä ketju jatkuu niin kauan kunnes olet saanut mieleisesi vastauksen: kyllä, hän on kuolettavan ihastunut sinuun eikä pysty jännitykseltään käyttäytymään luontevasti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:32"]
No jotain juoruja, huhuja jne.? Sähän se tiedät!
[/quote]
Niin en keksi mitään huhuja, mitä tyyppi voisi minusta tietää.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:32"]
Tämä ketju jatkuu niin kauan kunnes olet saanut mieleisesi vastauksen: kyllä, hän on kuolettavan ihastunut sinuun eikä pysty jännitykseltään käyttäytymään luontevasti.
[/quote]
Tämä itsellenikin tuli ensiksi mieleen, mutta kyselenkin siksi, jos joku keksii jonkun muunkin syyn? En vain usko, että olisi minuun ihastunut.
-ap-
Ihastunut ihminen hakeutuu lähellesi ja tekee tikustakin asiaa. Lisäksi hän pyytää ulos jossain vaiheessa.
Vaivautunut ja jännittynyt käytös ei ole merkki ihastuksesta, ainakaan jos kyseessä on ohjaajasi ja varsinkin jos kyseessä on mies.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:41"]
Ihastunut ihminen hakeutuu lähellesi ja tekee tikustakin asiaa. Lisäksi hän pyytää ulos jossain vaiheessa.
Vaivautunut ja jännittynyt käytös ei ole merkki ihastuksesta, ainakaan jos kyseessä on ohjaajasi ja varsinkin jos kyseessä on mies.
[/quote]
Paitsi, jos ihastus sinuun on jotenkin sopimatonta.
Mutta joo, sanotaan, että on ihan lääpällään sinuun. Saat sinäkin mielenrauhan.
[/quote]
Ei se aina näin mene. Ei tarvitse kuin miettiä omaa käytöstään vastaavissa tilanteissa. Sitä voi olla ihastunut, mutta ei voi elämäntilanteen takia tutustua toiseen tai pyytää ulos, voi olla ettei des haluaisi vaikka olisi vapaa. Näin on itsellänikin tapahtunut useasti, joten olen yrittänyt vain tukahduttaa ihastumisen tunteet. Välttelemällä kohdetta ja olemalla hieman tyly.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:51"]
[/quote]
Ei se aina näin mene. Ei tarvitse kuin miettiä omaa käytöstään vastaavissa tilanteissa. Sitä voi olla ihastunut, mutta ei voi elämäntilanteen takia tutustua toiseen tai pyytää ulos, voi olla ettei des haluaisi vaikka olisi vapaa. Näin on itsellänikin tapahtunut useasti, joten olen yrittänyt vain tukahduttaa ihastumisen tunteet. Välttelemällä kohdetta ja olemalla hieman tyly.
[/quote]
Komppaan. Itse huomaan meneväni ihastuksen kohteen läsnäollessa/kommunikoidessa aivan kipsiin ja annan varmasti tylyn ja vakavan vaikutelman.
Ap:n tilnateeseen veikkaan jompaa kumpaa: joko käyttäydyt jotenkin huonosti ja ohjaaja pitää sinua outona. Tai on tosiaan ihastunut, mutta jostain syystä ei halua "antautua" tunteelle tai paljastaa sitä.
*miksi